SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Vakman pur sang
Ik vind hun een rare vogelquote:Op maandag 31 januari 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-bepalen~a341e3ae/
Kill it with sticks!
Nieuwe Sex and the Cityquote:Op maandag 31 januari 2022 22:27 schreef Ama het volgende:
HBO komt ook, klinkt ook wel boeiend maar het is te veel. Misschien maandje proberen ofzo. GoT nog een keer kijken is wel leuk.
Net meteen Kingsman gekeken, kende ik nog niet en deel zoveel draait nu, dus even kijken of het wat is. Vond hem wel leukquote:Op maandag 31 januari 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
Ohja was op Disney nog een docu aan het kijken over die redding toen in Thailand. Morgen maar even kijken.
Wel heel erg kortzichtig om hun een specifieke diersoort te noemenquote:
Even opgezocht. Ken ik eigenlijk helemaal niet maar ziet er wel leuk uit eigenlijk! Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net meteen Kingsman gekeken, kende ik nog niet en deel zoveel draait nu, dus even kijken of het wat is. Vond hem wel leuk
bbqquote:Op maandag 31 januari 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Meteen ww doorgestuurd naar familie. Mijn zus hoefde er eerst niet zoveel van te weten, want ze kijkt niet naar Marvel en de Disneyfilms kent ze ook al. Maar ze wist dus niet dat er een heel kanaal met films en series bij zit nuDus die had zoiets omfgbbq
Nog even en je rolt het balgeval voorbijquote:
Nee ook nog niet gezien. En Black Widow en Mulan ook nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:32 schreef Ama het volgende:
Sinds Disney dat kanaal erbij heeft is het wel leuker.
@:Cherrylips heb je Cruella al gezien? Die is ook leuk!
Er zit een pug inquote:Op maandag 31 januari 2022 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Even opgezocht. Ken ik eigenlijk helemaal niet maar ziet er wel leuk uit eigenlijk! Bedankt voor de tip.
Carnaval (wat ze niet kan uitspreken) moest maar verboden worden en vakanties kan eigenlijk ook niet meer.quote:
Die moet jij gaan kijken! 😁quote:Op maandag 31 januari 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ook nog niet gezien. En Black Widow en Mulan ook nog niet.
Werken eten slapen en sommigen batsen en voortplanten en leren en dan weer werken eten slapenquote:Op maandag 31 januari 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Carnaval (wat ze niet kan uitspreken) moest maar verboden worden en vakanties kan eigenlijk ook niet meer.
Dat mens is totaal de weg kwijt.
Lekker heel de nacht dromenquote:
Au Jezus sadistquote:Op maandag 31 januari 2022 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Die moeten ze met blote tieten eens over een kokosmat heen trekken.
quote:Op maandag 31 januari 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Carnaval (wat ze niet kan uitspreken) moest maar verboden worden en vakanties kan eigenlijk ook niet meer.
Ja ik hoef haar blote tieten echt niet te zienquote:
over carnaval ben ik het wel eensquote:Op maandag 31 januari 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet echt hequote:
Succes op je eerste dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |