SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd![]()
ze kan mama elke dag op de streams zienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet voor maanden.![]()
Ik heb mijn kinderen al 20 jaar niet gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet voor maanden.![]()
![]()
Ook post voor Grace?
[ Bericht 19% gewijzigd door Hunter op 01-02-2022 08:42:26 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik snap dat echt nooitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:29 schreef spapaars het volgende:
Het is een eenmalige kans om aan zo'n programma mee te mogen doen, maar voor dat je kind van 5 misschien voor maanden achterlaten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uit die brief blijkt wel dat Hanne niet goed in haar vel zatI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik heb ze niet eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:35 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen al 20 jaar niet gezienEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Nawel aan de ontbijttafel, om 08:33.. Kan het haast niet geloven
Ze gaat het helemaal anders aanpakken![]()
Alleen haar naamquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ze schrijven hé, als nu net 5 jarige.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Nog meer onzin post. Morgen krijgen ze de krant.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En, Tot snel.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef humpty het volgende:
5 jaar...ik hoop dat je als herboren terug komt
Geen vertrouwen dus in een goede afloop.![]()
The Queen 2.0quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaan
Ze gaat het helemaal anders aanpakken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Hoe lang gaat ze dat volhouden?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heeft ze vannacht aan haar kamergenoten belooft, elke ochtend om 8.30 opstaan
Ze gaat het helemaal anders aanpakkenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Salar heeft slecht geslapen. Je vraagt je af waarom?I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ach, ik lees van veel mensen, dat ze maar een persoon van de lijst hebben geschoven en zo hebben ingeleverd. De meeste begrepen het niet… ja zo is deze lijst dus ontstaan!![]()
Nouch is iets kwijt, wat Grace gister in een zak in de voorraadkamer had gezet. Ze speculeren dat het is meegenomen/weggegooid door BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |