Nee ze huren hem maar daarna is hij transfervrij. Dus heeft City een terugkoopoptie.quote:
Nee huur, en City heeft een terugkoopoptie als ik het goed begrijp. (zijn contract loopt na dit seizoen af, vandaar)quote:
Wordt ie dan ook al voor meer dan een half jaar vastgelegd?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee ze huren hem maar daarna is hij transfervrij. Dus heeft City een terugkoopoptie.
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt ie dan ook al voor meer dan een half jaar vastgelegd?
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.
Dus in principe kun je hem na t seizoen een contract aanbieden dus. Als dat gebeurt heeft City alsnog een terugkoopclausule.
Geen idee maar dat kan nooit veel zijn. Sowieso best debiel aangezien die over halfjaar dus transfervrij is.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?
Niet langer huren, maar wel een contract aanbieden wat doorloopt als de huur afloopt, aangezien hij dan toch transfervrij is.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.
Dus in principe kun je hem na t seizoen een contract aanbieden dus. Als dat gebeurt heeft City alsnog een terugkoopclausule.
Ik gok dat niemand in dit topic aan de onderhandelingstafel zit momenteel Hans.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?
Ja maf idd. Voor een hele middelmatige speler toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet langer huren, maar wel een contract aanbieden wat doorloopt als de huur afloopt, aangezien hij dan toch transfervrij is.
Maar als dat niet zo is heeft City dus een potentiële terugkoopclausule afgesproken met Feyenoord terwijl elke club hem nu voor na de zomer kan vastleggen. Vreemde constructie
Dit lijkt op zich op een prima transferperiode. Met 1 dieecte versterking, wat voor de breedte en wat voor de toekomst.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
In:
Bassett
Walemark
Hendrix
Sandler
Uit:
Diemers
Antonucci
Conteh
Balde
Bannis
Teixeira (koop)
Mis ik nog iets?
Vind vooral die extra (schijnbaar zeer talentvolle) optie op de vleugels erg fijn. Hendrix, nou ja vooruit. Sandler vind ik niks en Bassett heb ik echt helemaal geen beeld van.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit lijkt op zich op een prima transferperiode. Met 1 dieecte versterking, wat voor de breedte en wat voor de toekomst.
ik herken het jack nietquote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Boze reacties van FRFC-achtige accounts in 3,2,1
Teixeira (transfervrij) blijkbaar volgens ZKAquote:Op maandag 31 januari 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
In:
Bassett
Walemark
Hendrix
Sandler
Uit:
Diemers
Antonucci
Conteh
Balde
Bannis
Teixeira (koop)