Ik vind het jammer dat @Caland van jullie niet de steun krijgt die hij verdient.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje @:caland
Volgende keer na het poepen eventjes opletten als je je billen afveegt, er zit namelijk iemand ontzettend diep in je reet.
Matig dat niemand Van Bronckhorst noemt in grootheid van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken
[..]
Al besproken
Hij trapt echt letterlijk iedere open deur in zou @Caland zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al besproken
[..]
Al besproken
door zijn prestaties op dit forum heeft hij wel Zijne Koninklijke Hoogheid leren kennenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat @:Caland van jullie niet de steun krijgt die hij verdient.
Ja was een leuke discussie van de mannen. Neem aan dat iedereen hier ook unaniem Dirk Kuijt als grootste Feyenoorder sinds de jaren 90 ziet?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Matig dat niemand Van Bronckhorst noemt in grootheid van de laatste jaren.
Discussie gaat verder over Van Hooijdonk Van Persie en Kuijt.
@Scrummie iedereen hier unaniemquote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja was een leuke discussie van de mannen. Neem aan dat iedereen hier ook unaniem Dirk Kuijt als grootste Feyenoorder sinds de jaren 90 ziet?
Ik dacht vanmorgen al wat tarrels te voelenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jeetje @:caland
Volgende keer na het poepen eventjes opletten als je je billen afveegt, er zit namelijk iemand ontzettend diep in je reet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja was een leuke discussie van de mannen. Neem aan dat iedereen hier ook unaniem Dirk Kuijt als grootste Feyenoorder sinds de jaren 90 ziet?
Sinclair en Dennis discussieerden er lustig op los. Ik zou zeggen Dirk Kuijt omdat hij Feyenoord alleen in zijn eerste 3 jaar al redde van de ondergang en in zijn laatste 2 jaar bijna in zijn eentje naar 2 prijzen schoot.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie iedereen hier unaniem
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou zeggen Dirk Kuijt omdat hij Feyenoord alleen in zijn eerste 3 jaar al redde van de ondergang en in zijn laatste 2 jaar bijna in zijn eentje naar 2 prijzen schoot.
Het is gewoon zonde dat Dirk Kuyt het is die toevallig een hattrick maakt in de kampioenswedstrijd en daardoor een grote held is. Dat seizoen regelmatig terecht een bankzitter, maar dat vergeten we gewoon even.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sinclair en Dennis discussieerden er lustig op los. Ik zou zeggen Dirk Kuijt omdat hij Feyenoord alleen in zijn eerste 3 jaar al redde van de ondergang en in zijn laatste 2 jaar bijna in zijn eentje naar 2 prijzen schoot.
(Maar ik zal wel weer iets zeggen wat gevoelig ligt hier.)
Dirk Kut.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat Dirk Kuyt het is die toevallig een hattrick maakt in de kampioenswedstrijd en daardoor een grote held is. Dat seizoen regelmatig terecht een bankzitter, maar dat vergeten we gewoon even.
Én gewoon een ongelofelijk paardenlul.
quote:
Bankzitter die 31 van de 34 wedstrijden speelde, en gemiddeld 75 minuten per wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde dat Dirk Kuyt het is die toevallig een hattrick maakt in de kampioenswedstrijd en daardoor een grote held is. Dat seizoen regelmatig terecht een bankzitter, maar dat vergeten we gewoon even.
Als die vent na die 3-1 tegen Heracles nou gewoon zijn bek had gehouden he.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan 'm na z'n eerste periode hier, toen werd al duidelijk dat het vooral Dirk Kuyt was die Dirk Kuyt heel belangrijk vond.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als die vent na die 3-1 tegen Heracles nou gewoon zijn bek had gehouden he.
Maar ja, echt een ontzettende paardenlul gebleken, nooit iemand meegemaakt die zo geposeerd kon juichen. Ik was nog echt ontzettend fan van hem tot het kampioensjaar waarin hij vreselijk irritant en overbodig was, vervolgens corrigeert hij al zijn gedoe in één wedstrijd en dan daarna toch weer zo onuitstaanbaar zijn. En dan nog dat gestook tegen Slot in de Disneydocu
Dus puur omdat je het een lul vind is het niet de grootste Feyenoorder?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als die vent na die 3-1 tegen Heracles nou gewoon zijn bek had gehouden he.
Maar ja, echt een ontzettende paardenlul gebleken, nooit iemand meegemaakt die zo geposeerd kon juichen. Ik was nog echt ontzettend fan van hem tot het kampioensjaar waarin hij vreselijk irritant en overbodig was, vervolgens corrigeert hij al zijn gedoe in één wedstrijd en dan daarna toch weer zo onuitstaanbaar zijn. En dan nog dat gestook tegen Slot in de Disneydocu
Niet Pelle?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga voor Gio als grootste Feyenoorder deze eeuw dus eens met DrMikey. Kwam terug terwijl hij nog niet écht op was, bij een Barcelona waar ie (volgens de berichten dan) ook nog niet weg moest met een speciale clausule. Vervolgens trainer geworden en veel prijzen gepakt en ook nog eens een perfecte gentleman. Je kan 'm op voetballend gebied als trainer genoeg verwijten, maar ik hou van die man.
[ afbeelding ]
Tweede Van Persie, en dan Dirk Kuyt maar omdat ie toch wel belangrijk was. Maar wel met tegenzin.
Gio of Bosvelt toch wel, al kan je die ook nog wel bij vorige eeuw rekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga voor Gio als grootste Feyenoorder deze eeuw dus eens met DrMikey. Kwam terug terwijl hij nog niet écht op was, bij een Barcelona waar ie (volgens de berichten dan) ook nog niet weg moest met een speciale clausule. Vervolgens trainer geworden en veel prijzen gepakt en ook nog eens een perfecte gentleman. Je kan 'm op voetballend gebied als trainer genoeg verwijten, maar ik hou van die man.
[ afbeelding ]
Tweede Van Persie, en dan Dirk Kuyt maar omdat ie toch wel belangrijk was. Maar wel met tegenzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |