abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203492954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:58 schreef eXistence het volgende:

[..]
Was later verlaagd naar 6ton. Maar idd een hoop cash wat weer vrijgevallen is. Zal morgen idd wel snel gaan.
Maar die liep toch al heel lang niet echt door, ook niet met die gewijzigde propositie? Daar hadden ze naar mijn mening al veel eerder de stekker uit moeten trekken, als ik die niet had geannuleerd dan had m'n geld wel heel lang "vakantie" gehad. Dat is ook direct het gevaar als je vooraf moet betalen en een project loopt niet door, staat je geld zo weken niets te doen. Dat zal bij die twee projecten morgen denk ik niet het geval zijn denk ik.
pi_203493178
quote:
12s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:44 schreef peterc het volgende:
Mocht onze starter OG het onverhoopt niet redden, dan is het mijn inziens zeker een geschikt pand voor een ervarener OG belegger die er een plan voor maakt. Bijv. winkeltje verhuren en bovenwoning updaten en evt splitsen. In basis geen verkeerde hut en de buurt is geen weliswaar Bloemendaal en zal het nooit worden, maar wordt beter, zie ook de nieuwbouw aan de andere zijde van Berckelhof (Toeloop)
En toch loopt íe niet hard door, nog maar op 59% met 71 deelnemers, wel iets hogere gemiddelde inleg.

Het zou zomaar kunnen dat de (ook naar mijn mening) mogelijk verleerde / te lage totale woz waarde (ik heb niet de moeite genomen om sig hierver nog een vraag te gaan stellen) uit de pitch investeerders afschrikt, naast een in eerste instantie wel erg hoge taxatie. Want schijf 1A is al 125% van de opgegeven woz waarde, alleen naar die cijfers gekeken zou ik ook al snel virtueel doorlopen.
pi_203493930
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:22 schreef tnhb het volgende:

[..]
En toch loopt íe niet hard door, nog maar op 59% met 71 deelnemers, wel iets hogere gemiddelde inleg.

Het zou zomaar kunnen dat de (ook naar mijn mening) mogelijk verleerde / te lage totale woz waarde (ik heb niet de moeite genomen om sig hierver nog een vraag te gaan stellen) uit de pitch investeerders afschrikt, naast een in eerste instantie wel erg hoge taxatie. Want schijf 1A is al 125% van de opgegeven woz waarde, alleen naar die cijfers gekeken zou ik ook al snel virtueel doorlopen.
Ik gok dat ze bij de woz waarde alleen de waarde van de kapperszaak of appartement hebben genomen. Ruim 9k overschot per jaar. Of hij heeft zelf een bak met hield meegenomen, of hij heeft nu al een stevige boekwinst.
pi_203496992
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:04 schreef Crowdyfunder het volgende:
Ik gok
Als ik moet gokken bij een pitch, zoals hier inderdaad het geval is, dan doe ik per definitie niet mee.
pi_203499514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:38 schreef impact9 het volgende:

[..]
Iemand een linkje?
Wellicht een investeerder in propositie #1?
Ik kan de pitch van de eerste financiering niet openen. Wie weet wat de de geprognostiseerde omzet voor monkeytown was? De omzetgroei die zij in 2022 willen maken tov 2021 kan onmogelijk uit de ijssalon komen. Ze moeten dus vorig jaar flink geraakt zijn door Corona.
pi_203499689
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:

[..]
Ik kan de pitch van de eerste financiering niet openen. Wie weet wat de de geprognostiseerde omzet voor monkeytown was? De omzetgroei die zij in 2022 willen maken tov 2021 kan onmogelijk uit de ijssalon komen. Ze moeten dus vorig jaar flink geraakt zijn door Corona.
Oh, is zojuist gefund , never mind.
pi_203499854
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:11 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:

[..]
Oh, is zojuist gefund , never mind.
Toch nog even voor je opgezocht, ik kon de oude pitch bij Collin nog inzien, daaruit komen de 2018 cijfers vandaan de 2017/2016 cijfers komen van GVE lening die inmiddels is afgelost (verwachting was toen 2018/19 een omzet om en nabij de 650k.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203499859
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef Zonnigetoekomst62 het volgende:

[..]
Is inmiddels open en volledig volgeschreven. Voor de volledigheid toch nog wat info uit vorige pitches:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203500117
Bedankt beiden,
Ik heb m basis meegenomen vanwege gunfactor. Met deze info had ik m wat hoger meegenomen. Helaas te laat, er moest namelijk ook gewerkt worden:-)
pi_203500155
SIG desgevraagd

"Zoals je weet zijn wij overgegaan naar een andere betaaldienstverlener.
Onze projecteigenaren hebben daarom andere instructies gekregen om de betalingen te doen.
Instructies die meerdere keren herhaald zijn en waarvan wij dachten dat deze helder waren.
Helaas blijkt nu toch een aantal betalingen te zijn gedaan aan onze oude betaaldienstverlener en een aantal betalingen zonder de juiste omschrijving ( oude omschrijving met nieuwe betaalrekeningnummer).
Gevolg is dat wij bedragen moeten verplaatsen op het moment dat wij weten waar het staat.
Hier gaan helaas wat dagen overheen voordat alles weer op orde zal zijn."
pi_203500296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:43 schreef zeeland6 het volgende:
SIG desgevraagd

Onze projecteigenaren hebben daarom andere instructies gekregen om de betalingen te doen.
Instructies die meerdere keren herhaald zijn en waarvan wij dachten dat deze helder waren.
Helaas blijkt nu toch een aantal betalingen te zijn gedaan aan onze oude betaaldienstverlener en een aantal betalingen zonder de juiste omschrijving ( oude omschrijving met nieuwe betaalrekeningnummer).
Gevolg is dat wij bedragen moeten verplaatsen op het moment dat wij weten waar het staat.
Samen in Geld denkt wel vaker dat ze duidelijk communiceren. Helaas mankeert hier nog wel eens iets aan :X

Nou ja, als ze dan zorgen dat wij netjes de boeterente krijgen waar we recht op hebben is het voor mij prima. Ik hoop alleen niet dat ze de investeerders weer voor het rommelige verloop laten opdraaien.
pi_203500329
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:56 schreef Crowd001 het volgende:

[..]
Samen in Geld denkt wel vaker dat ze duidelijk communiceren. Helaas mankeert hier nog wel eens iets aan :X

Nou ja, als ze dan zorgen dat wij netjes de boeterente krijgen waar we recht op hebben is het voor mij prima. Ik hoop alleen niet dat ze de investeerders weer voor het rommelige verloop laten opdraaien.
Ik ben al lang blij dat het niet allemaal vervroegde aflossingen zijn :)
pi_203500339
quote:
SIG desgevraagd

Bij het lezen van jouw bericht zit ik mij af te vragen: is het gebruikelijk bij platforms om van de leningnemer te vragen elke maand een bedrag over te maken? Ik had eigenlijk wel verwacht dat het verschuldigde termijnbedrag telkens met een automatische incasso zou worden geïncasseerd. Dit verwondert mij wel een beetje.
pi_203500393
quote:
SIG desgevraagd

Zonder mening- cq oordeelsvorming, viel me inderdaad op dat ik van bepaalde hypo nemers met diverse panden nog geen ontving of later betalingen kreeg. Oa Roermond Lex en Maastricht broers. Wachten ff af.
pi_203500443
Ondertussen bij CrE:

Al wekenlang bijna twee maanden staan er 3 zorg projecten open die maar niet vol lopen, 80,81 en 86%. Volgens mij stond een van deze projecten eerder boven de 90%.
De bodem van wat acceptabel is aan rente lijkt voorlopig toch bereikt te zijn.
Ik ben toch wel benieuwd hoe CrE deze projecten af gaat ronden.
pi_203500458
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:02 schreef peterc het volgende:

[..]
Zonder mening- cq oordeelsvorming, viel me inderdaad op dat ik van bepaalde hypo nemers met diverse panden nog geen ontving of later betalingen kreeg. Oa Roermond Lex en Maastricht broers. Wachten ff af.
Ik heb ook div. leningnemers waarvan het ene bedrag wel is betaald, het andere niet. Dat is wel verwonderlijk.
pi_203500469
Bij Max is 55 minuten vandaag te weinig tijd om een iDeal-betaling te verwerken. Ik vind bankrekening bij Bunq hebben toch al geen pre, maar dat het verwerken van een iDeal-betaling dan ook nog zoveel tijd moet kosten is gewoon raar. Overigens reageert Max op dit forum veel sneller dan per e-mail, want op mijn e-mails van 13 en 21 januari is nog steeds niet gereageerd.
pi_203500490
Bij MAX weer een groot drama.
Website loopt weer vast, reload geeft aan je hebt al geinvesteerd, en uiteindelijk staat deze niet tussen mijn investeringen en nu is deze vol.... }) :(
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:12:42 #119
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_203500508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:11 schreef ron6 het volgende:
Website loopt weer vast, reload geeft aan je hebt al geinvesteerd, en uiteindelijk staat deze niet tussen mijn investeringen en nu is deze vol.... }) :(
Hier ook 'unexpected errors'. Gelukkig in 1 van de 2 kunnen investeren.
pi_203500537
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:11 schreef ron6 het volgende:
Website loopt weer vast, reload geeft aan je hebt al geinvesteerd, en uiteindelijk staat deze niet tussen mijn investeringen en nu is deze vol....
Hier precies hetzelfde. 3 pogingen gedaan op de 2 projecten. Result : none
pi_203500538
Ik was nerveus toen het ene Maxproject vastliep, en heb toen mijn volledige saldo in het andere Maxproject geprobeerd te gooien. Beide investeringen zijn nu gelukt. Terwijl ik daar onvoldoende saldo voor had. :?
pi_203500539
goed voorbereid zijn is het halve werk bij investering in max crowdfund.. klaar zitten met de relevante investment pagina en refreshen zodra die open staat. door gezeik met de eenmalige code ook eentje gemist maar dat is niet heel erg.
pi_203500551
Wel geïnvesteerd bij Max maar geen saldo afgeschreven.....tel uit je winst🤫
pi_203500950
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:06 schreef ETphonehome het volgende:
Ondertussen bij CrE:

Al wekenlang bijna twee maanden staan er 3 zorg projecten open die maar niet vol lopen, 80,81 en 86%. Volgens mij stond een van deze projecten eerder boven de 90%.
De bodem van wat acceptabel is aan rente lijkt voorlopig toch bereikt te zijn.
Ik ben toch wel benieuwd hoe CrE deze projecten af gaat ronden.
De drempelbedragen van deze projecten zijn al lang behaald.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:46:59 #125
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_203500966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 12:15 schreef Gustaf86 het volgende:
Ik was nerveus toen het ene Maxproject vastliep, en heb toen mijn volledige saldo in het andere Maxproject geprobeerd te gooien. Beide investeringen zijn nu gelukt. Terwijl ik daar onvoldoende saldo voor had. :?
Eerst kwam ik er niet doorheen bij Max.
Nu heb ik weer tijd, maar ben te laat.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')