Ja. @Coco @Calandquote:Op maandag 30 mei 2022 12:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zit er nog ergens een grens aan jouw stupiditeit of is die werkelijk oneindig?
Ja ze probeerde echt een sprookjesrelatie te schetsen terwijl Peter gewoon vreemd ging zoals hij altijd al gedaan heeft. Op YouTube staat een filmpje hoe hij betrapt wordt terwijl hij de woning van een getrouwde vrouw binnen sluipt. Toen zat hij al bij Tahmina. Toen ik de docu zag rook ik die penetrante goldiggers geur al door de tv heen.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:05 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gewoon een parasiet net als met haar kleffe docu.
Wat ik aan die docu heel, heel opvallend vond was dat ze dat huwelijksaanzoek bleef benadrukken. En daar ook indirecte getuigen van naar voren schoof: 'Die-en-die heb ik toen gebeld en verteld dat ik ten huwelijk was gevraagd.' Waarop die-en-die in de docu zeiden: 'Ze heeft me toen gebeld dat ze een huwelijksaanzoek heeft gehad inderdaad.'quote:Op maandag 30 mei 2022 14:05 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Ja ze probeerde echt een sprookjesrelatie te schetsen terwijl Peter gewoon vreemd ging zoals hij altijd al gedaan heeft. Op YouTube staat een filmpje hoe hij betrapt wordt terwijl hij de woning van een getrouwde vrouw binnen sluipt. Toen zat hij al bij Tahmina. Toen ik de docu zag rook ik die penetrante goldiggers geur al door de tv heen.
Dat zegt natuurlijk net zo veel over zijn broer als over haar. Misschien is het wel de broer die (ook) op geld belust is en vreest dat iemand anders er met de buit vandoor gaat.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Peters broer heeft zich een tijd terug wel iets laten ontvallen. Iets in de trant van 'Ik kies ervoor niets over deze vrouw en haar beweegredenen te zeggen.' Nou, dan weet je ook al wel hoe warm die relatie is.
Ja kan natuurlijk. Al staat die broer, dacht ik, wel bekend als goeie gozer. Was ook close met Peter R. Maar het fijne weten we er niet van uiteraard.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk net zo veel over zijn broer als over haar. Misschien is het wel de broer die (ook) op geld belust is en vreest dat iemand anders er met de buit vandoor gaat.
Grappig, dat zie ik steeds bij jou bevestigd worden als jij weer eens zonder onderbouwing argumenten van tafel veegt of andere mensen dom of stupide noemt.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zit er nog ergens een grens aan jouw stupiditeit of is die werkelijk oneindig?
Iemand anders? Zijn wettige erfgenamen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk net zo veel over zijn broer als over haar. Misschien is het wel de broer die (ook) op geld belust is en vreest dat iemand anders er met de buit vandoor gaat.
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:37 schreef Arcee het volgende:
Voor wie het lezen kan: De moord op Peter R. de Vries door de ogen van de verdachten
denken dat wij een abbo hebben op de volkskrantquote:Op maandag 6 juni 2022 18:37 schreef Arcee het volgende:
Voor wie het lezen kan: De moord op Peter R. de Vries door de ogen van de verdachten
quote:G. zit al weer in de auto bij E., op de Prinsengracht. ‘Bro ahahahah’, appt hij. ‘Dwars door die kk hoofd en lichaam. Hij is dood.’ G. lijkt euforisch. ‘Alles spoot. Die bloed. Iedereen gillen.’
Degene die het willen lezen mogen me wel PM sturen,dan stuur ik de inhoud.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:37 schreef Arcee het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:55 schreef Leandra het volgende:
Als hij alleen gechauffeurd zou hebben was het al een ander verhaal, maar in dit geval zou het dan ook weinig uitmaken.
Echter, hij heeft de Vries ook tijden in de gaten gehouden om zijn gewoontes te leren kennen, ik verwacht dat hij daarom als mededader gezien zal worden.
En omdat dit ook nog eens een hitman situatie is, ga ik er vanuit dat de Pool ook lange tijd de bak in gaat, en er niet af komt met een jaartje cel en 2 jaar voorwaardelijk.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Telegraaf was fout in de oorlog genot.
Zou kunnen. Stukje snel cashen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |