Ja die met nummer 1, de titelverdedigster.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fem is toch die op achterstand rijdt?
Wordt wel steeds weer op achterstand gereden.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:28 schreef Nober het volgende:
Als Fem nog terug komt dan gaan we sprinten.
Knappe madame ookquote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef Felagund het volgende:
Ook een zeer knappe koers van Burquier.
Deze drie waren niet in het wiel bij Brand gaan zitten.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:30 schreef TheArt het volgende:
Ze zijn sneller onderweg dan Brand en Vos gisteren.
Het wordt wel een beetje de Batttle of the dwarves, met ook nog Lars.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar gaat Pidcock Iserbyt lossen op dit rondje? Of vice versa.
Nergens; het ploegenspel gaat denk ik beslissend zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar gaat Pidcock Iserbyt lossen op dit rondje? Of vice versa.
Welke ploegen is de vraagquote:Op zondag 30 januari 2022 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens; het ploegspel gaat denk ik beslissend zijn.
Startnummer zit klotequote:Op zondag 30 januari 2022 20:38 schreef L_auteur het volgende:
Wat zit Fem steeds aan dr shirt te trekken?
Aerts die weigert om achter een ontketende Van der Haar aan te rijden. Een jankende Iserbyt na afloop. Bij dit scenario negeren we dan wel even Pidcock.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens; het ploegenspel gaat denk ik beslissend zijn.
Een herhaling van Sint-Michielsgestel graagquote:Op zondag 30 januari 2022 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Aerts die weigert om achter een ontketende Van der Haar aan te rijden. Een jankende Iserbyt na afloop. Bij dit scenario negeren we dan wel even Pidcock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |