SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Leef je uitquote:Op maandag 31 januari 2022 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan niet! To-ta-le onzin. Laat mij nog een paar postjes wijden waarbij ik jouw informatie betwist om vervolgens te erkennen dat het wel kan mits het geen X maar Y is.
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zit oude expeditie films over Noord Australië te kijken.... erg leuk en interessantLaat me raden; het loopt niet goed af voor de schildpadden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Alleen als je het persoonlijk komt bezorgenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nog taart over, wil er iemand?
Inderdaad jaquote:Op maandag 31 januari 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat me raden; het loopt niet goed af voor de schildpadden?
Ik mail het wel.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen als je het persoonlijk komt bezorgen
Maar dat is niet persoonlijkquote:
Eind 2014 zijn ze ermee begonnen. Jouw rijbewijs is van daarvoor nog want verouderd. En aangezien dat maximaal 10 jaar oud kan zijn zou hij dus nu minstens 6 jaar oud moeten zijn. Best oud toch?quote:
Persoonlijk of niet bedoel jequote:
Ik mag datquote:Op maandag 31 januari 2022 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Je durft wel om zo tegen Chufi te praten zeg.... Wacht maar tot jij wat ouder wordt.
Mijn rijbewijs was van 11-11-11quote:Op maandag 31 januari 2022 20:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
2014 zijn ze ermee begonnen. Jouw verouderde rijbewijs kan maximaal 10 jaar oud zijn en dus van maximaal 2012 zijn. Dus ergens tussen 8 tot 10 jaar oud. Best oud dus.
Vandaag of niet bedoel ik. En bezorgen doe ik dus niet vandaagquote:
Ok, zou ook niet weten op welke toestellen het wel zitquote:
Dan is het antwoord dus niet natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag of niet bedoel ik. En bezorgen doe ik dus niet vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |