Nee, nu is FG genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:10 schreef Attitude het volgende:
[..]
met TD heb je meteen gewonnen. met fg moet je de tijd uitzitten
Niet waarquote:Op maandag 31 januari 2022 00:10 schreef Attitude het volgende:
[..]
oh, dan heb ik het fout. er stond in begin van OT dat touchdown winnend was. maar geldt dat alleen voor de partij die de toss heeft gewonnen?quote:
Hoe wou je die 12 minuten gaan uitzittenquote:Op maandag 31 januari 2022 00:10 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ja eerste team met balbezit kan alleen de wedstrijd winnen door in die drive een TD te maken. Maken ze een field goal of minder krijgt de tegenpartij ook de kans om te scoren.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:11 schreef Attitude het volgende:
[..]
oh, dan heb ik het fout. er stond in begin van OT dat touchdown winnend was. maar geldt dat alleen voor de partij die de toss heeft gewonnen?
3 punten na halftime, hij was het echt helemaal kwijt. Ook paar keer zo'n lange scramble dat hij blijkbaar niemand kon vinden/niemand open kwam...quote:Op maandag 31 januari 2022 00:17 schreef Evenstar het volgende:
Lekker.
Mahomes heeft het zelf totaal verneukt vandaag. Hoop dat hij man genoeg is om dat ook te zeggen straks.
Wekker staat helaas om 0700.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:20 schreef Attitude het volgende:
Wie blijft er kijken naar de andere pot? Ik wel.
Ik ookquote:Op maandag 31 januari 2022 00:20 schreef Attitude het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2022 00:20 schreef Attitude het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2022 00:20 schreef Attitude het volgende:
Ik denk dat Aaron Donald tegen de O-Line van Bengals een slachting wordt. Alhoewel, Nick Bosa is ook geen eitje…quote:Op maandag 31 januari 2022 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Nou dan ben ik voor Bengals bij de SB, maar als ze tegen Rams spelen dan gun ik het Stafford ook nog wel.
49ers absoluut niet.
Zij maakte het zich wel erg makkelijk aan het eindequote:Op maandag 31 januari 2022 00:40 schreef RudyL het volgende:
Brandy netjes hoor. Poeh die is wel eens slechter gezongen
Ik heb een hekel aan de Niners maar er is iets van respect. Het blijft een kutteam.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Nou dan ben ik voor Bengals bij de SB, maar als ze tegen Rams spelen dan gun ik het Stafford ook nog wel.
49ers absoluut niet.
Ik vind de Rams als franchise ook kut, maar ik gun het Stafford vooral.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de Niners maar er is iets van respect. Het blijft een kutteam.
Ik heb ook een hekel aan de Rams maar ik heb 0 respect voor die franchise.
Ideale scenario dat de aarde openscheurt en dat hele SoFi stadion opslokt, maar dat zit er niet in. Ik vertik het om te rooten voor de Niners maar fuck the Rams.
Die gunfactor was weg toen hij naar de Rams gingquote:Op maandag 31 januari 2022 00:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind de Rams als franchise ook kut, maar ik gun het Stafford vooral.
Zaaddodend saaiquote:Op maandag 31 januari 2022 00:54 schreef RudyL het volgende:
We beginnen weer zoals je verwacht van de niners.
Vind ik overigens niets voor Warner. Die speelt normaal juist vrij clean in mijn opinie.quote:Op maandag 31 januari 2022 01:00 schreef Evenstar het volgende:
Zow goed gemist die overtreding op Stafford .... en precies waarom ik de 49ers niet leuk vind.
Dat dus....quote:Op maandag 31 januari 2022 03:22 schreef RudyL het volgende:
Wat een slechte serie van drie keer niks, slechte punt erachter aan.
Als Jimmy in de pocket is, gaat de passing wel, maar gaat die lopen en willen passen is het de laatste weken vragen om interceptions
Teveel eer voor een matig Donald seizoen.quote:Op maandag 31 januari 2022 03:36 schreef Attitude het volgende:
Donald flikt het hem weer, en interception op die plek...
Ja, knap. Hij was ook gewoon niet goed genoeg bij de Lions. Lag niet 100% aan de rest van het team.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:14 schreef popolon het volgende:
Stafford. Af van die waardeloze Lions organisatie en zie eens. Go Stafford.
Wat verwacht je anders van NBC New Yorkquote:
Giants aanklacht staat online. Hij is daar uitgenodigd voor een interview terwijl de Giants al een keuze hadden gemaakt. Denver wordt ook genoemd, dat Elway ongeïnteresseerd was en met een kater zat na een nacht doorhalen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:24 schreef Breidniet het volgende:
Hij klaagt ook de NFL en de Giants aan vanwege racisme, hoewel ik daar nog geen bewijzen voor heb gezien.
Laten we eerlijk zijn, wie kijkt er naar de Pro Bowl als eerste wedstrijd? Ik denk dat de toekomstige fan naar de SB kijkt en zo het spel wordt ingezogen. Ikzelf ben er door EuroSport ingezogen, ik heb voor zover ik weet nooit de pro bowl echt gekeken.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:05 schreef RudyL het volgende:
Als je hiermee geconfronteerd wordt als net nieuw kijkende, mogelijk verder geïnteresseerd in deze sport haak je door de pro bowl direct af. Verschrikkelijk..
Maak op papier een team van het seizoen, doe wat challenges en klaar. Die wedstrijd is geen wedstrijd.
Als je zulke goede verhalen hebt gehoord over de afgelopen playoffs en denkt, hmm kan wel eens gaan kijken en je dan hiermee geconfronteerd wordt. Ik roep maar wat hoor, maar ook al komt het niet voor, afschaffen is nog het beste advies.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, wie kijkt er naar de Pro Bowl als eerste wedstrijd? Ik denk dat de toekomstige fan naar de SB kijkt en zo het spel wordt ingezogen. Ikzelf ben er door EuroSport ingezogen, ik heb voor zover ik weet nooit de pro bowl echt gekeken.
De all star games in de MLB/NBA ook nooit echt. Het is leuk maar dan kijk ik liever naar een homerun derby en de skill challenges. Vele malen leuker.
Ik denk dat je anders naar de Pro Bowl moet kijken. Namelijk als een puur fun event voor de spelers en fans. Mss maken ze er flag football van. Je kan het ook niet kijken, bespaart je een hoop.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Als je zulke goede verhalen hebt gehoord over de afgelopen playoffs en denkt, hmm kan wel eens gaan kijken en je dan hiermee geconfronteerd wordt. Ik roep maar wat hoor, maar ook al komt het niet voor, afschaffen is nog het beste advies.
Dat is een beetje de latere rondes van de Champions League vergelijken met een testemonialwedstrijd bij afscheid van een speler oid. Zelfs oefenpotjes zijn competitiever.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Als je zulke goede verhalen hebt gehoord over de afgelopen playoffs en denkt, hmm kan wel eens gaan kijken en je dan hiermee geconfronteerd wordt. Ik roep maar wat hoor, maar ook al komt het niet voor, afschaffen is nog het beste advies.
Haha ik kijk het al een tijdje hoor en zeker niet begonnen met een pro bowlquote:Op maandag 7 februari 2022 17:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is een beetje de latere rondes van de Champions League vergelijken met een testemonialwedstrijd bij afscheid van een speler oid. Zelfs oefenpotjes zijn competitiever.
Nog een weekje en je kunt een 2e poging wagen, al moet je daar ook wel even je verwachtingen temperen
Begrijp de bye week wel, iedere speler met blessures zoveel als mogelijk oplappen voor de SB.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:37 schreef RudyL het volgende:
[..]
Haha ik kijk het al een tijdje hoor en zeker niet begonnen met een pro bowl
Wat betreft je vergelijking heb je wel gelijk, denk dat ik vooral moeite heb met die extra week wachten op de Super Bowl terwijl je net fantastische play-off weekenden hebt gehad. Doe deze Pro Bowl dan maar een week later, kunnen Bengals en Rams ook aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |