SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nouja, haar vermoeden dat Vera in de gevarenzone zou zitten klopte wel. Als Vera nog 1 stem extra zou hebben gehad (van Peter bijvoorbeeld) zou ze ook genomineerd zijn geweest.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zou het ook geen stem kunnen zijn om vera te redden![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zijn gebroken enkel?Waarom plaats je hem danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Grace en Julio beklagen zich over Peter:
Julio: hij vertelt niets....Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Volgens mij wint Peter BB2022. Die is zo een onopvallende grijze muis, dat ze die de volgende weken vergeten te nomineren.![]()
Ze mogen wel eens 2 nieuwe soorten basic fruit geven. altijd appels en kiwi's
Misschien een keer Peer en banaan ofzo? Of Sinaasappel en perzik?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
wat gaan ze schillen?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wacht eerst zegt peter niet schillen he. alles er zo in.
En nu gaan ze toch schillen?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Julio heeft wel een punt betreft Peter. Die slaat alleen maar info op, maar deelt niet.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Het is dat ik eergister julio in die groene kamer heb bezig gezien met roddelen en stoken, want nu is hij weer de meest sociale man die daar rondloopt![]()
Misschien komt dat nog welquote:Op maandag 31 januari 2022 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio heeft wel een punt betreft Peter. Die slaat alleen maar info op, maar deelt niet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
appels om stroop te maken ofzo. Begrijp het niet zoquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Peter: Er staat al 1 appelcake in de oven, weet niet wat er van terecht komt, ik heb gewoon het recept opgevolgd.![]()
Mooi weer, zeggen dat ze op iemand afstappen als ze een klacht hebben en nu wel over peter zeikenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Julio: hij vertelt niets....![]()
en zo ben je een gesprek aan het volgen en zo gaat de stream weg dit is al de 2de keer deze weekquote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Julio: hij vertelt niets....![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Weet iemand gisteren tot hoelaat ze ongeveer moesten op de paal zitten?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
En wat is er uit het gesprek gekomen? Nominatie gelul en lucht.quote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Mensen van de groene kamer moeten gewoon wegquote:Op maandag 31 januari 2022 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
Het is dat ik eergister julio in die groene kamer heb bezig gezien met roddelen en stoken, want nu is hij weer de meest sociale man die daar rondloopt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op wie gaat Grace dan stemmen? Iedereen is oké en volgens mij slijmt zij zichzelf zo in. Ze is wel ‘rete slim’, om met iedereen goede vrienden te zijn. Ik vertrouw haar en ook Julio niet… hij roddelde gisteren ook met Leroy en Nawel en Nouchine over tactieken. Weg met deze leugenaars!![]()
De appels hebben ze ook niet geschild.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
appels om stroop te maken ofzo. Begrijp het niet zo![]()
Twee mensen die tegen elkaar zeggen wat de ander wil horen
Goed gesprek
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Lees de SV terug waar Lion zoveel moeite voor doetquote:Op maandag 31 januari 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand gisteren tot hoelaat ze ongeveer moesten op de paal zitten?Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
23:00 zoiets?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand gisteren tot hoelaat ze ongeveer moesten op de paal zitten?![]()
Vond het als ik julio niet bezig had gezien van de week een mooi gesprek. Nu denk ik het is gewoon een manipulator ook![]()
snap het al al het ging over die dingen dat hanne /kristof mee bezig is.(dat schillen)quote:Op maandag 31 januari 2022 15:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De appels hebben ze ook niet geschild.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het is niet te hopen dat Grace op Dimi gaat want dan hebben Nawel en Leroy het toch voor elkaar om alle 6 op dezelfde te laten stemmen. Dat lukt ze nl niet met Vera(vanwege Grace) en Salar(vanwege Nous).quote:Op maandag 31 januari 2022 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
Grace gaat niet op hem stemmen. Dus denk toch dat ze salar en dimitri gaat kiezen. Leroy, tobi gaat julio zeker niet stemmen. Denk ook niet op Nawal en Vera maar wel Nouchien
En dan heb je ook nog een grote kans dat Dimi eruit gaat want die is het minst populair van de gouden kamer o.a. vanwege zijn racistische uitspraken zijn hoding tav Vera. Dan staat de groene kamer zeker zo sterk als de gouden kamer![]()
Dat heb je goed gezien!!!quote:Op maandag 31 januari 2022 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Vond het als ik julio niet bezig had gezien van de week een mooi gesprek. Nu denk ik het is gewoon een manipulator ook![]()
Dat is Pastinaak.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap het al al het ging over die dingen dat hanne /kristof mee bezig is.(dat schillen)![]()
![]()
Ja weet ik, maar lui zoals Nawel ik ben. Dacht het zal het stiekem snel vragen. Maar nu heb ik uiteindelijk meer moeite gedaan om hierop te antwoorden dan het even op te zoeken . Dus uiteindelijk had ik toch beter de SV gelezenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lees de SV terug waar Lion zoveel moeite voor doet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik denk dat Grace zoals ik nu hoorde op peter en salar gaat stemmenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat Grace op Dimi gaat want dan hebben Nawel en Leroy het toch voor elkaar om alle 6 op dezelfde te laten stemmen. Dat lukt ze nl niet met Vera(vanwege Grace) en Salar(vanwege Nous).
En dan heb je ook nog een grote kans dat Dimi eruit gaat want die is het minst populair van de gouden kamer o.a. vanwege zijn racistische uitspraken zijn hoding tav Vera. Dan staat de groene kamer zeker zo sterk als de gouden kamer![]()
Informatie inwinnen voor die slang, die het meest van de tijd plat ligtquote:Op maandag 31 januari 2022 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Vond het als ik julio niet bezig had gezien van de week een mooi gesprek. Nu denk ik het is gewoon een manipulator ookBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Grace is de schakel, die wil natuurlijk met de zwakke overblijven..des te meer kans om te winnen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat Grace op Dimi gaat want dan hebben Nawel en Leroy het toch voor elkaar om alle 6 op dezelfde te laten stemmen. Dat lukt ze nl niet met Vera(vanwege Grace) en Salar(vanwege Nous).
Lijkt er wel opquote:Op maandag 31 januari 2022 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat Grace zoals ik nu hoorde op peter en salar gaat stemmen![]()
Dat zou erg gunstig zijn. En spannendquote:Op maandag 31 januari 2022 15:33 schreef pecla het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog een grote kans dat Dimi eruit gaat want die is het minst populair van de gouden kamer o.a. vanwege zijn racistische uitspraken zijn hoding tav Vera. Dan staat de groene kamer zeker zo sterk als de gouden kamer
Dat je niet snugger was, had ik al door, deze posting bevestigd mijn gelijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar lui zoals Nawel ik ben. Dacht het zal het stiekem snel vragen. Maar nu heb ik uiteindelijk meer moeite gedaan om hierop te antwoorden dan het even op te zoeken . Dus uiteindelijk had ik toch beter de SV gelezenBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Van de week zei ik ook al dat hij met dat gesprek in groene kamer niet heel vertrouwelijk overkomt als coach. Zo stoken en roddelen. Dat hoort niet bij een coach en geeft weinig vertrouwen in hem. Tenminste dat denk ikquote:Op maandag 31 januari 2022 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Informatie inwinnen voor die slang, die het meest van de tijd plat ligt![]()
maar dan is er weinig geld in de potquote:Op maandag 31 januari 2022 15:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Grace is de schakel, die wil natuurlijk met de zwakke overblijven..des te meer kans om te winnen.![]()
Je kent me niet. Boeien wat je van mij denktquote:Op maandag 31 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat je niet snugger was, had ik al door, deze posting bevestigd mijn gelijk.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
nouchine vind Vera wel heel lief toch, tenminste dan vind ik zegt ze. En weg is ze. En maar zeggen dat vera geen contact zoekt.![]()
Kom op zeg .. dat is niet nodig.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat je niet snugger was, had ik al door, deze posting bevestigd mijn gelijk.![]()
Ik heb even wat minder opgelet maar hoezo denken Nawel en Hanne dat ze 6 mensen aan hun kant hebben? Als ik tel kom ik maar op 5 die met Nawel zouden meedoen
Hanne, Leroy, Julio, Nawel en Nouchine..![]()
En grace zit ook aan namen te denken die hun willen stemmen, maar nouche stemt nooit salar en denk niet dat grace nu al op dimitri gaat stemmen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef Stargazing het volgende:
Ik heb even wat minder opgelet maar hoezo denken Nawel en Hanne dat ze 6 mensen aan hun kant hebben? Als ik tel kom ik maar op 5 die met Nawel zouden meedoen
Gracequote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef Stargazing het volgende:
Is uiteindelijk ook gewoon een speler en gaat ook voor zijn eigen hagie. Heeft denk ik het gevoel gekregen, dat hij er goed voorstaat bij het publiek. Wat onze grote vriend niet weet is dat het volk één van die twee bitches eruit wilde hebben. Wanneer hij met een Salar of Vera op de bank komt, dan vliegt hij.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week zei ik ook al dat hij met dat gesprek in groene kamer niet heel vertrouwelijk overkomt als coach. Zo stoken en roddelen. Dat hoort niet bij een coach en geeft weinig vertrouwen in hem. Tenminste dat denk ikBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Tjah als je eerlijk bent in de chat ben je tegenwoordig niet snugger.
Ontplof toch randdebielIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kent me niet. Boeien wat je van mij denktGelukkig niet
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Idd gelukkig niet.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Is dat zo? Vertel?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kom op zeg .. dat is niet nodig.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
ouder dan jij in iedergeval, als ik zo je posts leesquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zal mijn best doenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tjah als je eerlijk bent in de chat ben je tegenwoordig niet snugger.
Ontplof toch randdebiel
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Grace gaat nooit op Vera ook,quote:Op maandag 31 januari 2022 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En grace zit ook aan namen te denken die hun willen stemmen, maar nouche stemt nooit salar en denk niet dat grace nu al op dimitri gaat stemmen.
als ze hetzelfde stemmen denk ik dat Kristof de enige is waar ze allemaal op zouden gaan.![]()
Dit deden wij vroeger als kind van 10 in de supermarktquote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ze moeten toch wat in dat saaie huisquote:Op maandag 31 januari 2022 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit deden wij vroeger als kind van 10 in de supermarkt![]()
![]()
Maar die wordt door Nawel en Leroy nog wel ingeseind dat ze op Dimi en Salar gaan en dat zij dat dan eigenlijk ook moet doen omdat er anders 2 van de groene kamer genomineerd staan met 6 stemmen. En ze vermoeden al dat het Leroy en Salar zijn en die wil Grace echt niet kwijt dus vrees dat Grace dan ook gewoon mee gaat9zowel qua vriendschap als tactisch is dat een goede keus voor haar dan)quote:Op maandag 31 januari 2022 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat Grace zoals ik nu hoorde op peter en salar gaat stemmen![]()
Trek het je niet zo aan kerel.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ouder dan jij in iedergeval, als ik zo je posts leesBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Grace zei juist tegen julio dat van die vier kristof het meest oprecht wasquote:Op maandag 31 januari 2022 15:41 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Grace gaat nooit op Vera ook,
als ze hetzelfde stemmen denk ik dat Kristof de enige is waar ze allemaal op zouden gaan![]()
Het zou een spannende week worden. Telkens worden we teleurgesteldquote:Op maandag 31 januari 2022 15:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat in dat saaie huisBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Toch wel. Een mens zit ook met gevoelens achter zijn PC.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik dacht al wat hoor ik steeds, maar Julio en Dimi zijn aan het tafeltennissen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vera komt uit haar comfort zone idd en weg is madam geen wonder dat ze zeggen dat vera niet sociaal is naar de groene kamer iedereen loopt weg en het is niet vera die de schuldige is want noucine zegt het telkens zelf ik vind je lief dus waarom dan ddie nominaties ik blijf erbij dit heeft te maken met Jaloezie naar Vera omdat ze een Miss is geweest en hun in de groene kamer zien tegen vera op kon je oook duidelijk aan evil zien die keek ook tegen vera op Jaloezie ten topquote:Op maandag 31 januari 2022 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
nouchine vind Vera wel heel lief toch, tenminste dan vind ik zegt ze. En weg is ze. En maar zeggen dat vera geen contact zoekt.![]()
Origineel bedacht. Wanneer de regie niets nuttigs verzint, moeten ze het zelf maar doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik dacht al wat hoor ik steeds, maar Julio en Dimi zijn aan het tafeltennissenBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Echt wereldvreemd dat kind. Had blijkbaar er nog nooit van gehoord dat meerdere keren per week Mac en pizza's eten hart- en vaatziekte veroorzaakt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof legt het prinsesje even uit wat gezond is en wat niet.![]()
![]()
Alleen omdat Vera knap is dus? En die andere meiden zijn allemaal lelijk?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:43 schreef C.A.I het volgende:
V
[..]
Vera komt uit haar comfort zone idd en weg is madam geen wonder dat ze zeggen dat vera niet sociaal is naar de groene kamer iedereen loopt weg en het is niet vera die de schuldige is want noucine zegt het telkens zelf ik vind je lief dus waarom dan ddie nominaties ik blijf erbij dit heeft te maken met Jaloezie naar Vera omdat ze een Miss is geweest en hun in de groene kamer zien tegen vera op kon je oook duidelijk aan evil zien die keek ook tegen vera op Jaloezie ten topEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar hoe komen ze aan dat balletje dan?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Origineel bedacht. Wanneer de regie niets nuttigs verzint, moeten ze het zelf maar doen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
of peterseliewortelquote:![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Er zijn nu 5 stemmen voor Nawel en Leroy.
Grace Peter en Salar.
De 4 groene willen Dimitri en Salar.
Vraag is of Nouch dat doet.
Dan is de vraag wat Hanne zal doen.
Wasrschijnlijk dan Nawel, Leroy en Salar/Dimitri.
Exit Leroy.![]()
Van een opdracht. die wellicht vanavond op TV komt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze aan dat balletje dan?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze hebben gister een challenge gehad met pingpong ballen en er een paar achterover gedrukt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze aan dat balletje dan?![]()
Zou het niet wetenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze aan dat balletje dan?Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Hanne heeft zich ook helemaal laten inpakken door Nawelquote:Op maandag 31 januari 2022 15:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er zijn nu 5 stemmen voor Nawel en Leroy.
Grace Peter en Salar.
De 4 groene willen Dimitri en Salar.
Vraag is of Nouch dat doet.
Dan is de vraag wat Hanne zal doen.
Wasrschijnlijk dan Nawel, Leroy en Salar/Dimitri.
Exit Leroy.![]()
Ah zou kunnen idd, zal vanavond dan wel even uitzending checkenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Van een opdracht. die wellicht vanavond op TV komt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Grace niet op Vera, Tobias en waarschijnlijk ook niet Peter of Dimi.
Julio zei ook niet op Tobias
Nouchine niet op Salar (alhoewel na die confrontatie van deze week, ben ik niet meer zo zeker)
Dan blijft alleen Kristof over.
De gouden kamer is hechter en gaat sowieso op Nawel![]()
Ok.. ach nu maken ze wel een leuk actief spelquote:Op maandag 31 januari 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben gister een challenge gehad met pingpong ballen en er een paar achterover gedrukt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
NNee dat zeg ik niet beter lezen al zit er wat spel fouten in editten lukt niet Vera is een Ex Miss en daar kijken de meesten jaloers tegen opquote:Op maandag 31 januari 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen omdat Vera knap is dus? En die andere meiden zijn allemaal lelijk?![]()
Is allemaal weer helemaal verandert haha Goud wil Nawel en leroy doen Tenminste die mannen behalve Tobias dat weten ze nog niet. En Vera weten ze het ook nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef Stargazing het volgende:
Grace niet op Vera, Tobias en waarschijnlijk ook niet Peter of Dimi.
Julio zei ook niet op Tobias
Nouchine niet op Salar (alhoewel na die confrontatie van deze week, ben ik niet meer zo zeker)
Dan blijft alleen Kristof over.
De gouden kamer is hechter en gaat sowieso op Nawel en volgens mij Nouchine.![]()
Zou het niet misschien ook een beetje aan Vera liggen?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef C.A.I het volgende:
N
[..]
Nee dat zeg ik niet beter lezen al zit er wat spel fouten in editten lukt niet Vera is een Ex Miss en daar kijken de meesten jaloers tegen op
Je geeft zo'n miss titel wel erg veel waarde.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Weet niet meer wanneer het was gisterochtend of die avond ervoor hebben trouwen leroy en julio tegen nouchine gezegd dat ze haar niet vertrouwde omdat ze ook leuk met de andere kant deed![]()
Zelfs als Salar 6 of 7 stemmen krijgt, staan Nawel en Leroy erbij, doordat Grace niet meegaat.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hanne heeft zich ook helemaal laten inpakken door Nawel![]()
dashet vooroordeel waar vera mee te maken heeft en had koste veel vriendinnen heeft ze verteldquote:Op maandag 31 januari 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Zou het niet misschien ook een beetje aan Vera liggen?
Je geeft zo'n miss titel wel erg veel waarde.![]()
Denk niet dat Tobias zal mogen nomineren deze week.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is allemaal weer helemaal verandert haha Goud wil Nawel en leroy doen Tenminste die mannen behalve Tobias dat weten ze nog niet. En Vera weten ze het ook nog niet.![]()
Zelfs als dat haar beleving is hoeft het nog niet waar te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:51 schreef C.A.I het volgende:
das
[..]
het vooroordeel waar vera mee te maken heeft en had koste veel vriendinnen heeft ze verteldEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vera is ook al ingeseind want vroeg vanochtend aan Dimi of het zeker was niet dat ze weer op haar kop kreeg omdat ze t verkeerd deed. Toby niet en ze waren bang dat die Leroy niet wilde stemmen. Maar is ook maar de vraag of Toby mee mag doenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is allemaal weer helemaal verandert haha Goud wil Nawel en leroy doen Tenminste die mannen behalve Tobias dat weten ze nog niet. En Vera weten ze het ook nog niet.![]()
Ik heb superveel honger
Ik ben moe
Ik heb hoofdpijn
Raad wie ik ben
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Als Salar tegen iemand van de groene kamer erop staat komt hij terug. De eerste weken had Salar niet veel fans maar sinds hij meer plezier maakt met de gouden kamer is hij wat losgekomen en begint hij toch wel wat fans te krijgen terwijl Nouchine blijft zakkenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zelfs als Salar 6 of 7 stemmen krijgt, staan Nawel en Leroy erbij, doordat Grace niet meegaat.![]()
Ik ga ervan uit dat er niet op Tobias gestemd mag worden, en dat Tobias niet mag stemmen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:55 schreef pecla het volgende:
Vera is
[..]
Vera is ook al ingeseind want vroeg vanochtend aan Dimi of het zeker was niet dat ze weer op haar kop kreeg omdat ze t verkeerd deed. Toby niet en ze waren bang dat die Leroy niet wilde stemmen. Maar is ook maar de vraag of Toby mee mag doenHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
Zo haalt Salar easy van een Nawel, Julio of leroyquote:Op maandag 31 januari 2022 15:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Salar tegen iemand van de groene kamer erop staat komt hij terug. De eerste weken had Salar niet veel fans maar sinds hij meer plezier maakt met de gouden kamer is hij wat losgekomen en begint hij toch wel wat fans te krijgen terwijl Nouchine blijft zakkenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Denk t ook niet maar als hij morgen terug komt zou het wel kunnen, zeker als ze don pas nominerenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er niet op Tobias gestemd mag worden, en dat Tobias niet mag stemmen.![]()
Ah, weer een faulty40 voorspellingquote:Op maandag 31 januari 2022 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Er gaat een Belg uit, dus als er maar 1 Belg bij zit, dan is dat Nawel...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Ik denk een man want anders gaat de verhouding man/vrouw wel heel scheef groeien. Is nu al 7-5quote:Op maandag 31 januari 2022 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Er gaat een Belg uit, dus als er maar 1 Belg bij zit, dan is dat Nawel...![]()
Sercan -> Belg
Kitty -> Nederlander
Amy -> Belg
Eveline -> Nederlander
????? -> Belg
Ik zie een patroon
Of Dimiquote:Op maandag 31 januari 2022 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Er gaat een Belg uit, dus als er maar 1 Belg bij zit, dan is dat Nawel...
Dus dat.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sercan -> Belg
Kitty -> Nederlander
Amy -> Belg
Eveline -> Nederlander
????? -> Belg
Ik zie een patroonAllemaal cabaretteketet!![]()
SSalar wel idd maar maak me meer zorgen om Dimi die er op Twitter helemaal slecht op staat vanwege zijn racistische opmerkingen o.a. Die zou er zelfs tegen Leroy en Nawel nog best uit kunnen gaan al hoop ik het echt nietquote:Op maandag 31 januari 2022 15:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Salar tegen iemand van de groene kamer erop staat komt hij terug. De eerste weken had Salar niet veel fans maar sinds hij meer plezier maakt met de gouden kamer is hij wat losgekomen en begint hij toch wel wat fans te krijgen terwijl Nouchine blijft zakken![]()
een RATquote:Op maandag 31 januari 2022 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb superveel honger
Ik ben moe
Ik heb hoofdpijn
Raad wie ik ben![]()
![]()
Eveline, was het toppunt van een giftige jaloerse bitch, die gelijk Vera in het vizier had. Wat was die vrouw jaloers. En Nawel, die gisteren Vera nadeed over hoe zij Vera zag gaf gelijk een inkijk in haar jaloezie. Ze zei letterlijk: Als ik wel eens één Tiktok filmpje opneem sluiten wel eens zulke types als Vera zich er bij aan! Hoppa…, nu kwam de aap uit de mouw en liet zien dat ze Vera een kakmadam vond en hooghartig en van een andere (genre), dan wat zij gewend is mee om te gaan! Dus gewoon het verschil tussen ‘classy and trashy’, Vera en Nawel en dat voelt niet goed voor de prinses.![]()
Het patroon zou nu ook verder kunnen gaan met
???? -> Nederlander
???? -> Belg
Is het eindresultaat hetzelfde.![]()
Trouwens, wat eet Nawel dan bij McDonald's als ze er zo vaak heen gaat? Weet ze dat het vlees niet halal is?![]()
Hij staat in poll op de 8e gister bij kijkers en inwoners. En nawel op de 3e plek van onder.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:00 schreef pecla het volgende:
S
[..]
Salar wel idd maar maak me meer zorgen om Dimi die er op Twitter helemaal slecht op staat vanwege zijn racistische opmerkingen o.a. Die zou er zelfs tegen Leroy en Nawel nog best uit kunnen gaan al hoop ik het echt niet![]()
Maar er zitten ook maar 5 vrouwen in hequote:
Mannen - Vrouwen is het nu 7-5
7-4 gaat bij de febo niet door de beugel kunnen dus er zal een man eruit moetenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Is dat iets nieuws? Iedereen is jaloers ineens
Dat schreef ik al eerderquote:Op maandag 31 januari 2022 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar er zitten ook maar 5 vrouwen in he
7-4 gaat bij de febo niet door de beugel kunnen dus er zal een man eruit moeten![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar er zitten ook maar 5 vrouwen in he
7-4 gaat bij de febo niet door de beugel kunnen dus er zal een man eruit moetenLeroy
En volgende week Nawel .. zijn we weer op gelijke hoogte.![]()
Andersom.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Leroy
En volgende week Nawel .. zijn we weer op gelijke hoogte.Allemaal cabaretteketet!![]()
Of Peter want ik hoor die naam ook veel bij groen genoemd worden.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Leroy
En volgende week Nawel .. zijn we weer op gelijke hoogte.![]()
Typisch een geval van "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst".quote:Op maandag 31 januari 2022 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sercan -> Belg
Kitty -> Nederlander
Amy -> Belg
Eveline -> Nederlander
????? -> Belg
Ik zie een patroon![]()
![]()
Toch hoop ik stiekem op NawelIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Mwah, het is gewoon logisch. Vorig jaar ging het precies zo.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Typisch een geval van "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst".Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat scheelt dan dus maar 1 plek en is dus idd kantje boordquote:Op maandag 31 januari 2022 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij staat in poll op de 8e gister bij kijkers en inwoners. En nawel op de 3e plek van onder.![]()
Zo heb het helemaal gehad met de streams. Ik kap er al mee vandaag.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
doeiIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Leroy is weg als hij erop staat.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Als Salar tegen iemand van de groene kamer erop staat komt hij terug. De eerste weken had Salar niet veel fans maar sinds hij meer plezier maakt met de gouden kamer is hij wat losgekomen en begint hij toch wel wat fans te krijgen terwijl Nouchine blijft zakken![]()
Lees even terug...quote:Op maandag 31 januari 2022 16:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Leroy is weg als hij erop staat.Allemaal cabaretteketet!![]()
mag toch wel even vrouw bij komen bij die was, want zie nu rood en zwart er ook in gaan,
tuurlijk maakt het normaal niet uit sokken en ondergoed maar als dat nieuw is zou ik die kleuren toch apart houdenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Niet keurig om-en-om hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon logisch. Vorig jaar ging het precies zo.![]()
Dacht het wel, behalve toen het even niet anders kon vanwege vrijwillige exits. Toen liep het 'schema' in de war.quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Kickt hij op, want morgen komt Tobias terug dus hij pakt wat ie pakken kan, natnekquote:Op maandag 31 januari 2022 16:08 schreef Koos1958 het volgende:
Die leroy zit wel elke keer aan grace he.Allemaal cabaretteketet!![]()
Els ging de week na René, Julie ging de week na Naomi.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht het wel, behalve toen het even niet anders kon vanwege vrijwillige exits. Toen liep het 'schema' in de war.![]()
Denk dat ze dit nu voorkomen omdat de verhouding anders scheef komt.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Els ging de week na René, Julie ging de week na Naomi.Allemaal cabaretteketet!![]()
Kan me niet voorstellen dat BB jaren achter elkaar telkens elke aflevering een andere nationaliteit eruit gooit. Want komt de geloofwaardigheid niet ten goede want gaat opvallen en dient geen enkel nut. Want om op t eind bij 2 Nederlander en Belgen uit te komen hoef je niet precies om de week te wisselen!quote:Op maandag 31 januari 2022 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon logisch. Vorig jaar ging het precies zo.![]()
ja vind ik ook hoor, vind dit toch wel iets wat gewoon moet kunnenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Die wasmachine idioterie ben ik ook wel klaar mee, laat ze toch gewoon hun kleren wassenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Tot nu gebeurd het al een hele maand dus het is een patroon.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:10 schreef pecla het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat BB jaren achter elkaar telkens elke aflevering een andere nationaliteit eruit gooit. Want komt de geloofwaardigheid niet ten goede want gaat opvallen en dient geen enkel nut. Want om op t eind bij 2 Nederlander en Belgen uit te komen hoef je niet precies om de week te wisselen!Allemaal cabaretteketet!![]()
Precies, zeker aangezien ze met 11 mensen zijn op dit momentquote:Op maandag 31 januari 2022 16:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik ook hoor, vind dit toch wel iets wat gewoon moet kunnen![]()
Ben er bij.quote:
Dimi krijgt hooguit 5 stemmen, dus dan zijn er 4 genomineerden.
3 met 5 en 1 met 6/7.
Dan is Leroy de zwakste schakel.![]()
ja dat is gewoon teveel was, kijk wat er ligt niet normaalquote:Op maandag 31 januari 2022 16:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies, zeker aangezien ze met 11 mensen zijn op dit momentI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dan wordt er iemand vrij gestemd, want het zijn er uiterlijk 3. En dan nog moet er nog iemand naar huis gestemd worden door het publiek, en dat is dan wederom Leroy niet...quote:Op maandag 31 januari 2022 16:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ben er bij.
3 met 5 en 1 met 6/7.
Dan is Leroy de zwakste schakel.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die 4x zegt niks, je loopt de hele tijd te beweren dat het vorig jaar ook zo ging maar lees net dat er sowieso al 2 uitzonderingen waren(buiten de vrijwillige exits)quote:Op maandag 31 januari 2022 16:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tot nu gebeurd het al een hele maand dus het is een patroon.![]()
Dat kon ook niet anders toen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:14 schreef pecla het volgende:
[..]
Die 4x zegt niks, je loopt de hele tijd te beweren dat het vorig jaar ook zo ging maar lees net dat er sowieso al 2 uitzonderingen waren(buiten de vrijwillige exits)Allemaal cabaretteketet!![]()
Vera moest zo nodig der haar doen en nu staat ze het uit te trekken die krullen (noush)I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
vera zegt in de sauna toen grace vertelde over haar gesprek met julio, ohhhh neee ik dacht dat jij zelfde als mij had gestemd Nawel en EvelineLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Het is Grace haar humeur/houding waar mensen soms niet weten wat ze er aan hebben, had Tobias ook last van.![]()
kaas over het eten vanavond, bewaar dat nou voor beleg![]()
Er krijgt sowieso niemand 7 stemmen en Dimi kan er ook 6 krijgen want er wordt nog wel op Grace ingepraat en dan zal t ze duidelijk worden dat ze wel op hem zal moeten anders vliegt Leroy eruit en daar is ze echt gek op(ze vertelde zelfs dat ze hem ook wel iets vind hebben)quote:Op maandag 31 januari 2022 16:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ben er bij.
3 met 5 en 1 met 6/7.
Dan is Leroy de zwakste schakel.![]()
Nawel heeft Grace dus ook al in de broekzak. Grace zou nooit op Nawel kunnen stemmen.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Is ook onzin, zo vaak heb ik het ook niet gelezen... soms, maar wel door dezelfde personenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb hier redelijk vaak gelezen dat Grace niks had met Vera maar dat vind ik nogal meevallen.![]()
En terecht.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel heeft Grace dus ook al in de broekzak. Grace zou nooit op Nawel kunnen stemmen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat had met die vrijwillige exits te maken toen, en bovendien was het toen een andere versie van BB met andere regels zowel voor als achter de schermen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:21 schreef pecla het volgende:
[..]
Hoezo kon dat niet anders? Waarom moest per se Els na Rene en Juli na Naomi?Allemaal cabaretteketet!![]()
Bewoners gaan vanzelf het spelletje van Grace zien. Voorlopig speelt ze het slim.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:18 schreef Chanel5 het volgende:
Het is Grace haar humeur/houding waar mensen soms niet weten wat ze er aan hebben, had Tobias ook last van.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oftewel dat zo 100% zekere patroon is gebaseerd op die 3x dat een Nederlander een Belg dit keer heeft afgewisseldquote:Op maandag 31 januari 2022 16:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had met die vrijwillige exits te maken toen, en bovendien was het toen een andere versie van BB met andere regels zowel voor als achter de schermen.![]()
Klopt.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:26 schreef pecla het volgende:
[..]
Oftewel dat zo 100% zekere patroon is gebaseerd op die 3x dat een Nederlander een Belg dit keer heeft afgewisseldAllemaal cabaretteketet!![]()
Zal wel, voorlopig roddelt ze het minst en speelt ze het eerlijkst/slimst. Dus de rest heeft eigenlijk niets te klagen over haar... misschien dat ze nog niet duidelijk voor een groep gaatquote:Op maandag 31 januari 2022 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Bewoners gaan vanzelf het spelletje van Grace zien. Voorlopig speelt ze het slim.![]()
Laten we gewoon eerst eens afwachten wie er genomineerd gaan zijn, kunnen we dan nog eindeloos lullen over wie er weggaat.![]()
Geen idee zou ook niet weten wie nog meer. En dan nog als ze Salar op het bord willen hebben dan doet Nouchine toch niet mee.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef Stargazing het volgende:
Dan zegt het dus geen reet want kan dan net zo goed toevallig zijn(en wat ik al aangaf is er geen enkele reden voor want jij doet net alsof het zo wel moet omdat ze met evenveel Belgen als Nederlanders moeten eindigen)quote:![]()
Ik hoop dat ze dat stomme idee van die finale loslaten. Ik zou niet weten welke 2 Belgen in de finale zouden moeten staan.
Zie meer porentie bij de NLers.![]()
Er moet een Belg en een Nederlander in de finale zitten. That's all.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan zegt het dus geen reet want kan dan net zo goed toevallig zijn(en wat ik al aangaf is er geen enkele reden voor want jij doet net alsof het zo wel moet omdat ze met evenveel Belgen als Nederlanders moeten eindigen)En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoeft ook niet per se, als Toby niet mee mag stemmen is 5 sowieso voldoende. En Toby gaat misschien niet mee op Leroy(daar hebben ze het kort over gehad dat ze daar bang voor waren) dan is 5 ook voldoendequote:Op maandag 31 januari 2022 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen idee zou ook niet weten wie nog meer. En dan nog als ze Salar op het bord willen hebben dan doet Nouchine toch niet mee.![]()
Het lijkt wel of ze iedereen afgaat vandaag zeggen dat ze goed met je isquote:Op maandag 31 januari 2022 16:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Nawel heeft Grace dus ook al in de broekzak. Grace zou nooit op Nawel kunnen stemmen.
Eerst Julio, nu VeraWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat eindeloze gelul is ook op de streamsquote:Op maandag 31 januari 2022 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we gewoon eerst eens afwachten wie er genomineerd gaan zijn, kunnen we dan nog eindeloos lullen over wie er weggaat.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Laatste vier moeten 2 Belgen en 2 Nederlanders zijn schijnt in het contract te staan. De nummer 4 verlaat dan het huis waarschijnlijk nog een paar dagen voor de eindfinale (ala Michel vorig jaar).quote:Op maandag 31 januari 2022 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er moet een Belg en een Nederlander in de finale zitten. That's all.![]()
Ja psies, en dat kun je op meerdere manieren bereiken op de weg er naar toequote:Op maandag 31 januari 2022 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er moet een Belg en een Nederlander in de finale zitten. That's all.
Edit: 2 Nederlanders en 2 Belgen net als vorig jaar las het niet goed![]()
Ging meer om Nawel, dat die iedereen in haar broekzak heeft zitten.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze iedereen afgaat vandaag zeggen dat ze goed met je is
Eerst Julio, nu VeraBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Over wie heben ze het nu in de sauna....ze waren er eentje vergeten die elkaar nog wel daarna zouden zien....Ik verstond sergio maar dat is niet goed natuurlijk.
Hij deed altijd onthoudt spelletjes?????
Welke man is er nu nog meer weg gegaan?![]()
Sercan.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:42 schreef zodeju het volgende:
Over wie heben ze het nu in de sauna....ze waren er eentje vergeten die elkaar nog wel daarna zouden zien....Ik verstond sergio maar dat is niet goed natuurlijk.
Hij deed altijd onthoudt spelletjes?????
Welke man is er nu nog meer weg gegaan?![]()
IK las het, maar heb haar niet gehoord, hoorde wel Grace met Julio en Grace met Veraquote:Op maandag 31 januari 2022 16:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ging meer om Nawel, dat die iedereen in haar broekzak heeft zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze zeggen dat Toby misschien morgen terugkomt maar had hem horen zeggen in dat filmpje in de live dat a.s vrijdag het gips er af gaat dus lijkt me dat hij er morgen niet is dan.![]()
Wat iemand hier al eerder zei is dat ze het gips er ook in het BB huis af kunnen halen natuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2022 16:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zeggen dat Toby misschien morgen terugkomt maar had hem horen zeggen in dat filmpje in de live dat a.s vrijdag het gips er af gaat dus lijkt me dat hij er morgen niet is dan.
Ben benieuwd als hij het in het ziekenhuis laat doen dan kan hij daarna nog 5 dagen in quarantaineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gips kan hij er prima zelf afhalenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zeggen dat Toby misschien morgen terugkomt maar had hem horen zeggen in dat filmpje in de live dat a.s vrijdag het gips er af gaat dus lijkt me dat hij er morgen niet is dan.![]()
geluid op stream 2 is baggerI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dimi en Peter koken.
Heb het niet helemaal gevolgd, maar ik geloof pastinaakfrietjes en courgette gevuld met gehakt en kaas uit de oven?![]()
denk dat die enkel toch nog even nagekeken moet worden, is ook voor hem erg zeg hij heeft niets geen tv radio en telefoon lekker saai dusquote:Op maandag 31 januari 2022 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat iemand hier al eerder zei is dat ze het gips er ook in het BB huis af kunnen halen natuurlijk
Ben benieuwd als hij het in het ziekenhuis laat doen dan kan hij daarna nog 5 dagen in quarantaineI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hoor leroy zeggen er is er eentje die op me zou stemmen die ik zover hebben gekregen dat hij zijn drol heeft ingetrokken![]()
Wat een naar mannetje is het toch.....quote:Op maandag 31 januari 2022 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor leroy zeggen er is er eentje die op me zou stemmen die ik zover hebben gekregen dat hij zijn drol heeft ingetrokken
Hoop zo dat hij erop staat.![]()
Ben benieuwd wie hij bedoeltquote:Op maandag 31 januari 2022 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor leroy zeggen er is er eentje die op me zou stemmen die ik zover hebben gekregen dat hij zijn drol heeft ingetrokken![]()
Ja lijkt mij ook echt vreselijk om zo je dagen door te komen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat die enkel toch nog even nagekeken moet worden, is ook voor hem erg zeg hij heeft niets geen tv radio en telefoon lekker saai dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hij kan moeilijk vrijdag terug naar het zhk want dan moet hij daarna weer 5dgn in quarantaine zoals benoemd. Dus na de 5dgn komt hij wel terug als het goed isquote:Op maandag 31 januari 2022 16:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat die enkel toch nog even nagekeken moet worden, is ook voor hem erg zeg hij heeft niets geen tv radio en telefoon lekker saai dus![]()
geloof er niks vanquote:Op maandag 31 januari 2022 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Dan denk ik dat iemand hem mooi om de tuin heeft geleid(wat ook niet zo moeilijk isquote:Op maandag 31 januari 2022 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor leroy zeggen er is er eentje die op me zou stemmen die ik zover hebben gekregen dat hij zijn drol heeft ingetrokken)
![]()
Dan duurt het veels te lang....blijft het een beetje raar vinden dat hij 5dagen in quarantaine moet blijven. Als je bloed moet prikken in het ziekenhuis dan kan je toch ook gelijk weer weg. Misschien een test maar dat is het toch.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat iemand hier al eerder zei is dat ze het gips er ook in het BB huis af kunnen halen natuurlijk
Ben benieuwd als hij het in het ziekenhuis laat doen dan kan hij daarna nog 5 dagen in quarantaine![]()
Jill over die dagen vorig jaar:quote:Op maandag 31 januari 2022 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook echt vreselijk om zo je dagen door te komen.
"Heftigste vijf dagen van m'n leven"(cd'tjes moet uiteraard dvd'tjes zijn)quote:Jill kreeg destijds een grote hotelsuite. "Ze hadden mij beter in een klein hotelkamertje kunnen laten, want ik vond het doodeng die suite. Daar had ik een sudoku-puzzeltje en een paar CD’tjes zodat ik film kon kijken. Maar het waren echt de heftigste vijf dagen van mijn leven. Het was zo eenzaam daar", vertelt Jill aan LoveReality.![]()
Zie je wat ze nu aan het koken zijn?quote:Op maandag 31 januari 2022 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook echt vreselijk om zo je dagen door te komen.
Tobias kan lekker eten bestellen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar toen was er toch nog niet het prikken.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill over die dagen vorig jaar:
"Heftigste vijf dagen van m'n leven"
[..]
(cd'tjes moet uiteraard dvd'tjes zijn)![]()
Het is ter bescherming van de andere BB bewoners.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan duurt het veels te lang....blijft het een beetje raar vinden dat hij 5dagen in quarantaine moet blijven. Als je bloed moet prikken in het ziekenhuis dan kan je toch ook gelijk weer weg. Misschien een test maar dat is het toch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dan ook echt het enige "voordeeltje" voor de rest is het toch een ramp als je daar 5dgn alleen moet zitten en nachtmerries te hebben dat zijn Grace er met Leroy vandoor isquote:Op maandag 31 januari 2022 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zie je wat ze nu aan het koken zijn?
Tobias kan lekker eten bestellen.![]()
![]()
Gips knippen ze er zelf wel af of iemand in de voorraadkamer. Neem aan datver een EHBOer is.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2022 16:58 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat is dan ook echt het enige "voordeeltje" voor de rest is het toch een ramp als je daar 5dgn alleen moet zitten en nachtmerries te hebben dat zijn Grace er met Leroy vandoor is
Nouja en dat hij waarschijnlijk deze week niet genomineerd kan worden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zou wel grappig zijn als Salar, Dimi of leroy deze week immuniteit kan verdienen![]()
Moeten ze wat anders verzinnen![]()
![]()
Hij is uit de bubbel geweest. Op de eerste hulp. Daarom die quarantaine.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan duurt het veels te lang....blijft het een beetje raar vinden dat hij 5dagen in quarantaine moet blijven. Als je bloed moet prikken in het ziekenhuis dan kan je toch ook gelijk weer weg. Misschien een test maar dat is het toch.![]()
Leroy mag van mij wel wieberenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:03 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel grappig zijn als Salar, Dimi of leroy deze week immuniteit kan verdienen![]()
Moeten ze wat anders verzinnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal Nous toch ook wel kunnen als thuisverpleegkundige.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gips knippen ze er zelf wel af of iemand in de voorraadkamer. Neem aan datver een EHBOer is.![]()
Nee, jammer genoeg niet, bruin lijf en oranje kop....dus Nawel Leroy en Nouchine want die hebben gisteravond zelfbruinspray gebruikt op hun gezicht....jammer genoeg te kort maar ze hadden zomaar vanochtend oranje gezichten kunnen hebben.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
De slang van Grace uit haar droom was : bruine staart, oranje lijf en bruine kop.
Just sayin'
[ afbeelding ]![]()
Daar hoefde die toch niet bang voor te zijn. Die is voorlopig wel veilig want de groene kamer hebben hun pijlen eerder op Dimi, Salar, Peter en Vera gericht en zelfs Kristoff staat er nog slechter op.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja en dat hij waarschijnlijk deze week niet genomineerd kan worden.![]()
Dat was toch niet gebeurt, maar hij mag waarschijnlijk ook niet stemmen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja en dat hij waarschijnlijk deze week niet genomineerd kan worden.![]()
Li0n heeft het juist hoor, oranje lijf en bruine kop zei ze.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet, bruin lijf en oranje kop....dus Nawel Leroy en Nouchine want die hebben gisteravond zelfbruinspray gebruikt op hun gezicht....jammer genoeg te kort maar ze hadden zomaar vanochtend oranje gezichten kunnen hebben.![]()
Alles ligt aan je risicomodel. Jij die bloed gaat prikken, jij steekt wellicht een huisgenoot aan of zo .. Jij doet dus hooguit na een paar dagen een zelftest.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan duurt het veels te lang....blijft het een beetje raar vinden dat hij 5dagen in quarantaine moet blijven. Als je bloed moet prikken in het ziekenhuis dan kan je toch ook gelijk weer weg. Misschien een test maar dat is het toch.
Het risicomodel bij Toby is dat hij het hele huis aansteekt en de hele productie stil komt te liggen. Dat risico moet Shine Endemol mitigeren, en dat betekent dus, Toby 5 dagen in quarantaine.![]()
Ja, de heren kunnen er wel wat van zo te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga ff terug lezen.....zal ik me zo vergissen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Li0n heeft het juist hoor, oranje lijf en bruine kop zei ze.![]()
Ik heb getypt wat jij gaat teruglezen, dus jaquote:Op maandag 31 januari 2022 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ga ff terug lezen.....zal ik me zo vergissen.![]()
![]()
Denk ineens nu met dat spannender maken van de aankomende stemming dat er een paar zijn die gesprekken met de DBK hebben gehad om het niet voorspelbaar meer te laten zijn voor de streamers. En dan puntje bij paaltje staan er toch de mensen op die we verwachten![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ga ff terug lezen.....zal ik me zo vergissen.quote:Op maandag 31 januari 2022 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
bruine staart, oranje lichaam, bruine kop had de slang ...![]()
![]()
Je snapt er niets van blijkbaar, laat maar.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan zegt het dus geen reet want kan dan net zo goed toevallig zijn(en wat ik al aangaf is er geen enkele reden voor want jij doet net alsof het zo wel moet omdat ze met evenveel Belgen als Nederlanders moeten eindigen)Allemaal cabaretteketet!![]()
![]()
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ik was al weg, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb getypt wat jij gaat teruglezen, dus ja![]()
![]()
![]()
Hyperquote:I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ramp? Vreselijk? 😅 Hooguit saai en balen, maar een paar dagen kom je prima door en een mindstate om er gewoon even het beste van te maken kan al veel helpen. Mensen weten vaak niet wat echte vreselijke rampen zijn blijkbaar ;p (merk je wel vaker de laatste jaren)quote:Op maandag 31 januari 2022 16:58 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat is dan ook echt het enige "voordeeltje" voor de rest is het toch een ramp als je daar 5dgn alleen moet zitten en nachtmerries te hebben dat zijn Grace er met Leroy vandoor isLeh-kùr![]()
de hele dag zeuren ben zo moei heb zo hoofdpijn en dan nu weer zo giga overdreven doen. Echt een fake kind die nawel![]()
ze gaan wel allemaal om de beurt naar de DBKquote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
Saai maandag, of er moet vanavond nog wat in de planning staan.![]()
Misschien wel iets met de lijsten die we weer moesten invullen op de site, volgens mij moeten ze dat nu ook weer in de dbk doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
Saai maandag, of er moet vanavond nog wat in de planning staan.![]()
Nawel zingt Tupac
Ik las het ook, maar was clickbait. Een aanname van de schrijver.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:31 schreef Adat231 het volgende:
is dat echt dat tobias tot 9 februari in quarantene zit. echt langAllemaal cabaretteketet!![]()
nawal toch ook vandaar weer dat gekke kinderspelletje aan het spelen waarvan ze van de week zei ik zit liever op de kamer dan die spelletjes te doen![]()
Dat is wel wat ze vanmiddag op de stream zeiden, dat er een Nederlander en een Belg over moesten blijven. Toen dacht ik nog hoe kan dat zo uitkomen met stemmenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Dan zegt het dus geen reet want kan dan net zo goed toevallig zijn(en wat ik al aangaf is er geen enkele reden voor want jij doet net alsof het zo wel moet omdat ze met evenveel Belgen als Nederlanders moeten eindigen)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jill zei dat ze vorig jaar dvds had gekregenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat die enkel toch nog even nagekeken moet worden, is ook voor hem erg zeg hij heeft niets geen tv radio en telefoon lekker saai dusLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
ik denk dat hij met zn gips in het hotel zit, en dat er iemand van thuiszorg het gips er af komt halen. dan hoeft ie niet 5 dagen in qu nogwatquote:Op maandag 31 januari 2022 16:53 schreef pecla het volgende:
[..]
Maar hij kan moeilijk vrijdag terug naar het zhk want dan moet hij daarna weer 5dgn in quarantaine zoals benoemd. Dus na de 5dgn komt hij wel terug als het goed isLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Lijkt me dat er toch ook weer foto gemaakt moet wordenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat hij met zn gips in het hotel zit, en dat er iemand van thuiszorg het gips er af komt halen. dan hoeft ie niet 5 dagen in qu nogwat![]()
Is puur een aanname als hij vrijdag naar het ziekenhuis zou moeten om het gips te verwijderen en dan opnieuw 5 dagen in quarantaine zou moeten. Maar we weten niet hoe ze dat gaan regelen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:31 schreef Adat231 het volgende:
is dat echt dat tobias tot 9 februari in quarantene zit. echt lang![]()
Nouch is thuisverpleegkundige.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat hij met zn gips in het hotel zit, en dat er iemand van thuiszorg het gips er af komt halen. dan hoeft ie niet 5 dagen in qu nogwat![]()
![]()
Als hij vrijdag pas terug komt is dat veel te laat. Dat vind ik echt ridicuul. Je bent dan veel te lang eruit.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wie?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oeps sorry. Hij mag van mij vertrekkenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wieberen... Heb ik toch effen moeten googlen als vlaming.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps sorry. Hij mag van mij vertrekken![]()
![]()
Leroy blijft voor mij Jerommeke uit de strips van Suske en Wiske. Korte zinnen e.d.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps sorry. Hij mag van mij vertrekken![]()
ZIet er wel lekker uit hequote:Op maandag 31 januari 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu heb ik ook wel zin in gevulde courgetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ge gaat toch gene ketjup vragen he?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wacht maar als ik bij "den italiaan" binnen stap op Vrijthof ;-)![]()
Jill ging zaterdagnacht en kwam woensdag terug. Tobias ging vrijdagmiddag dus dan zou hij morgen terug kunnen komen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Kwark met een smaakje..quote:Op maandag 31 januari 2022 18:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hebben ze mayo dus, lijkt me sterk dat ze deze zelf gemaakt hebben..![]()
Jill kwam wel op woensdag terug, maar ging uit het huis in de nacht van donderdag op vrijdag, na de exit van René.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill ging zaterdagnacht en kwam woensdag terug. Tobias ging vrijdagmiddag dus dan zou hij morgen terug kunnen komen.![]()
Oké. Zelfde termijn dan.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill kwam wel op woensdag terug, maar ging uit het huis in de nacht van donderdag op vrijdag, na de exit van René.![]()
Lijkt me ook best lastig voor hem om weer terug te komen, hij is een tijd weggeweest uit de groep en hij heeft ook dingen "gemist"quote:Op maandag 31 januari 2022 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wel. Heb zo totaal geen voorkeur meer....vindt er ook niet veel aan....Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Tja Tobias met zijn driftbuien..nee die mis ik echt niet..raar ventje, maar dat zijn ze allemaal daar..je moet toch een of ander tik hebben om met zo,n show mee te doen.noem het maar camerageil.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wel. Heb zo totaal geen voorkeur meer....vindt er ook niet veel aan....![]()
Ja ze hebben boodschappen gedaan vandaag wie weet hebben ze mayo gekozen..weet wel druiven, kaas, snoep, boter en eieren.quote:![]()
Ik vind het ook wel jammer dat hij weg is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dimi heeft gewoon een gebrek, die kijkt echt niemand aan,,heel ff en dan weert hij zijn blik..quote:![]()
![]()
ohhhhh is dat hetquote:Op maandag 31 januari 2022 18:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Dimi heeft gewoon een gebrek, die kijkt echt niemand aan,,heel ff en dan weert hij zijn blik..
Jolientje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: