En ook dit ontkracht het onzekerheidsprincipe niet, het scherpt het slechts aan en verfijnt het.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:50 schreef dodeca het volgende:
Voor wie het leuk vindt: http://arxiv.org/abs/quant-ph/0207121
Je hebt geen hogere wiskunde nodig om het effect te begrijpen. Stel je voor dat je op een groot popfestival vele duizenden mensen hebt. Op een gegeven moment gaat iedereen van elkaar weglopen. En -nu komt het- voor iedereen geldt dat mensen die verder weg zijn harder weg lijken te lopen.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:20 schreef The_stranger het volgende:
Al met al iets wat volgens mij alleen op papier met hogere wiskunde uit te rekenen is, want mijn brein kan dat niet echt meer bevatten.
Echter... als je de vergelijking maakt met een groep mensen, is er een grens. Er is een buitenste ring van mensen. Met andere woorden, er zal dan, als die vergelijking opgaat, ook een buitenste sterrenstelsel zijn en dus ook een uiterste limiet van het universum.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:44 schreef L.Denninger het volgende:
Toch wel jammer dat ik nooit antwoord gehad heb op
Zero Point Energy device ontwikkeld!
ahh jij bent psycholoog/psychiater! ik behoor tot jouw definitie van psychose. Een psychose heeft meer met achterdochtigheid te maken, dan goedgelovig zijn hahah.quote:Maar open staan voor *ELK* fantastisch verhaal duidt meer op een psychose.
quote:Serieus ? 'T is gewoon apies kijken hier
Je blijft maar doorgaan he?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef dodeca het volgende:
Ai,ai meneer heisenberg: http://www.aias.us/Comments/comments01312005.html
Ja, erg leuk, maar heb je uberhaupt door wat dat onzekerheidsprincipe jou probeert te vertellen?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef dodeca het volgende:
Ai,ai meneer heisenberg: http://www.aias.us/Comments/comments01312005.html
Deze meneer heeft ze afgewezen:quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:26 schreef Kiteless het volgende:
Meneer heeft dus zelf wat formules verzonnen en vraagt nu de rest van de wereld om uit te zoeken wat ze doen, hoe ze werken en waar ze voor nodig zijn ?
Kun je uitleggen wat hij hier mee bedoelt? Waarom komt hier opeens metriek-compatibiliteit om de hoek kijken? En Vierbeins?quote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef dodeca het volgende:
Many many times have I noted that the tetrad postulate is a variation on the metric compatibility condition used by Einstein himself, something taht has been tested to one part in 100,000 by NASA. So if you get hate mail from people liek Bruhn or Randi the Debunker, just remember this key fact - otherwise you will always be unnerved by the gossip.
we zijn nu 2.5 jaar verderquote:Op maandag 3 februari 2003 02:31 schreef Fonkmeistah het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
We zijn inmiddels +/- 2,5 jaar verder en nog steeds geen commerciele variant van een ZPE module. Dus de deadline om eind 2004 een commerciele ZPE energiebron te hebben is niet gehaald.![]()
MEGA topic kick trouwens!
door disclosure heeft ie zichzelf niet bepaald populair gemaakt in de wetenschapswereld , heb ik me laten vertellen...quote:Maar ZPE blijft zeker wel een boeiend onderwerp en ik snap ook niet waarom dit in TRU staat en niet in WFL.
Hier kan ik me prima in vinden, een beetje standaard variatierekening ed.quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef dodeca het volgende:
Voor Haushofer en een ieder die het leuk vindt:
In the next paper the Noether Theorem of unified field theory will be derived from the tetrad postulate of differential geometry in the Palatini variation, together with the factorized or Palatini version of the Einstein field equation. The Noether Theorem in the Einstein Hilbert variation is derived from the metric compatibility condition and Riemann geometry. So this paper will show the basic importance to physics of these conditions of geometry. If the geometrical conditions are violated, conservation of energy / momentum is violated. There will also be some discussion of the canonical energy momentum tensor in the Palatini variation. For electromagnetism the Noether Theorem of the unified field theory leads directly to the Lorentz force equation of the unified field theory.
En dan wil ik hier wel es een bron van zienquote:The standard model is disintegrating, for example the Heisenberg uncertainty principle has been shown in many experiments (Croca, 2003; New Scientist 2004) to be qualitatively incorrect, electrodynamics and non-linear optics have been shown with great rigor through the Evans unified field theory to be a theories of general relativity and not of special relativity, the pentaquark does not exist experimentally, the Higgs boson probably does not exist and has been shown to be unnecessary by the discovery of neutrino mass and oscillation. Renormalization and Feynman calculus has been shown to be empty formalism by the discovery of the Evans volume of the elementary particle from general relativity and unified field theory. Physics has been shown to be causal and objective, and a true unified field theory discovered.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |