quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vooral erg lelijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Deze gast is een soort carrot top met blond haar
Er zit hier iemand de hele dag al in een thema.quote:
Ik verwacht nog een stukje vegan en werkzaam in de circulariteit.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Niet 1 label maar 100 labels. Gewoon.. omdat het zo bijzonder is.
@Lenny_Leonard deelt niet graagquote:Op maandag 31 januari 2022 19:48 schreef Nine. het volgende:
Ik had iets met poly verwacht in de TT...
quote:
Gingersquote:Op maandag 31 januari 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Die rooie moet de hele vakantie in de schaduw
Zo lekker inclusiefquote:Op maandag 31 januari 2022 19:52 schreef Rickocum het volgende:
Walgelijk dit kunstige mentaal gestoorde stel.
JAAAAquote:Op maandag 31 januari 2022 19:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Nog ff een paar schreeuwhomo’s ertegenaan
Luna is meer zo'n type die over een paar jaar zich ineens degelijk gata kleden, trouwt met een of andere corpsbal en een modelgezinnetje in Zonnedael begint.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ga altijd wel goed op die kleur lippenstift van Luna.
Maarja zij is wel het type die links praat maar ondertussen nat word van Thierry Baudet.
Haha precies. Baudet is ook wel beetje een corpsbal.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Luna is meer zo'n type die over een paar jaar zich ineens degelijk gata kleden, trouwt met een of andere corpsbal en een modelgezinnetje in Zonnedael begint.
Lolquote:Op maandag 31 januari 2022 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit kan wel wat worden. Gewoon een normale homo. Niks mis mee.
Ja maar die leeft te losgeslagen. Het moet een wat risicolozer type zijn. Meer type VVD'er.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha precies. Baudet is ook wel beetje een corpsbal.
Niet normaal ja, centimeters plamuur.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker thicc deze, beetje veel makeup alleen. Houd wel van Arabs. Inb4 Iran is geen Arabisch.
BLACKEDquote:Op maandag 31 januari 2022 19:56 schreef Nine. het volgende:
Zijn ze op date of gaan ze naar een begravenis
Ja true, wat burgerlijker. Beetje zo'n Floris-Jan.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar die leeft te losgeslagen. Het moet een wat risicolozer type zijn. Meer type VVD'er.
quote:
Koffie Bart van de Juraquote:Op maandag 31 januari 2022 20:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Je mist de referentie naar Bakker Bart.
Tssssk.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:56 schreef Nine. het volgende:
Zijn ze op date of gaan ze naar een begravenis
Veel in de kroeg hangen denk ik ook.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Veel in de zon liggen bakken zonder goed in te smeren.
Factor 50 op die bakkes!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Veel in de zon liggen bakken zonder goed in te smeren.
Dikke lagen foundation idd.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:04 schreef Fosive het volgende:
Haar gezicht is geler dan de rest van haar lichaam
Stukje plamuur?
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:07 schreef DKUp het volgende:
Transiberie-expres
Tundra’s Thunder
GEIL
NICE
VET
Ze zei al meteen lieve jongenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:08 schreef Perrin het volgende:
"weet niet of ik een romantische klik voel" = "jezus wat ben je lelijk"
Kan. Niet per se.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:08 schreef Perrin het volgende:
"weet niet of ik een romantische klik voel" = "jezus wat ben je lelijk"
Denk eerder aan een brug gehangen waar veel verkeer onderdoor gaatquote:Op maandag 31 januari 2022 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Pardis zou onder de taliban pardoes van een flat gesodemieterd worden.
Onbegrijpelijk dat ze er weer is volgend seizoen….quote:Op maandag 31 januari 2022 20:09 schreef Poefbank het volgende:
Rakkel heeft dezelfde onderlip als een grizzlybeer [ afbeelding ]
Dan klopt ie wel, ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In ieder geval niet vochtopwekkend daar beneden.
Doordeweeks knallenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef Hexagon het volgende:
Kilozakken M&M's en nog zo'n knekellijf hebben.
Altijd beter dan geel.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Gebleekte tanden, lijkt net een kunstgebit.
Diabetes type 2 incoming...quote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef tja77 het volgende:
Vies vreetwijf, 1 kilo m&m’s in het weekend.
quote:Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat heb je op je 35ste alleen als je een vieze roker bent.
Dat lijkt me sterk. Spierwit is in ieder geval niet natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste twintigers die niet roken hebben al gelige tanden.
Leg uitquote:Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat vriendschappelijke aspect nooit zo als je net een uurtje met een wildvreemde hebt gegeten
Mijn zoon van 11 kan haar nog wel aanquote:Op maandag 31 januari 2022 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Me aankan
Ze komt over als een fucking dooie
Ik denk dat wij anders denken over wanneer iets wel of niet ‘geel’ is. Ik vind half Nederland gele tanden hebben.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Spierwit is in ieder geval niet natuurlijk.
Niemand die eerlijk zegt dat ie het niet erg zou vinden als ie de ander nooit meer zou zienquote:Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat vriendschappelijke aspect nooit zo als je net een uurtje met een wildvreemde hebt gegeten
Dat iedereen dat maar zegt om het een beetje te maskeren dat je iemand nooit meer hoeft te zien, zelfs de wat ouderen.quote:
Maar dat de ander daar ook nog in meegaat. Dat is ook bijzonder.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat iedereen dat maar zegt om het een beetje te maskeren dat je iemand nooit meer hoeft te zien, zelfs de wat ouderen.
Help!quote:Op maandag 31 januari 2022 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Help mijn frau heeft zelf geen handjes en mijn man is een debiel!
Ik zocht de logica van de zin over het eten.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat iedereen dat maar zegt om het een beetje te maskeren dat je iemand nooit meer hoeft te zien, zelfs de wat ouderen.
Tschüsssquote:
Dit zie ik nu pas.quote:
Die zijn lief en leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik bedoel natuurlijk grijze roodstaart.
Hallootjesquote:
Nee heteroquote:
Die bakken ook in de zon, dus vast ook de kunstmatigequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:29 schreef Caland het volgende:
Dit ziet eruit als een negerin die onder de zonnebank gaat
Gebeurt dat trouwens?
Ik zeg beidequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
1 gaat ja zeggen, weet nog niet welke
Cameratoezicht, rekenenquote:
Kappen nouquote:
Ik kan het niet op deze tweequote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jou ook hoor, allemaal tegelijk, hoppa
Het is rustig de laatste tijd. Weinig uit de kast ervaringenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:36 schreef DKUp het volgende:
Haai en Haai worden weer door onze neus geboord….
Frauen die klaar zijn met mannen en opeens met frauen verder willenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is rustig de laatste tijd. Weinig uit de kast ervaringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |