SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd![]()
degene die nu bij de gameroom staan zijn automatisch gedisqualificeerd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja dat is eigenlijk ook raar dat ze dit toestaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
degene die nu bij de gameroom staan zijn automatisch gedisqualificeerd![]()
Vind dat ook... Salar zou niet mogen mee doen.. heeft spijtig genoeg vals gespeeld.
Kan zich nu voorbereiden op het spel, terwijl de eersten dat niet konden.![]()
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat is eigenlijk ook raar dat ze dit toestaan.
vind ik wel jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Leroy staat er ook hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vandaar dat het niet voor Nawel was. Want die luistert nooit naar anderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : quotes, bij de juiste persoon zetten.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Je kan Salar de schuld niet geven, als BB niks zegt zal hij alles pakken wat hij pakken kan.
"Moeten ze maar niet zo amateuristisch zijn" hoor ik hem al zeggenNieuw is niet altijd beter.![]()
He eindelijk gaat de douche uit, hoor je de bewoners eindelijk weer. Ik hoor Salar op de achtergrond maar versta niks door het douchegeluid![]()
Die heb ik niet gespot, alleen Salar die zich helemaal strekte om te gluren.quote:Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Salar is heel geniepig, ja. Ergens heeft het ook wel z'n charme. Hoe vreemd ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.![]()
Als het een spel met quotes is gaat Leroy zeker verliezen. Die weet 5 minuten later niet eens meer wat hij zelf gezegd heeft.![]()
Doet Grace net zo goed, en veel meer daar..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.![]()
Hij speelt het spelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Ik stoor me er vreselijk aan, het valsspelen van Salar. Snel gluren, als Vera de deur van de Gameroom open doet, om informatie over het spel te vergaren. De manier waarop vind ik zeer egoïstisch. Maar dat wisten we toch al van Salar.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Spelletje is leuk, maar een spel van drie maanden, je moet er zin in hebben!
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!![]()
Had niet mogen gebeuren. Is gewoon wederom valsspelenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:18 schreef Harry het volgende:
Tenzij het "Weet je wel" isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als het een spel met quotes is gaat Leroy zeker verliezen. Die weet 5 minuten later niet eens meer wat hij zelf gezegd heeft.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
In het begin was ik geen fan. Sinds hij bij Nawel weg is vind ik hem leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Salar is heel geniepig, ja. Ergens heeft het ook wel z'n charme. Hoe vreemd ook.![]()
Ik vind het veel storender dat het wordt toegestaan!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had niet mogen gebeuren. Is gewoon wederom valsspelen![]()
You're on fire todayquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geen wonder dat Nawel dit niet wist. Die is nooit bij de groep dus hoort ook niks.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |