SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd![]()
degene die nu bij de gameroom staan zijn automatisch gedisqualificeerd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja dat is eigenlijk ook raar dat ze dit toestaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
degene die nu bij de gameroom staan zijn automatisch gedisqualificeerd![]()
Vind dat ook... Salar zou niet mogen mee doen.. heeft spijtig genoeg vals gespeeld.
Kan zich nu voorbereiden op het spel, terwijl de eersten dat niet konden.![]()
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is eigenlijk ook raar dat ze dit toestaan.
vind ik wel jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Leroy staat er ook hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.
Vandaar dat het niet voor Nawel was. Want die luistert nooit naar anderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : quotes, bij de juiste persoon zetten.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Je kan Salar de schuld niet geven, als BB niks zegt zal hij alles pakken wat hij pakken kan.
"Moeten ze maar niet zo amateuristisch zijn" hoor ik hem al zeggenNieuw is niet altijd beter.![]()
He eindelijk gaat de douche uit, hoor je de bewoners eindelijk weer. Ik hoor Salar op de achtergrond maar versta niks door het douchegeluid![]()
Die heb ik niet gespot, alleen Salar die zich helemaal strekte om te gluren.quote:Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Salar is heel geniepig, ja. Ergens heeft het ook wel z'n charme. Hoe vreemd ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.![]()
Als het een spel met quotes is gaat Leroy zeker verliezen. Die weet 5 minuten later niet eens meer wat hij zelf gezegd heeft.![]()
Doet Grace net zo goed, en veel meer daar..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.![]()
Hij speelt het spelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Spelletje is leuk, maar een spel van drie maanden, je moet er zin in hebben!
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!![]()
Had niet mogen gebeuren. Is gewoon wederom valsspelenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Tenzij het "Weet je wel" isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als het een spel met quotes is gaat Leroy zeker verliezen. Die weet 5 minuten later niet eens meer wat hij zelf gezegd heeft.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
In het begin was ik geen fan. Sinds hij bij Nawel weg is vind ik hem leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Salar is heel geniepig, ja. Ergens heeft het ook wel z'n charme. Hoe vreemd ook.![]()
Ik vind het veel storender dat het wordt toegestaan!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had niet mogen gebeuren. Is gewoon wederom valsspelen![]()
You're on fire todayquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geen wonder dat Nawel dit niet wist. Die is nooit bij de groep dus hoort ook niks.![]()
Het is valsspelen als het tegen de regels is .. BB heeft niet gezegd: kijk niet in de GR.. Eigen schuld van BB.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had niet mogen gebeuren. Is gewoon wederom valsspelen![]()
Weer een faal van BB dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is valsspelen als het tegen de regels is .. BB heeft niet gezegd: kijk niet in de GR.. Eigen schuld van BB.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
hij had heel simpel kunnen zeggen
wacht je beurt af op de bankThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Peter : gesprekken in het huis zijn heel belangrijk.. het is niet alleen pingpongen he. Het is Big Brother .. geen pony.
(weet niet zeker of ik dat laatste woord goed verstond)![]()
Peter ziet het vaak erg scherpquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter : gesprekken in het huis zijn heel belangrijk he.. het is niet alleen pingpongen he. Het is Big Brother .. geen pony.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar moet ik je gelijk in geven maar wij weten niet of er van te voren regels zijn uitgelegd toen ze het huis in gingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is valsspelen als het tegen de regels is .. BB heeft niet gezegd: kijk niet in de GR.. Eigen schuld van BB.
En dan nog kan er op zijn minst iets van een waarschuwing worden gegeven zodat het de volgende keer niet weer gebeurd.![]()
Slappe hap die BB figuren, doe dan helemaal geen regels
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!![]()
Diep.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter : gesprekken in het huis zijn heel belangrijk.. het is niet alleen pingpongen he. Het is Big Brother .. geen pony.
Little Brother spelquote:
Leroy Nawel Vera Dimi Salar
die mogen er om strijdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja hij zegt wel eens het is geen pony kamp en iemand, weet al niet meer wie, zegt wel eens ' we zitten hier niet op ibiza he'.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
BB had ook gewoon een klein halletje bij de GameRoom moeten maken. Los je dat allemaal mee op.. maar ja.. niemand denkt echt over alles na daar lijkt het soms.![]()
Klopt! Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vroeger moesten naar de slaapkamer bij zoiets en niet praten met elkaar.![]()
geen pony kamp
zeggen kristof en Peter beide vaakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de regie lijkt niet uit te blinken in nadenken neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
BB had ook gewoon een klein halletje bij de GameRoom moeten maken. Los je dat allemaal mee op.. maar ja.. niemand denkt echt over alles na daar lijkt het soms.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Peter is eigenlijk ook een nietszeggend figuur... misschien juist daarom wel gevaarlijk..Gewoon omdat het kan!![]()
Nawel : ga eens kijken hoe haar [Vera] gezicht is!!
Zegt ze tegen Leroy, die zelf ook moet, en het spannend vindt, maar Nawel gaat alleen maar om Nawel.![]()
Zeer waarschijnlijk is het laatste woord "ponykamp". Heeft hij van een vorige deelnemer aan De Mol België, die "het leven is geen ponykamp" zei.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
(weet niet zeker of ik dat laatste woord goed verstond)
https://radio1.be/het-lev(...)itspraak-beu-gehoord![]()
queen bee, stuurt haar dienaar erop afquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:25 schreef Tamaartje het volgende:
Nawel stuurt gewoon iemand anders op Vera af 🤣🤣![]()
Ja die kwam buiten met spannend hahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:25 schreef Tamaartje het volgende:
Nawel stuurt gewoon iemand anders op Vera af 🤣🤣![]()
Echt hoor. Ook niet eens succes wensen of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zegt ze tegen Leroy, die zelf ook moet, en het spannend vindt, maar Nawel gaat alleen maar om Nawel.
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Sneaky als usual dus...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zegt ze tegen Leroy, die zelf ook moet, en het spannend vindt, maar Nawel gaat alleen maar om Nawel.![]()
Denk niet dat Leroy dat opvalt. Die is ook van het Ik ik ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Echt hoor. Ook niet eens succes wensen of zo.![]()
Doen de meeste bewoners wel zodra de gameroom open gaat, al vanaf het begin. Als daar niets van gezegd wordt is het dom als je het niet doetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:19 schreef Harry het volgende:
[..]
Die heb ik niet gespot, alleen Salar die zich helemaal strekte om te gluren.![]()
Lekker Hanne en Julio
maken het extra spannend voor Leroy![]()
![]()
Echt hè..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Zegt ze tegen Leroy, die zelf ook moet, en het spannend vindt, maar Nawel gaat alleen maar om Nawel.
Gewoon omdat het kan!![]()
Vanuit BB-perspectief:
- BB wil iemand die laag geklasseerd is saven?
- Waarom 5, en niet 6 personen het spel laten spelen.
- Waarom een kennis-reuk-quiz?
- Kunnnen ze op een of andere wijze dit spel, of de inhoud daarvan, manipuleren? Bijvoorbeeld het wisselen van de inhoud?
- Op wie mikt BB ??
[ Bericht 0% gewijzigd door Harry op 01-02-2022 10:51:15 ]Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Hanne wil je ook niet naast je hebben als je zenuwachtig bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan iemand bij Hanne een stukje ducttape op haar mond plakken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja zoals Nawel... na eerste echt nominatie (ik ga knallen, daarna in bed beland), dan vrijgesteld (en nu ga ik pas knallen; dag er op in bed met zogezegde migraine), na bekendmaking waardevol (nu ga ik knallen, je zal zien Nawel v2.0). Is al ondertussen v4.0; maar wel nog steeds in haar bed.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : 'Als ik het word, word het hier heel anders ... dan meen ik echt'
Ben benieuwd wat Nawel v37.0 zou betekenen....![]()
Niet echt een kennis quiz, wat ik van Salar begreep zijn het quotes van mensen uit het huis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:30 schreef Harry het volgende:
Vanuit BB-perspectief:
- BB wil iemand die laag geklasseerd is saven?
- Waarom 5, en niet 6 personen het spel laten spelen.
- Waarom een kennis-quiz?
- Kunnnen ze op een of andere wijze dit spel, of de inhoud daarvan, manipuleren? Bijvoorbeeld het wisselen van de quotes?
- Op wie mikt BB ??
Nawel en Hanne vallen dan al af. Denk dat de meeste kans om dit te winnen Salar en Dimi zijn. Neig naar Salar. Vera's kans schat ik iets onder salar en dimi in![]()
Nawel v37.0 is nog steeds niks veranderdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:31 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja zoals Nawel... na eerste echt nominatie (ik ga knallen, daarna in bed beland), dan vrijgesteld (en nu ga ik pas knallen; dag er op in bed met zogezegde migraine), na bekendmaking waardevol (nu ga ik knallen, je zal zien Nawel v2.0). Is al ondertussen v4.0; maar wel nog steeds in haar bed.
Ben benieuwd wat Nawel v37.0 zou betekenen....![]()
Hanne speelt nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet echt een kennis quiz, wat ik van Salar begreep zijn het quotes van mensen uit het huis.
Nawel en Hanne vallen dan al af. Denk dat de meeste kans om dit te winnen Salar en Dimi zijn. Neig naar Salar. Vera's kans schat ik iets onder salar en dimi inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als er nog ducttape over is...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand bij Hanne een stukje ducttape op haar mond plakken?![]()
Leroy heeft geen idee denk ik wie wat zegt
die betrekt namelijk alles op zichzelf
ik geef Vera een goede kans
en Salar
Salar is wel degene die het meest oplet en dingen in de gaten houdtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
- Het weten van persoonlijke quotes zie ik als kennis.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet echt een kennis quiz, wat ik van Salar begreep zijn het quotes van mensen uit het huis.
Nawel en Hanne vallen dan al af. Denk dat de meeste kans om dit te winnen Salar en Dimi zijn. Neig naar Salar. Vera's kans schat ik iets onder salar en dimi in
- Hanne speelt niet mee.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Ja ik denk ook dat Salar de meeste kans maakt dat bb op hem inzetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
en Salar
Salar is wel degene die het meest oplet en dingen in de gaten houdt![]()
![]()
ik denk dat Vera het ook wel kanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat Salar de meeste kans maakt dat bb op hem inzet
dus zou ook voor haar kunnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Salar zit/zat in 2 groepen. Die zou het meest moeten weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
en Salar
Salar is wel degene die het meest oplet en dingen in de gaten houdt![]()
Eens met Monique, BB wil Salar als Little Bother.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat Salar de meeste kans maakt dat bb op hem inzetHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
En hij was al uitgekozen voor de Controlroom omdat hij het meest opmerkzaam was.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Salar zit/zat in 2 groepen. Die zou het meest moeten weten.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ondertussen in de gameroom
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als het gaat om het plaatsen van quotes bij de juiste bewoner denk ik ook dat Vera en Salar de meeste kans maken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
en Salar
Salar is wel degene die het meest oplet en dingen in de gaten houdt
Beide goede luisteraars.
En ik hoop ook dat 1 van beiden die immuniteit wint. Hebben dat heel wat meer verdiend dan de rest.
Vera heeft al zoveel pech gehad, die mag wat mij betreft wel eens een keer een oppeppertje hebben.
En natuurlijk om de giftige reacties van Nawel en Nouche te zien.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo![]()
Hilarischquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ondertussen in de gameroom
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel leuk zijn als het allemaal quotes zijn over de speler zelf, van alle bewonersNieuw is niet altijd beter.![]()
Aan vera is niets te zien over hoe ze het gedaan heeft. Alleen dat ze spannend zei toen ze eruit kwam.![]()
Zit even op twitter te kijken. Daar denken de meesten dat Dimi gaat winnen. boos op bb dat Salar mocht kijken, verwijten Vera dat ze net stiekem Dimi heeft in kunnen lichten omdat ze haar niet meteen lieten zien.
Wel apart dat ze daar (vind ik) vaak heel anders naar het spel kijken dan hier heb ik het idee.![]()
Nawel ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij was al uitgekozen voor de Controlroom omdat hij het meest opmerkzaam was.![]()
die had alles gegokt![]()
![]()
jepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:41 schreef Monique___ het volgende:
Zit even op twitter te kijken. Daar denken de meesten dat Dimi gaat winnen. boos op bb dat Salar mocht kijken, verwijten Vera dat ze net stiekem Dimi heeft in kunnen lichten omdat ze haar niet meteen lieten zien.
Wel apart dat ze daar (vind ik) vaak heel anders naar het spel kijken dan hier heb ik het idee.
en FB is nog erger
Ze denken daar echt slecht over Vera zegquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:41 schreef Monique___ het volgende:
Wel apart dat ze daar (vind ik) vaak heel anders naar het spel kijken dan hier heb ik het idee.Nieuw is niet altijd beter.![]()
En ook dit spel is te manipuleren. Kan nog goed zijn dat ze de bewoners andere quotes geven, het aanpassen aan het nivo van de speler zeg maar en zo beinvloeden. Of ben ik nu te para haha![]()
ja daar kijk ik niet meer. Ik lurkte daar in een paar groepenquote:![]()
maar vond het vaak onzinnig wat daar gezegd werd.
![]()
Ze kunnen alles beïnvloeden, kijk alleen al naar dat we niet alle nominaties te zien krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:43 schreef Monique___ het volgende:
En ook dit spel is te manipuleren. Kan nog goed zijn dat ze de bewoners andere quotes geven, het aanpassen aan het nivo van de speler zeg maar en zo beinvloeden. Of ben ik nu te para haha![]()
We zien nooit alles, dus op die manier is het het eenvoudigst te manipuleren.. we kunnen het toch niet controleren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:43 schreef Monique___ het volgende:
Denk dat dat kan. Ze zullen het er later over hebben. Dan valt BB door de mand.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:43 schreef Monique___ het volgende:
Ja daar zijn ze vaak ronduit grof ook. Voordeel dat hier moderators zijn ook mocht het uit de hand lopenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat dat betreft kun je beter hier zitten dan op social media..
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar kijk ik niet meer. Ik lurkte daar in een paar groepen![]()
maar vond het vaak onzinnig wat daar gezegd werd.
![]()
![]()
Dan kan Bb daar altijd nog wel een draai aan geven denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat dat kan. Ze zullen het er later over hebben. Dan valt BB door de mand.![]()
ik wil zover gaan dat er hier een hoger niveau is in de groepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze vaak ronduit grof ook. Voordeel dat hier moderators zijn ook mocht het uit de hand lopen.
Ja, natuurlijk. Reken er maar op dat ze zeker zullen proberen te beinvloeden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze kunnen alles beïnvloeden, kijk alleen al naar dat we niet alle nominaties te zien krijgen
Het gaat zoals altijd weer om de kijkcijfers en ze zullen peilen welke deelnemers daar de meest gunstige invloed op heeft.
En die helpen ze natuurlijk hier en daar een handje.
Zolang er geen notaris aan te pas komt kan je hier wel op rekenen.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo![]()
Is een rooktest en leroy is er zeker van dat hij goed heeft gedaan. Ze mogen er toch niet over pratenn![]()
zou je wel denken jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moesten geuren ruiken ... daar is Vera ontzettend mee in het voordeelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh jaaa dat kan ze goed! Bb gunt het dus Veraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze moesten geuren ruiken ... daar is Vera ontzettend mee in het voordeel![]()
![]()
Regie gaat zelf naar dit gesprek toequote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
ze mochten er toch niet over praten??
Nieuw is niet altijd beter.![]()
je snapt het toch nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Regie gaat zelf naar dit gesprek toe![]()
![]()
Nawel heeft een probleem met haar sinussen
ze kan maar 30 % ruiken???????Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ah salarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : ik heb dus een probleem met mijn sinussen. Maar Salar kan maar 30% ruiken.
dat verstond ik dus nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoezo weten jullie dan dat ze dat goed kan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh jaaa dat kan ze goed! Bb gunt het dus Vera![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:50 schreef Monique___ het volgende:
Nawel heeft maar 3 dingen ingevuld, ze rook niks![]()
![]()
![]()
en Leroy dus 1 nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze werkt in een parfumeriequote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo weten jullie dan dat ze dat goed kan.
regels gelden alleen voor het lagere gepeupelquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is beide schimmelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Brie stinkt niet heftig. Dat is roquefort of camembert
en ze zullen vast geen verschil moeten aangeven tussen rood of blauw schimmelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dimi ook .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leroy en Nawel waren beide rokers geloof ik, dus ja succes dan![]()
*zit te lachen*quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leroy wil zichzelf wel eens overschatten ...
En dat is het understatement van de week![]()
daar gaan ze niks tegen doenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
Hier komt bb echt iets aan doen. Als iets niet mag dan moet je het ook niet toestaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook toevallig dat de laatste 2 die moesten vertrekken, dat ook graag deden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We zien nooit alles, dus op die manier is het het eenvoudigst te manipuleren.. we kunnen het toch niet controleren.
Ze waren er klaar mee.![]()
Leroy en Nawel hebben het over geuren als schimmelkaas, paprika, knoflook, tomatensaus, shoarma en mest.
Ze moesten de inhoud van een doos ? ruiken en de oplossing opschrijven.
[ Bericht 5% gewijzigd door Harry op 01-02-2022 11:01:35 ]Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Ja hoe komt Salar hierbij? Verkeerd gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel grappig dat het dus niks met quotes te maken heeft.![]()
Die weet ws alleen hoe Grace ruikt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leroy wil zichzelf wel eens overschatten ...
En dat is het understatement van de week![]()
Zag waarschijnlijk foto's van alle bewoners, en vorig jaar was er ook een spel met citatenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hoe komt Salar hierbij? Verkeerd gezienNieuw is niet altijd beter.![]()
Mooie les voor die fb gekkies die ontploffen voor nietsquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel grappig dat het dus niks met quotes te maken heeft.![]()
Ik vermoed in de eerste plaats Amy, dan geurtje van Grace, nu die van Hanne.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die weet ws alleen hoe Grace ruikt.
Tja, hij kan maar blijven proberen hé. Zit wel in het verkeerde programma daarvoor, maar zal dat wellicht niet doorhebben.![]()
Dimi, van wat ik begreep, kookt thuis niet? Dan zal hij ook niet zoveel geuren herkennen als het uit de keuken komt.![]()
hoeveel exotische dingen zal BB aandragen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
Vera eet niet veel exotische dingen dus ik twijfel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:57 schreef spapaars het volgende:
Zie Grace in d'r outfit , haar zoon is dus vandaag 20 geworden, en niet 2.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Vreselijk setje!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:57 schreef spapaars het volgende:
Zie Grace in d'r outfit , haar zoon is dus vandaag 20 geworden, en niet 2.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:57 schreef spapaars het volgende:
Zie Grace in d'r outfit , haar zoon is dus vandaag 20 geworden, en niet 2.![]()
Mijn tiener zou zich al kapot schamen als ik zoiets zou doen.
Maar wel lief gebaar dat ze laat weten aan hem te denken. Vermoed dat hij ook wel wat met malle Grace gewend is.![]()
![]()
waarom mogen ze wel over het spel praten?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom smoezen en zacht praten van leroy als ze apart zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vermoed omdat laatste nu binnen is of niet ??? weet niet héquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom mogen ze wel over het spel praten?![]()
Nee dimitri moet nog nu zit salar er nog. Nawel zegt dat leroy het heel goed heeft gedaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vermoed omdat laatste nu binnen is of niet ??? weet niet hé![]()
Dit zijn de genoemde geuren tot nu toe:
schimmelkaas, paprika, knoflook, tomatensaus, shoarma, peper, mest.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Ze negeren alle regels, wordt toch niets tegen gedaan.... liggend op bed aan het fluisteren over het spelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom mogen ze wel over het spel praten?![]()
echt bizar!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze negeren alle regels, wordt toch niets tegen gedaan.... liggend op bed aan het fluisteren over het spelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen zak/bal wordt daar aan gedaan... mensen van Gouden kamer krijgen wel soms opmerkingen. Febo Favo FullShitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze negeren alle regels, wordt toch niets tegen gedaan.... liggend op bed aan het fluisteren over het spel![]()
90% van dat twitter account komt hier vandaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
bijna letterlijk mijn post???![]()
Dat is wel heel toevallig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
bijna letterlijk mijn post???
Dat er dingen gebruikt worden van hier is al een paar keer aan de orde geweest. Awkward op zijn Vera's![]()
Dimitri, Vera ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leroy en Nawel waren beide rokers geloof ik, dus ja succes dan![]()
Met andere woorden moeten we dan misschien kijken naar de Vera haters hierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig.
Dat er dingen gebruikt worden van hier is al een paar keer aan de orde geweest. Awkward op zijn Vera'sIs niet referende op iemand specifiek hoor
![]()
haha ik ook! zit nog in mijn pyjama en moet zo gaan.quote:
Ik heb nog de hoop dat tussen nu en 15 min de uitslag komt maar Dimi moet nog.![]()
moet ook over 10 minuten gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ik ook! zit nog in mijn pyjama en moet zo gaan.
Ik heb nog de hoop dat tussen nu en 15 min de uitslag komt maar Dimi moet nog.
Ik zit op dat twitter account te kijken precies die foto van Nawel is hier in het forum geplaatst met dezelfde tekst. Leuk een lurker die hier alleen zit om dingen te bietsen. NOT![]()
Geen Dimi-ke doen hé... als je weg moet dronken of met mobiel in de hand achter het stuur.
Hou het veilig, straks kom je alles te weten![]()
![]()
Ik zet hem altijd in de houder met het geluid op de boksen. Dan kun je alles goed volgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:09 schreef Ptr67 het volgende:
Geen Dimi-ke doen hé... als je weg moet dronken of met mobiel in de hand achter het stuur.
Hou het veilig, straks kom je alles te weten
Ben altijd blij om te lezen dat er meer bb verslaafden zijn.![]()
Alles bij elkaar, tot nu toe, geef ik Leroy een goede kans om Little Brother te worden.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Zo ook Nawel..zei dat ze niks kan ruiken..hmmmquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar ruikt maar 30% vertelde Nawel. Salar voelt zich echt genaaid, was echt boos daarbinnen.![]()
Salar zou beter werken in een spiegelpaleis op een lokale kermis. Daar moet je niet ruiken; spijtige is dat alleen voor klanten bestemd is.
Nawel : "Ben zo moe hé"... Dus met knallen bedoelt ze dan meer links liggen dan rechts in haar bed ??![]()
BB mag nawel eens aanpakken ze is oververmoeid BB zeg even tegen der dat ze nu der nest uit moet komen en er overdag niet meer in mag en dat ze savonds gewoon betijds na bed moetI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
mannn sta eens recht dan..mss eens frisse lucht happen , met je verstopte neus!..wat een diva gewoon niet normaal meer.![]()
Nee Nawel... niet alleen Vera kiest een kant, ook jij hebt dat van dag 1 al gedaan.
ach ze heeft zich gedraaid in bed... weer een knalprestatie van haar.![]()
Tussenstand ? Nawel in bed, en de anderen niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:14 schreef Ireth het volgende:
Spel is nog bezig begrijp ik?? Tussenstand so far??![]()
Dimi moet nog, ik weet niet of hij nu binnen is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:14 schreef Ireth het volgende:
Spel is nog bezig begrijp ik?? Tussenstand so far??
Nawel heeft het slecht gedaan zegt ze zelf, Salar was boos want die kan niet goed ruiken (is een ruik spel), Leroy denkt van zichzelf dat hij zeker de eerste 6 goed heeft.![]()
Zal ze dat echt niet zelf door hebben?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:15 schreef Ptr67 het volgende:
Nee Nawel... niet alleen Vera kiest een kant, ook jij hebt dat van dag 1 al gedaan.
ach ze heeft zich gedraaid in bed... weer een knalprestatie van haar.![]()
Leroy loopt over van de achterdocht en complotten. Zwaar, lijkt me.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Paar bewoners van groen en goud hebben hem al para genoemd. Dat hij doordraait door deze week.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:16 schreef Harry het volgende:
Leroy loopt over van de achterdocht en complotten. Zwaar, lijkt me.![]()
Leroy Bond dubbel O zeroquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:16 schreef Harry het volgende:
Leroy loopt over van de achterdocht en complotten. Zwaar, lijkt me.![]()
Maar het heeft dus niks te maken met andere bewoners? Gewoon geuren raden?Nieuw is niet altijd beter.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:16 schreef Juud79 het volgende:
Nawel, liggend in bed. “Ik wil hier zeker blijven tot het eind, ik wil die strijd meemaken”
Echt![]()
![]()
![]()
![]()
Komt BB alleen maar goed uit, blijkbaar mag je luieren wat je wil, als je maar nasty praat over andere bewoners.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
BB mag nawel eens aanpakken ze is oververmoeid BB zeg even tegen der dat ze nu der nest uit moet komen en er overdag niet meer in mag en dat ze savonds gewoon betijds na bed moet
Same old![]()
![]()
Dus leroy maakt so far de meeste kans...
Leroy kan een hoop veranderen zegt ie, begint met nieuwe bed-indeling![]()
Die man kan de wereld redden
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar het heeft dus niks te maken met andere bewoners? Gewoon geuren raden?![]()
Ja ze moeten geuren raden binnen een bepaalde tijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar het heeft dus niks te maken met andere bewoners? Gewoon geuren raden?![]()
De moeten we gewoon naar de Gazastrook sturenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:18 schreef Ireth het volgende:
Die man kan de wereld redden![]()
Leroy : 'Pas op met doorvertellen'
Nawel : 'Ik weet het.. gij gaat dat wel merken. Zij is echt te vertrouwen, ze gaat me nooit iets lappen'
Leroy : 'Ik heb het er expres alleen met jou over'![]()
Ik ga bijna hopen dat hij wintquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:18 schreef Ireth het volgende:
Navel kent Vera zo slecht Vera is de goedheid zelf en kijkt ook naar het spel ze is zelfs in staat immuniteit aan navel te geven puur voor het spel de laatste spelers mede omdat grace navel erin wil houden![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy gaat de bedden veranderen als hij little brother is.![]()
![]()
En 's ochtends je eigen ontbijt maken als ik het goed hoorde.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:18 schreef Ireth het volgende:
Nous??quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : 'Pas op met doorvertellen'
Nawel : 'Ik weet het.. gij gaat dat wel merken. Zij is echt te vertrouwen, ze gaat me nooit iets lappen'
Leroy : 'Ik heb het er expres alleen met jou over'![]()
Denkt hij dat hij ineens BB zelf is?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:18 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop op een bank met noush en nawel![]()
Noush naar huis, nawel in paniek![]()
Nawel naar huis, dan kan Noush zich weer mengen met het gewone volk
Oh gaat dus om dat balletje om boodschappen te doen. Dat mensen voordrongen wat een idioot is het toch. Ik kan echt niet tegen zoveel domheid![]()
Oh leroy suggereert nu dat BB iedereen kunnen laten winnen en dat ze het kunnen manipuleren zoals zij willen. Daar gaat BB niet blij mee zijn dat hij dit zegt.![]()
Dat ijsblok is voor leroy wat de balonnen voor kitty waren volgens mij
Uhuh, ik zie hem al naar kristof stappen om te vertellen dat hij in een ander bed moetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denkt hij dat hij ineens BB zelf is?![]()
, kristof be like.. no bro
![]()
![]()
Pfff die Leroy gadver...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:20 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop op een bank met noush en nawel![]()
Noush naar huis, nawel in paniek "bed"![]()
Nawel naar huis, dan kan Noush zich weer mengen met het gewone volk
BB geef maar een dagopdracht voor de jackpot. Steek die Leroy in een bokszak.. iedereen mag zo lang ie wil blijven meppen. De langste volhouder verdient extra immuniteit. (Sorry Nawel; ook niet voor jou; blijf maar liggen).![]()
Ze draaien ook wegquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Oh leroy suggereert nu dat BB iedereen kunnen laten winnen en dat ze het kunnen manipuleren zoals zij willen. Daar gaat BB niet blij mee zijn dat hij dit zegt.![]()
![]()
Volume voluit voor fluisterende leroy, knalt Grace ineens binnen...
* Ireth is de kat uit de gordijnen vissen
Dit gaat hij nog te horen krijgen want dit is echt niet wat ze willen met die halve zolen op internet die al overal complotten zienquote:![]()
Het wordt gewoon bespottelijk.....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:16 schreef Juud79 het volgende:
Nawel, liggend in bed. “Ik wil hier zeker blijven tot het eind, ik wil die strijd meemaken”
Echt
Hoop dat BB hier een eind aan maakt.
Straks kan die niet eens meer over straat. Niet omdat ze bewondert wordt maar als meest Luie kandidaat die vanaf haar bed dacht mee te spelen aan BB.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
Volume voluit voor fluisterende leroy, knalt Grace ineens binnen...
* Ireth is de kat uit de gordijnen vissen![]()
![]()
Daar greeg Michel een flinke reprimande voor vorig jaar. Zulke uitspraken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
ja bb draaide nu de csmera weg ook nadat Leroy zei BB kan zelf iedereen laten winnenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:16 schreef Harry het volgende:
Leroy loopt over van de achterdocht en complotten. Zwaar, lijkt me.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Maar eigenlijk weten we toch allang dat BB dit doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit gaat hij nog te horen krijgen want dit is echt niet wat ze willen met die halve zolen op internet die al overal complotten zien![]()
Ik was daar al bang voor. Maar het is ook de typische BB-methode.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Oh leroy suggereert nu dat BB iedereen kunnen laten winnen en dat ze het kunnen manipuleren zoals zij willen. Daar gaat BB niet blij mee zijn dat hij dit zegt.
Dat deed Hummie vroeger al. Bij BB The Battle presteerde ze het bijvoorbeeld om lucht van hamburgers onder de deur van Arm te laten blazen.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik was daar al bang voor. Maar het is ook de typische BB-methode.
Dat deed Hummie vroeger al. Bij BB The Battle presteerde ze het bijvoorbeeld om lucht van hamburgers onder de deur van Arm te laten blazen.
Hhahaha, de hele dag met een rollend ziekenhuis bed achter haar aanlopenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het wordt gewoon bespottelijk.....
Straks kan die niet eens meer over straat. Niet omdat ze bewondert wordt maar als meest Luie kandidaat die vanaf haar bed dacht mee te spelen aan BB.![]()
Nawel, de meest waardevolle speler...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Straks kan die niet eens meer over straat. Niet omdat ze bewondert wordt maar als meest Luie kandidaat die vanaf haar bed dacht mee te spelen aan BB.
Om de sponsoren van de matrassen te promoten![]()
Ah leroy verlegt zijn gesprek naar de onderdanen van pocahontas...Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
hoe heet ze op tiktok?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:17 schreef Silves het volgende:
Zou ze nu nog denken, dat de kinderen van tiktok achter haar staan, 100.000 volgers?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Is niet zeker dat hij het goed heeft hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Fuck .. Leroy heeft het zo te horen wel goed gedaan. Vera wist er ook maar 3.
Onze hoop is op Dimi.![]()
WelWel de waarheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar greeg Michel een flinke reprimande voor vorig jaar. Zulke uitspraken.![]()
![]()
Ik voel de bui al hangen, wederom een speldje voor nawelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Vergeet niet dat Leroy zichzelf heel erg overschatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hebben ze ook gelijk de bevestiging gekregen van wat goed was? Leroy lult wel vaker altijd uit zijn dikke nek...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Onze hoop is op Dimi.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Nee, ze hebben nog niks gehoord. Maar prepare for the worst.. kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook gelijk de bevestiging gekregen van wat goed was? Leroy lult wel vaker altijd uit zijn dikke nek...![]()
Salami?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze hebben nog niks gehoord. Maar prepare for the worst.. kan het alleen maar meevallen.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Leroy is altijd overtuigd van zichzelf. Zou er niet teveel op vertrouwen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Leroy tegen Vera: "En je ruikt... Kut !". Hoorde maar een deel, dus mogelijk niet in de juiste context ;-)![]()
Leroy is enorm overtuigd van zichzelf
Benieuwd of dat kloptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je gaat te laat komen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
Leroy is enorm overtuigd van zichzelf
Benieuwd of dat klopt![]()
![]()
Ze hebben het er al een week over, alsof hij wist dan dit spel zou komen, of een pin..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:34 schreef Magean het volgende:
Lig straks in een deuk als Leroy wint. DRAMAAAAAA![]()
je had het niet kunnen bedenken maar ze is zelfs erger als Nick van vorig jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Straks kan die niet eens meer over straat. Niet omdat ze bewondert wordt maar als meest Luie kandidaat die vanaf haar bed dacht mee te spelen aan BB.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Koffie is natuurlijk wel een heel moeilijk woordquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
Vera herkende bijna alles maar kon niet op de namen komen.![]()
Streamlock filmpjes
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nouche blijft ook hangen in het verleden hoor.
Wat zal Salar nu denken. Fuck u, ik gebruik u alleen maar?![]()
"Ik heb nooit ruzie want ik vergeet alles de volgende dag"
Nou het is te merkenNieuw is niet altijd beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |