SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Vakman pur sang
Ik vind hun een rare vogelquote:Op maandag 31 januari 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-bepalen~a341e3ae/
Kill it with sticks!
Nieuwe Sex and the Cityquote:Op maandag 31 januari 2022 22:27 schreef Ama het volgende:
HBO komt ook, klinkt ook wel boeiend maar het is te veel. Misschien maandje proberen ofzo. GoT nog een keer kijken is wel leuk.
Net meteen Kingsman gekeken, kende ik nog niet en deel zoveel draait nu, dus even kijken of het wat is. Vond hem wel leukquote:Op maandag 31 januari 2022 22:25 schreef Ama het volgende:
Ohja was op Disney nog een docu aan het kijken over die redding toen in Thailand. Morgen maar even kijken.
Wel heel erg kortzichtig om hun een specifieke diersoort te noemenquote:
Even opgezocht. Ken ik eigenlijk helemaal niet maar ziet er wel leuk uit eigenlijk! Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net meteen Kingsman gekeken, kende ik nog niet en deel zoveel draait nu, dus even kijken of het wat is. Vond hem wel leuk
bbqquote:Op maandag 31 januari 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Meteen ww doorgestuurd naar familie. Mijn zus hoefde er eerst niet zoveel van te weten, want ze kijkt niet naar Marvel en de Disneyfilms kent ze ook al. Maar ze wist dus niet dat er een heel kanaal met films en series bij zit nuDus die had zoiets omfgbbq
Nog even en je rolt het balgeval voorbijquote:
Nee ook nog niet gezien. En Black Widow en Mulan ook nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:32 schreef Ama het volgende:
Sinds Disney dat kanaal erbij heeft is het wel leuker.
@:Cherrylips heb je Cruella al gezien? Die is ook leuk!
Er zit een pug inquote:Op maandag 31 januari 2022 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Even opgezocht. Ken ik eigenlijk helemaal niet maar ziet er wel leuk uit eigenlijk! Bedankt voor de tip.
Carnaval (wat ze niet kan uitspreken) moest maar verboden worden en vakanties kan eigenlijk ook niet meer.quote:
Die moet jij gaan kijken! 😁quote:Op maandag 31 januari 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ook nog niet gezien. En Black Widow en Mulan ook nog niet.
Werken eten slapen en sommigen batsen en voortplanten en leren en dan weer werken eten slapenquote:Op maandag 31 januari 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Carnaval (wat ze niet kan uitspreken) moest maar verboden worden en vakanties kan eigenlijk ook niet meer.
Dat mens is totaal de weg kwijt.
Lekker heel de nacht dromenquote:
Au Jezus sadistquote:Op maandag 31 januari 2022 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Die moeten ze met blote tieten eens over een kokosmat heen trekken.
quote:Op maandag 31 januari 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Carnaval (wat ze niet kan uitspreken) moest maar verboden worden en vakanties kan eigenlijk ook niet meer.
Ja ik hoef haar blote tieten echt niet te zienquote:
over carnaval ben ik het wel eensquote:Op maandag 31 januari 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet echt hequote:
Succes op je eerste dagquote:
Ambtenaren doen geen meetings hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Succes Buda. Hopelijk niet teveel meetings, we weten hoe leuk je die vindt.
Daar begint het gedonder al. meteen te laat op de eerste dagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Trein heeft weer een technische storing
Samen de krant lezen en koffie drinken dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ambtenaren doen geen meetings hahaha
Eindhoven aan zee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Succes Buda.
Zo ook maar naar het werk. Misschien dat ik vandaag aan de kust mag bezorgen
![]()
![]()
![]()
Idem dito op de laatste dag bij mijn oude werkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar begint het gedonder al. meteen te laat op de eerste dag
Rob Trip zei dat gisteren in het Journaal. En dat is een objectieve bron..quote:
Op een heel jaar gezien valt het normaal toch wel mee? Of zit je op we traject dat erg gevoelig is voor vertragingen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem dito op de laatste dag bij mijn oude werk
Ja, maar net vandaag heb even geen trek in dit gezeurquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een heel jaar gezien valt het normaal toch wel mee? Of zit je op we traject dat erg gevoelig is voor vertragingen?
Break a leg!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Trein heeft weer een technische storing
Koffie staat klaar!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:18 schreef dud0r het volgende:
vanmiddag naar den haag toe.
even bij buda op z'n werk langs om te kijken of hij het goed doet
Heb je stiekem wat bitterballen gegeten op je werk?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
hmmm heb 7 euro minder salaris gehad
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je stiekem wat bitterballen gegeten op je werk?
heb je ook warme chocolademelk?quote:
misschien moest het wel 7 euro meer zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had ongeveer 25 euro meer deze maand, maar dat is denk ik alleen het effect van nieuwe belastingregels. De loonsverhoging die komt pas over een paar maanden. En dan met terugwerkende kracht.
overheid heeft alles tochquote:
Snackbelasting wilden ze toch invoeren?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moest het wel 7 euro meer zijn![]()
Maar als het volgende maand ook zo is dan zal ik er naar vragen
nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snackbelasting wilden ze toch invoeren?
Het huis van de buren in den haag was ook in mei/april verkocht. En die jongen had het zo mooi opgeknapt dat je er eigenlijk niets groots aan moest doen maar die nieuwe eigenaar woont er ook nog nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij mijn nieuwe overburen vraag ik me echt af of ze überhaupt in hun huis wonen. Bij mij is nog wel eens een lamp aan, maar daar is echt weinig leven te ontdekken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kabinet-Rutte 4 wil op termijn een suiker en suikerbelasting invoeren, staat in het coalitieakkoord. En dat gaan we allemaal merken: frisdranken en snacks zullen duurder worden. Voedingsexperts zijn opgetogen: "Het is een heel goed begin in de strijd tegen overgewicht."
ach, in spek zit toch geen suikerquote:
het kan wel onder een snack vallenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, in spek zit toch geen suiker
Ik ga bij Rutte in de tuin staan met een fakkelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het kan wel onder een snack vallen
Dubbele suiker belastingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kabinet-Rutte 4 wil op termijn een suiker en suikerbelasting invoeren, staat in het coalitieakkoord. En dat gaan we allemaal merken: frisdranken en snacks zullen duurder worden. Voedingsexperts zijn opgetogen: "Het is een heel goed begin in de strijd tegen overgewicht."
Spekjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, in spek zit toch geen suiker
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze alweer uit elkaar. De lelijke lamellen hangen die ze wilden vervangen hangen ook nog steeds.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het huis van de buren in den haag was ook in mei/april verkocht. En die jongen had het zo mooi opgeknapt dat je er eigenlijk niets groots aan moest doen maar die nieuwe eigenaar woont er ook nog niet
Eh, dat zegt niet enorm veel. Als ik kijk naar de dingen die hier al zo'n tien jaar moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn ze alweer uit elkaar. De lelijke lamellen hangen die ze wilden vervangen hangen ook nog steeds.
Wanneer was het gekocht?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn ze alweer uit elkaar. De lelijke lamellen hangen die ze wilden vervangen hangen ook nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |