SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Ze kunnen max 160 halenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter telde net iets meer dan 130 euro.![]()
Noush: er is geen warm water meer!
Julio: stop maar dan...
Ja weinig keus hé
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ja, wilde dat jullie weer snel verder konden posten om verslag te leggen van deze ultraspannende opdracht!quote:'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
wat ben jij recalcitrant vandaagquote:Op maandag 31 januari 2022 10:37 schreef spapaars het volgende:
Gewoon dat stuk ijs kapot slaan, tegen een camera (daar zijn er toch genoeg van) of zo.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik mag toch hopen dat ze nu wasmachinemuntjes krijgen voor die handdoeken...Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in een BB huis bent.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:37 schreef spapaars het volgende:
Gewoon dat stuk ijs kapot slaan, tegen een camera (daar zijn er toch genoeg van) of zo.
[...]
Je gooit dat blok ijs op de grond en begint er keihard op te stampen!
[...]
Mijn blok wat doe je!?'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog genoeg warm waterquote:Op maandag 31 januari 2022 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog genoeg warm water![]()
![]()
Worden het ook wasmunten of alleen koffie en suiker, ik zou voor de kruiden gaan..wie o wie gaat dit beslissen..![]()
Ik dacht meer aan een ijsblokjesmachinequote:Op maandag 31 januari 2022 10:38 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze nu wasmachinemuntjes krijgen voor die handdoeken...![]()
ik zeg Nawelquote:Op maandag 31 januari 2022 10:39 schreef Silves het volgende:
Worden het ook wasmunten of alleen koffie en suiker, ik zou voor de kruiden gaan..wie o wie gaat dit beslissen..
Ze hebben naast de 30 minuten die ze gisteren verdiend hebben ook hun eigen 25 minuten verbruikt?quote:
No mercy for animal abusers![]()
iemand plaatste warm water is op??quote:Op maandag 31 januari 2022 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben naast de 30 minuten die ze gisteren verdiend hebben ook hun eigen 25 minuten verbruikt?
Hehe, dat zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hebben naast de 30 minuten die ze gisteren verdiend hebben ook hun eigen 25 minuten verbruikt?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Hulp van CorryI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
oh jaquote:Op maandag 31 januari 2022 10:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Die gaat voor de pin...als die in de minimall zou liggen.
dat wil ik nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Die gaat voor de pin...als die in de minimall zou liggen.![]()
![]()
Oftewel, BB heeft wederom de duur van een spel compleet verkeerd ingeschat.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:41 schreef Benny het volgende:
"Jullie hadden van mij twee uur gekregen. Jullie hebben nog geen uur nodig gehad"
Laten we wel wezen, zo'n spel wordt pas leuk als ze in tijdsnood zitten.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Kristof: 200!I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Dat is zoquote:Op maandag 31 januari 2022 10:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oftewel, BB heeft wederom de duur van een spel compleet verkeerd ingeschat.
Laten we wel wezen, zo'n spel wordt pas leuk als ze in tijdsnood zitten.![]()
Balletje power of shopping
> KristofI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Kristof mag boodschappen doen!![]()
Negatief commentaar in 3, 2, 1...Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Nou, dat was me weer een spannend uurtje zeg! Nu allemaal weer lekker op de bank en op bedje. Dat was het voor vandaag.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Julio kan wel even natellen heeft bij de bank gewerkt.
Laat 20 in de pot zitten wat die niet ziet... telt een briefje van 20 als 10__!
![]()
Ja hoor. Kristoff heeft het balletje.
Maar de vraag is: wie heeft het balletje los gewerkt.No mercy for animal abusers![]()
dat is mooi dan kan ik even als storm Corrie door mijn huis gaanquote:Op maandag 31 januari 2022 10:43 schreef Whuzz het volgende:
Nou, dat was me weer een spannend uurtje zeg! Nu allemaal weer lekker op de bank en op bedje. Dat was het voor vandaag.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Dat wordt 100% een tv momentje. Goed gedaan Julio!quote:Op maandag 31 januari 2022 10:43 schreef RobjeGeus het volgende:
![]()
Meteen duidelijk waarom hij daar niet meer werktquote:Op maandag 31 januari 2022 10:43 schreef RobjeGeus het volgende:
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Omdat BB het gewaagd heeft haar een opdracht te laten geven waarbij ze iets moest doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom keek nawel weer zo gigantisch zuur. Snap er niets van![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:45 schreef Benny het volgende:
Ze hebben nog 43 minuten warm water over![]()
![]()
Zit ook ontzettend te snuiven....of het is een tik of.......quote:Op maandag 31 januari 2022 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom keek nawel weer zo gigantisch zuur. Snap er niets van
Het lijkt of het haar helemaal niet uitmaakt alleen de nominatie is voor haar belangrijk.![]()
Dus hebben ze met een supersimpel spellettje de maximale boodschappen verdiend én een 20 minuten extra douchetijd
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Kijk das ook kristof! Complimenten voor iedereen die heeft meegewerkt ook binnen met het warme water!Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
een echte leider, complimentjes voor iedereenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
netjes hoor
hoe kristof iedereen betrektGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
jaquote:Op maandag 31 januari 2022 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit ook ontzettend te snuiven....of het is een tik of.......
Het lijkt of het haar helemaal niet uitmaakt alleen de nominatie is voor haar belangrijk.
ze haalt heel vaak smerig haar neus op
vanuit haar keel
Deze conclusie is correctquote:Op maandag 31 januari 2022 10:45 schreef Whuzz het volgende:
Dus hebben ze met een supersimpel spellettje de maximale boodschappen verdiend én een 20 minuten extra douchetijd![]()
ik hoop dat hij die laat liggenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:45 schreef Silves het volgende:
Hoop zo dat hij de pin pakt, zou die er liggen...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als hij dat doet, gok ik dat hij hem weggeeft.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:45 schreef Silves het volgende:
Hoop zo dat hij de pin pakt, zou die er liggen...'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
preciesquote:Op maandag 31 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als hij dat doet, gok ik dat hij hem weggeeft.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voedertijd in huize Ireth, de hyenas beginnen hongerig naar mij te kijken!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Maar aan wie zou hem geven?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als hij dat doet, gok ik dat hij hem weggeeft.
Julio?![]()
Zou kunnen, dit zou erg bij hem passen..quote:Op maandag 31 januari 2022 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als hij dat doet, gok ik dat hij hem weggeeft.![]()
Kristof doet dit netjes. Iedereen complimenteren, feliciteren en het als een ware teamprestatie zien![]()
Als BB nou gewoon even zegt dat ze het hiermee moeten doen tot april.quote:Nieuw is niet altijd beter.![]()
Dimi en Peter?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moet je zeker weten waar groen op gaat.
Dan is Julio niet handig idd![]()
Zo denkt kristof nietquote:Op maandag 31 januari 2022 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moet je zeker weten waar groen op gaat.
die vind dat julio er niet op hoort te staan nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Salar?? en dimi?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moet je zeker weten waar groen op gaat.![]()
in ieder geval vrolijkquote:Op maandag 31 januari 2022 10:52 schreef Benny het volgende:
Donderskoud en een dikke storm buiten, maar Kristof gaat in een Hawaiiaans bloemen hemdje lopen.
en het schijnt daar best warm te zijn vaakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja het is wel een beetje jammer dat ze het te soft aanpakkenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:54 schreef Silves het volgende:
al met al..weer een makkie van een challenge..kom op BB laat ze nu maar weer zweten..![]()
Ja beetje veel..zijn bang dat ze gaan demonstreren, de wannebees willen vakantie.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetje jammer dat ze het te soft aanpakken![]()
mssmss iets individueel dan doen bepaalde mensen ook watquote:Op maandag 31 januari 2022 10:54 schreef Silves het volgende:
al met al..weer een makkie van een challenge..kom op BB laat ze nu maar weer zweten..![]()
Leroy : Ik daag jullie uit voor een potje mens-erger-je-niet
Want hij heeft gister in de DBK gehoord dat hij ze maar met m-e-j-n van het bord moet vegen, een heeft dat opgevat als een oorlogsaanmoediging van BB.![]()
Vera: "Ik ben wel gaar van dat buiten staan"
Het is nog geen 11 uur. De bewoners van Big Brother zijn op, moe en kapot![]()
ze bedoelde met die kouquote:Op maandag 31 januari 2022 10:56 schreef Benny het volgende:
Vera: "Ik ben wel gaar van dat buiten staan"
Het is nog geen 11 uur. De bewoners van Big Brother zijn op, moe en kapot![]()
dat hakt er wel in ja
in die wind lopen
maar goed ze zijn geen 80
hop hop
douchen en dan ben je er weerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat huis is vergelijkbaar met een studio, heel warm door de vele lampen, en het licht is in werkelijkheid veel feller dan wij meekrijgen.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
in ieder geval vrolijk
en het schijnt daar best warm te zijn vaak
Met Utopia zag je ze ook regelmatig met een zonnebril op (waarschijnlijk na toestemming)![]()
toch was de opzet van de 1ste Utopia echt beterquote:Op maandag 31 januari 2022 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat huis is vergelijkbaar met een studio, heel warm door de vele lampen, en het licht is in werkelijkheid veel feller dan wij meekrijgen.
Met Utopia zag je ze ook regelmatig met een zonnebril op (waarschijnlijk na toestemming)
echt met niks beginnen (op de loods na)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch was de opzet van de 1ste Utopia echt beter
echt met niks beginnen (op de loods na)Met veel meer mogelijkheden.
![]()
Valt wel mee tegenwoordig, meeste is LED verlichting en dat wordt niet zo heel warmquote:Op maandag 31 januari 2022 10:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat huis is vergelijkbaar met een studio, heel warm door de vele lampen, en het licht is in werkelijkheid veel feller dan wij meekrijgen.
Met Utopia zag je ze ook regelmatig met een zonnebril op (waarschijnlijk na toestemming)![]()
Hanne tegen Nawel van we zijn gewoon mikpunten. Ze heeft bepaalde mensen in het hoofd. Hanne zegt het is goed als ik weet op wie jullie gaan stemmen.![]()
Hanne zegt dat het dus dimitri en salar worden waar ze op gaan stemmen. Gister lulde ze weer heel anders tegen grace![]()
ik kan het niet aanhorenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne tegen Nawel van we zijn gewoon mikpunten. Ze heeft bepaalde mensen in het hoofd. Hanne zegt het is goed als ik weet op wie jullie gaan stemmen.
dus![]()
Hanne wat doe je?quote:Op maandag 31 januari 2022 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne tegen Nawel van we zijn gewoon mikpunten. Ze heeft bepaalde mensen in het hoofd. Hanne zegt het is goed als ik weet op wie jullie gaan stemmen.
Nieuw is niet altijd beter.![]()
![]()
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
he??quote:Op maandag 31 januari 2022 11:03 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne zegt dat het dus dimitri en salar worden waar ze op gaan stemmen. Gister lulde ze weer heel anders tegen grace
Nawel bepaalt toch op wie ze gaan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bedankt Lion voor de SV. Wat een faalopdracht weer. Kan nog niet warm worden van deze BB. Jammer, want met het concept kan zoveel meer gedaan worden.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
A, weer tijd voor spelletjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nawel gaat het spel spelen en geen losse flodders meer gooien.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
warm worden op deze stormachtige dag zou wel een pre zijn jaquote:Op maandag 31 januari 2022 11:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Bedankt Lion voor de SV. Wat een faalopdracht weer. Kan nog niet warm worden van deze BB. Jammer, want met het concept kan zoveel meer gedaan worden.![]()
Vanuit haar bed?quote:Op maandag 31 januari 2022 11:05 schreef BB-King het volgende:
Nawel gaat het spel spelen en geen losse flodders meer gooien.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Dit mocht toch ook niet meer? Mens ligt de halve dag plat en faked hoofdpijnen net zo gemakkelijk als orgasmes lijkt het.quote:Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
prinses nawel mag datquote:Op maandag 31 januari 2022 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit mocht toch ook niet meer? Mens ligt de halve dag plat en faked hoofdpijnen net zo gemakkelijk als orgasmes lijkt het.
tijd voor een twitter actie![]()
Er mag zoveel nietquote:Op maandag 31 januari 2022 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit mocht toch ook niet meer? Mens ligt de halve dag plat en faked hoofdpijnen net zo gemakkelijk als orgasmes lijkt het.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Het is heerlijk weer met een windje, niets mis meequote:Op maandag 31 januari 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
warm worden op deze stormachtige dag zou wel een pre zijn ja![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |