SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ze moeten er 5 hebben om Nawel tegen Leroy te zetten
Vera/Dimi/Kris/Salar/Peter/Tobi en misschien nog wel een boel anderen, gaat ze wel lukken![]()
![]()
Enkele van de paalzit sessies ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
vaarwel wint denk ik wel van die nieuwe de 1e wekenquote:Op zondag 30 januari 2022 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Ze moeten er 5 hebben om Nawel tegen Leroy te zetten
Vera/Dimi/Kris/Salar/Peter/Tobi en misschien nog wel een boel anderen, gaat ze wel lukken
Jolientje![]()
Daar leek het wel op Koosquote:Op zondag 30 januari 2022 23:22 schreef Koos1958 het volgende:
volgens mij stond leroy net aan de deur te luisteren met julio samen![]()
Ze moet toch van die laatste plek afquote:Op zondag 30 januari 2022 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Hanne gaat nog een brood bakken, topper.![]()
![]()
Dimi verteld aan Krist over Nouchine dat ze gezegd heeft dat er gedacht werd dat wat hij met Vera heeft nep heeft.
Beeld op Peter... die zwijgt.. die heeft dat ook gezegd.![]()
kristof zegt nu dat het in de dbk was gevraagd en dat vera had gezegd dat ze het een knappe jongen vond de 1e dagen![]()
De eerste 2 weken ja, alsof hij nu aan het waarschuwen is dat ie zal veranderen voor het spelquote:Op zondag 30 januari 2022 23:32 schreef Koos1958 het volgende:
dimitri steekt zich ook steeds veren in zijn reet dat hij kei lief is en zo.![]()
Hij is volgens mij toch geschrokken van zijn plek op de lijst, al zegt hij stoer van nietquote:Op zondag 30 januari 2022 23:32 schreef Koos1958 het volgende:
dimitri steekt zich ook steeds veren in zijn reet dat hij kei lief is en zo.
Gone...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: