Het kan, maar het alternatief is een weggetje langs een rij bomenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes alvast! Kan je het parkje niet vermijden?
In ieder geval geen muziek aan op de fiets, anders hoor je de vallende takken bomen niet aankomenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan, maar het alternatief is een weggetje langs een rij bomen
Ik denk dat ik gewoon heel erg moet uitkijken
Vorig jaar mochten we met code oranje niet naar kantoor vanwege gladheid, zou apart zijn als we nu tijdens een storm wel op moeten komen draven
Ik wilde je adviseren om een helm op te doen, maar daar heb je ook niet veel aan als er een boom op je hoofd valt.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het kan, maar het alternatief is een weggetje langs een rij bomen
Ik denk dat ik gewoon heel erg moet uitkijken
Vorig jaar mochten we met code oranje niet naar kantoor vanwege gladheid, zou apart zijn als we nu tijdens een storm wel op moeten komen draven
Haha en ik heb niet eens een helmquote:Op zondag 30 januari 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde je adviseren om een helm op te doen, maar daar heb je ook niet veel aan als er een boom op je hoofd valt.
En misschien is het weer eens een storm in een glas water
Zat die nog niet in je covid vaccin dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij de slaapendoscopie gaan ze kijken waar mijn slaapapneu zit.
Waarschijnlijk kom ik in aanmerking voor een chip.
Mijn tong is te groot.
Neequote:Op zondag 30 januari 2022 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat die nog niet in je covid vaccin dan?
Yar, omdat ik moe blijf, ondanks de cpap.quote:
Daar hoef je je niet druk om te maken, duurt 2 minuten. Even met een camere erin en kijken.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij de slaapendoscopie gaan ze kijken waar mijn slaapapneu zit.
Waarschijnlijk kom ik in aanmerking voor een chip.
Mijn tong is te groot.
https://www.uza.be/slaapendoscopie-middel-onderzoek-tegen-snurken
Moe zijn is ook echt slopendquote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Yar, omdat ik moe blijf, ondanks de cpap.
Heb een voorbeeldje gekregen waar de plakkers allemaal komen, daarna moet ik nog over straat.
Ik ben echt altijd moe, doffe ellende.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Moe zijn is ook echt slopend![]()
Ik heb er zelf weinig last van, maar iemand in mijn directe omgeving wel.
Oh bah niet fijn zo'n blijvende vermoeidheid. Hopelijk geeft het nieuwe onderzoek meer inzicht.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Yar, omdat ik moe blijf, ondanks de cpap.
Heb een voorbeeldje gekregen waar de plakkers allemaal komen, daarna moet ik nog over straat.
Ja is kut.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd moe, doffe ellende.
Ik ben er zelf intussen wel van overtuigd dat het restverschijnselen zijn van jaren onbehandelde apneu.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh bah niet fijn zo'n blijvende vermoeidheid. Hopelijk geeft het nieuwe onderzoek meer inzicht.
Ja, heerlijk in de bijstand zonder uitzicht er uit te komen.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja is kut.
Moet je zeker ook veel laten daardoor.
Na de boosterprik was ik heel moe. Gelukkig maar een paar dagen last van gehad. Het is slopend wanneer je altijd moe bent.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd moe, doffe ellende.
Ja dat is minder idd.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, heerlijk in de bijstand zonder uitzicht er uit te komen.
‘Kom op, gewoon doorzetten.’quote:Op zondag 30 januari 2022 21:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat is minder idd.
Vermoeidheid wordt vaak ook onderschat. In de zin van, dat mensen het niet begrijpen.
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben er zelf intussen wel van overtuigd dat het restverschijnselen zijn van jaren onbehandelde apneu.
Met een roesje.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet druk om te maken, duurt 2 minuten. Even met een camere erin en kijken.
Saar is van Swiebertje.quote:
Verstandige meid die Saar.quote:
Afgelast wegens corona.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:13 schreef aloa het volgende:
Wanneer beginnen die winterspelen eigenlijk?
Het gaat hard met corona, dat wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afgelast wegens corona.
Maar anders over een paar dagen.
We vragen het aan Malle Pietje. Wanneer haal je me in ?quote:
ergens in de komende maandenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
We vragen het aan Malle Pietje. Wanneer haal je me in ?
Dan ga ik er tegen aan.quote:
Je hebt gelijk. Ik doe rustig aan brother.quote:
Zonder een paar jaar aan bans had ik al het miljoen.quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 30 januari 2022 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder een paar jaar aan bans had ik al het miljoen.
kan je niet ook een scriptje bouwen en het op de enge manier doen?quote:
Zoals Haagsje het deed?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan je niet ook een scriptje bouwen en het op de enge manier doen?
Dat vond ik zó niet leuk.quote:
Niet mn dingquote:Op zondag 30 januari 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan je niet ook een scriptje bouwen en het op de enge manier doen?
Ja hier ook wel programmeren gehad maar nooit wat mee gedaanquote:Op zondag 30 januari 2022 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou het wel moeten kunnen, voor werk dan.
grappigquote:Op zondag 30 januari 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, dit ziet er wel heel gaaf uit
[ afbeelding ]
Ik weet waar dat isquote:
quote:
Luik, iets ten zuiden van de kerk toch?quote:
Daar erg in de buurt volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2022 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Weet je ook waar de vorige foto is?
De foto is richting zuidwest genomen.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luik, iets ten zuiden van de kerk toch?
dacht ik al te zien aan de verspreiding van de lichtstralen jaquote:Op zondag 30 januari 2022 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De foto is richting zuidwest genomen.
Ja. Even een stukje gewandeld. Het is heerlijk rustig ‘s avonds.quote:
Leg eens uit…quote:Op zondag 30 januari 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dacht ik al te zien aan de verspreiding van de lichtstralen ja
Je weet toch dat omdat de aarde plat is dat de lichtstralen als je een foto naar het zuidwesten op een manier vallen? Nou dat is dus op deze foto?quote:
Aha! Weer wat geleerdquote:Op zondag 30 januari 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet toch dat omdat de aarde plat is dat de lichtstralen als je een foto naar het zuidwesten op een manier vallen? Nou dat is dus op deze foto?
T is wel een beetje geheim hoor, dit mogen we niet weten van hunnie.quote:
Ja, dat is erg jammerquote:Op zondag 30 januari 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
De FOT wedstrijd is wel dood en begraven he
Zelf een hele wedstrijd opzetten zie ik niet zo zitten.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
We zouden het natuurlijk zelf kunnen doen en die blauwen daar negeren?
Hele wedstrijd is toch zo gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zelf een hele wedstrijd opzetten zie ik niet zo zitten.
Maar zelf topics open rondom originele thema’s: prima.
Als je een leuk idee hebt, ga je gang.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hele wedstrijd is toch zo gedaan?
Neem een onderwerp. Stel deadlines. Laat stemmen. Tel stemmen. Klaar.
ooit eens aan meegedaan volgens mij... volg het niet meer of het is door een misklik uit mn AT vedwenenquote:Op zondag 30 januari 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
De FOT wedstrijd is wel dood en begraven he
Pagina 42 van je AT gok ikquote:Op zondag 30 januari 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
ooit eens aan meegedaan volgens mij... volg het niet meer of het is door een misklik uit mn AT vedwenen
Das het wel een beetje, dat leuke idee dat ook goed uitvoerbaar is.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je een leuk idee hebt, ga je gang.
Hier nog weinig te horen van de storm maar het is nog te donker om iets te zien buitenquote:Op maandag 31 januari 2022 07:40 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen!![]()
Allemaal nog niet weggewaaid?
Nopequote:Op maandag 31 januari 2022 07:40 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen!![]()
Allemaal nog niet weggewaaid?
Hey Pinnenmutskequote:
Ik moet zo naar buiten.quote:
Succes dan maarquote:Op maandag 31 januari 2022 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet zo naar buiten.
Goeiemorgen.
Morguh Tongquote:Op maandag 31 januari 2022 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet zo naar buiten.
Goeiemorgen.
quote:
Zolang je maar niet buiten "ff gaat pissen".quote:Op maandag 31 januari 2022 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet zo naar buiten.
Goeiemorgen.
Fijn zo, houden zoquote:
We duimen voor je, Dotteke.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, houden zo
mwah hier gaat het zo of zo . Krijg morgen uitslag van een onderzoek
quote:
Spannend wel ja. Hopelijk goed nieuwsquote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, houden zo
Morguh Marcb. Ja zeker spannend. Ik hoop met je meequote:Op maandag 31 januari 2022 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spannend wel ja. Hopelijk goed nieuws
Hier wil je nu niet opzittenquote:Op maandag 31 januari 2022 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in de omgeving lag een tak op de snelweg.
Als het daarbij blijft is het weer eens een storm in een glas water.
Die redt zich wel.quote:
Net van de week The Poseidon Adventure zitten kijkenquote:Op maandag 31 januari 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier wil je nu niet opzitten
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nd-schip-op-noordzee
Die heb ik niet gezien, was het mooi?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net van de week The Poseidon Adventure zitten kijken
Heel oude film, gaan een hoop mensen dood op een cruiseschip dat ondersteboven ligt.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, was het mooi?
O das dan weer minder, maar gelukkig is het maar een filmquote:Op maandag 31 januari 2022 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel oude film, gaan een hoop mensen dood op een cruiseschip dat ondersteboven ligt.
De thrillerversie van de love boat wel jaquote:
Er is ook nog een horrorversie van geloof ik, die moet ik ook nog een keer zienquote:Op maandag 31 januari 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das dan weer minder, maar gelukkig is het maar een film
Zegt me vaag iets, gaat in ieder geval op de lijstquote:
Winterstormen zijn doorgaans ook niet zo schadelijk, zeker niet landinwaarts, aangezien er toch geen blad in de bomen zit.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:55 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in de omgeving lag een tak op de snelweg.
Als het daarbij blijft is het weer eens een storm in een glas water.
Yeahhhhhhhhhhhhhhhh Dokter net gebeld en het is goedaardig gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2022 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zegt me vaag iets, gaat in ieder geval op de lijst
Goed te horenquote:Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhhhhhhhhh Dokter net gebeld en het is goedaardig gelukkig
Fijn, Dottekequote:Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met het geld van Ome Jan?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:26 schreef puzziepie het volgende:
Goedemiddag menson, ik heb Corry overleefd
Wat goed om te horen!quote:Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
8maart gaan ze met een camera kijken en dan hoor ik meerquote:Op maandag 31 januari 2022 13:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fijn, Dotteke![]()
En hopelijk is het snel over.
Mooi zoquote:Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn Dotquote:Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitslagen zijn altijd spannend, waarvan trouwens?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, houden zo
Ze hadden een biopt uit de baarmoeder gehaald zit iets in. Het kon goed of kwaadaardig zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Uitslagen zijn altijd spannend, waarvan trouwens?
Oke, op naar morgen dus want onzekerheid is ook niets toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden een biopt uit de baarmoeder gehaald zit iets in. Het kon goed of kwaadaardig zijn
Ze heeft al gebeld vanmiddag, ze wilde mij niet langer in onzekerheid laten zittenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, op naar morgen dus want onzekerheid is ook niets toch?
Hoop voor jou op een goede uitslag maar dan nog zal er iets aan moeten gebeuren?
komt door die storing ,,,quote:Op maandag 31 januari 2022 15:44 schreef Koen66 het volgende:
Ah ik zie dat het ruim gelukt is boven het magische getal van 100k besmettingen uit te komen
Lets go crazyquote:Op maandag 31 januari 2022 15:44 schreef Koen66 het volgende:
Ah ik zie dat het ruim gelukt is boven het magische getal van 100k besmettingen uit te komen
Ooooh, op die fiets.quote:
Het gaat maar door…quote:Op maandag 31 januari 2022 15:44 schreef Koen66 het volgende:
Heel veel nameldingen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:44 schreef Koen66 het volgende:
Ook het 7-daags gemiddelde blijft stijgen.quote:
Hangt dit niet samen met de achterstand van 120.000 meldingen die GGD nog moet verwerken?quote:Op maandag 31 januari 2022 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook het 7-daags gemiddelde blijft stijgen.
[ afbeelding ]
Als ze die versneld verwerken gaat het nog hoger uitvallen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hangt dit niet samen met de achterstand van 120.000 meldingen die GGD nog moet verwerken?
Ik heb vandaag heel erg mijn best gedaan hoorquote:Op maandag 31 januari 2022 16:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze die versneld verwerken gaat het nog hoger uitvallen.
klinkt als Italiaans broodquote:Op maandag 31 januari 2022 17:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Boccia is echt leuk.
Mijn team won.
Lijkt op petanque maar met 2 teams.
Met zulke aantallen kan dat ook haast niet anders nuquote:Op maandag 31 januari 2022 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook het 7-daags gemiddelde blijft stijgen.
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 31 januari 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
Ik schuif net weer een pizza de oven in... Had nog wat deeg over
Hier ook al drie dagen Italiaansquote:Op maandag 31 januari 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hier eten we ook veel Italiaans deze week, vanwege San Remo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hier halfje pizza Tonno / halfje pizza Salami.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hier eten we ook veel Italiaans deze week, vanwege San Remo
Ik heb nog wel ducttape als er iets geplakt moet worden ..........quote:Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo, eerste werkdag zit er weer op. Ben kapot
kort en krachtig hield ze ven huisquote:Op maandag 31 januari 2022 18:33 schreef Koen66 het volgende:
Corrie is niet meer zo heftig
She's dying
Let the bitch sufferquote:Op maandag 31 januari 2022 18:33 schreef Koen66 het volgende:
She's dying
Dat vind ik dan wel weer zielig voor Corriequote:Op maandag 31 januari 2022 18:33 schreef Koen66 het volgende:
She's dying
Een hoop hebben ook al hun beklag gedaanquote:Op maandag 31 januari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer zielig voor Corrie
Heb je nou wel goed geslapen Dees?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Het was een heftig dagje aan het water, het water stond zo hoog dat het kraanschip bijna de kade op kwam
RIP Corriequote:Op maandag 31 januari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer zielig voor Corrie
* Aoibhin gaat rond met koffie en cakequote:Op maandag 31 januari 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hoop hebben ook al hun beklag gedaan
Die spot je hier nou nooitquote:
Maandag altijd kutquote:Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als een roosjequote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je nou wel goed geslapen Dees?
Viel het tegen ja? Tijd voor de pantoffels en vanavond bijtijds onder de wol.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn wel knapperds deze zeeleeuwenquote:
Ik wacht nog even... eerst ff uitbuikenquote:Op maandag 31 januari 2022 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin gaat rond met koffie en cake
https://www.boccia.nl/quote:Op maandag 31 januari 2022 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
klinkt als Italiaans broodMaar je hebt meer van die spellen .. ala jeu de boules, bowls en curling
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin gaat rond met koffie en cake
Mischien net iets te vroeg begonnen?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh is dat zo? Ik dacht dat ze het weer terug gebracht hadden naar een half jaar.. en buitenland is ook anders geloof ik? Heb me er nog niet in verdiept. Gelukkig heb ik jou!quote:Op maandag 31 januari 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
@:Gast_op_Afstand_GOA
Ik kwam er vandaag achter dat mijn herstelbewijs een jaar geldig is, ik dacht een half jaar
Hoe dat nou precies zit iddquote:Op maandag 31 januari 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn herstelbewijs een jaar geldig is, ik dacht een half jaar
Klopt, nieuwe zijn half jaar geldig.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ik dacht dat ze het weer terug gebracht hadden naar een half jaar.. en buitenland is ook anders geloof ik? Heb me er nog niet in verdiept. Gelukkig heb ik jou!
Dan hoef je ook geen booster of had je die nu net wel gehad? Of net niet?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ik dacht dat ze het weer terug gebracht hadden naar een half jaar.. en buitenland is ook anders geloof ik? Heb me er nog niet in verdiept. Gelukkig heb ik jou!
Theoretisch heeft iedereen die al minstens 1 keer gehad.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe dat nou precies zit idd![]()
Ik heb corona gehad, maar dat telt al niet meer mee
Discriminatie !!! Whuuut!quote:Op maandag 31 januari 2022 18:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe zijn half jaar geldig.
Nee die is allang niet meer geldig.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe dat nou precies zit idd![]()
Ik heb corona gehad, maar dat telt al niet meer mee
Helemaal van deze tijd dusquote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Discriminatie !!! Whuuut!
Nee hoor een jaar, mijn herstelbewijs is tot januari 2023 geldig.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt, nieuwe zijn half jaar geldig.
Zonder discriminatie mag je niet meer meedoen tegenwoordigquote:
quote:
Nee net niet, dus ik heb nu ook niet zo'n haast.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen booster of had je die nu net wel gehad? Of net niet?
quote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Buitenland is een half jaar, dus ik moet sowieso nog boosteren voor juli en misschien verandert het in de tussentijd nog wel.
https://nos.nl/artikel/24(...)g-behalve-na-boosterquote:De geldigheid van het coronatoegangsbewijs wordt gelijkgetrokken met die in andere Europese landen. De geldigheid van het vaccinatiebewijs na de eerste prik(-ken) wordt verkort tot negen maanden, en die van een coronaherstelbewijs tot zes maanden. Na een boosterprik blijft de geldigheid voorlopig onbeperkt.
Als je hem toch nog wilt, moet je ff naar VIV SC gaan. Hij hangt daar rond.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee net niet, dus ik heb nu ook niet zo'n haast.
Nee, als dit een jaar geldig is dan is het ook niet nodig.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee net niet, dus ik heb nu ook niet zo'n haast.
Wat een bullshit, tweede kamer had het net erdoor dat het een jaar moest worden.... Gaan die buitenlanders zich er weer mee bemoeienquote:Op maandag 31 januari 2022 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)g-behalve-na-booster
nieuws is 6 dagen oud. Dus vermoedelijk is dit gewoon de stand van zaken nu.
Dat is discriminatie!!quote:Op maandag 31 januari 2022 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonder discriminatie mag je niet meer meedoen tegenwoordig
Voor jan lul Corona gehadquote:Op maandag 31 januari 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die is allang niet meer geldig.
quote:![]()
Ja doe je ook mee?quote:
Dat is wel een beetje tegenstrijdigquote:Op maandag 31 januari 2022 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)g-behalve-na-booster
nieuws is 6 dagen oud. Dus vermoedelijk is dit gewoon de stand van zaken nu.
Ik heb hem daar al ontmoetquote:Op maandag 31 januari 2022 19:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je hem toch nog wilt, moet je ff naar VIV SC gaan. Hij hangt daar rond.
JIj had goed nieuws geloof ik vandaag?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, als dit een jaar geldig is dan is het ook niet nodig.
Beter zo
Mijn bestie is nog lang niet de oude na IC vorig jaar en is dus voor niks bijna dood gegaanquote:
Als je er serieus over na gaat denken idd ja...quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn bestie is nog lang niet de oude na IC vorig jaar en is dus voor niks bijna dood gegaan
Vanaf 1 Februari 2022 gaan de nieuwe regels in.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje tegenstrijdig
[ afbeelding ]
Ja gelukkig wel, wat een opluchting heb echt in de sas gezeten hoor afgelopen weekquote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj had goed nieuws geloof ik vandaag?
Je kan je dus nog altijd vol laten spuiten voor je bewijs of je compleet afsluiten van de buitenwereld in de hoop dat het bewijsgedoe ooit ophoud.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je er serieus over na gaat denken idd ja...
Ow dat is morgen pasquote:Op maandag 31 januari 2022 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanaf 1 Februari 2022 gaan de nieuwe regels in.
Nou daar kan ik me iets bij voorstellen, blij voor je dat het goed is. Alleen nog wel even kijken hoe of wat.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft al gebeld vanmiddag, ze wilde mij niet langer in onzekerheid laten zitten
Het was gelukkig niet kwaadaardig. 8 maart gaan ze met een camera naar binnen om verder te kijken
Ik ben zo opgelucht echt
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, wat een opluchting heb echt in de sas gezeten hoor afgelopen week
Wat snel al! Maar wat een goed nieuws Dot, dat zal een hele opluchting zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, wat een opluchting heb echt in de sas gezeten hoor afgelopen week
< Gaat nu code aanvragen.. wie weet val ik dan nog onder de oude regelingquote:
Vorig jaar begin December iemand ontmoet die mij vertelde vac en alles eromheen pure onzin te vinden. Vanochtend bij hem geweest voor een klus. Beste man kucht steeds, loopt wat moeilijk. Blijkt de 1e 2 weken van Januari in ziekenhuis te hebben gelegen op de IC en covid te hebben gekregen. Ja daar moet ik toch wel ff van slikken.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn bestie is nog lang niet de oude na IC vorig jaar en is dus voor niks bijna dood gegaan
Snel uit eten en bioscoopje pakken dusquote:
Ja, daar zie ik niet meer tegen op nu. Was echt blij vanmiddagquote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou daar kan ik me iets bij voorstellen, blij voor je dat het goed is. Alleen nog wel even kijken hoe of wat.
quote:
Zou dat zo werken? Geen idee of er bij mij morgen ineens een half jaar af is?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat nu code aanvragen.. wie weet val ik dan nog onder de oude regeling
Nog steeds niet nodig gehad dat bewijs.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan je dus nog altijd vol laten spuiten voor je bewijs of je compleet afsluiten van de buitenwereld in de hoop dat het bewijsgedoe ooit ophoud.
Ja ze belde een dag eerder, wel heel lief fijne dokterquote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat snel al! Maar wat een goed nieuws Dot, dat zal een hele opluchting zijn.
Oke doeiquote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Snel uit eten en bioscoopje pakken dus
Dank je wel Solid, wat moet ik toch zonder jou.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat nu code aanvragen.. wie weet val ik dan nog onder de oude regeling
Jan Lul zal je dankbaar zijnquote:
Dat snap ik, fijn dat ze al belde.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze belde een dag eerder, wel heel lief fijne dokter
Zekers een hele opluchting heb behoorlijk in de rast gezeten kan ik je vertellen
Er zijn gruwelijke verhalen van beide kanten. antivaxxers die dood gaan/op ic komen maar ook mensen die na vaccinatie/booster dat juist meemaken.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vorig jaar begin December iemand ontmoet die mij vertelde vac en alles eromheen pure onzin te vinden. Vanochtend bij hem geweest voor een klus. Beste man kucht steeds, loopt wat moeilijk. Blijkt de 1e 2 weken van Januari in ziekenhuis te hebben gelegen op de IC en covid te hebben gekregen. Ja daar moet ik toch wel ff van slikken.
Vanavond geen date daarvoor, zondag pasquote:
Ondanks dat ie bijna doodging nergens spijt van zei hij. Ja respect hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn gruwelijke verhalen van beide kanten. antivaxxers die dood gaan/op ic komen maar ook mensen die na vaccinatie/booster dat juist meemaken.
maar nu een jaar later is ie weer de oude?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ondanks dat ie bijna doodging nergens spijt van zei hij. Ja respect hoor.
Tot halverwege Januari (dit jaar dus) lag hij nog op IC. Dus van longcovid kan nu nog geen sprake zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
maar nu een jaar later is ie weer de oude?
Of had hij ook longcovid
Zo druk maak ik me ook weer niet om een boosterquote:Op maandag 31 januari 2022 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus nou ga je vanavond goed kunnen slapen?
Gelukt ! Geldig tot 20 Januari 2023quote:Op maandag 31 januari 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje tegenstrijdig
[ afbeelding ]
Moet je ook niet doen want hij is al getrouwd enzo.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo druk maak ik me ook weer niet om een booster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dank je wel Solid, wat moet ik toch zonder jou.
- geen dank GOA, geen dank aub. Daar kan ik slecht tegen.
Jeuj!quote:Op maandag 31 januari 2022 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukt ! Geldig tot 20 Januari 2023![]()
![]()
![]()
Ik kon overigens geen screenshot maken, dat is beveiligt zegt tie
op de ic 2 weken terug en nu al thuis? Dat kan geen ic geweest zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 19:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tot halverwege Januari (dit jaar dus) lag hij nog op IC. Dus van longcovid kan nu nog geen sprake zijn.
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen want hij is al getrouwd enzo.Ik ga in juli naar Duitsland, dus ik moet voor die tijd soberso boosteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee lieverd. Eind Dec opgenomen tot half Januari.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
op de ic 2 weken terug en nu al thuis? Dat kan geen ic geweest zijn
Zet de DigiD app op je Nokia, is een stuk handiger.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Trouwens net geleerd dat er een chip zit in mijn Paspoort![]()
Ik moest die scannen met mijn telefoon!
Dat lijkt mij ook heel snel.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
op de ic 2 weken terug en nu al thuis? Dat kan geen ic geweest zijn
Dat heb ik dus net gedaan!quote:Op maandag 31 januari 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet de DigiD app op je Nokia, is een stuk handiger.
Dat zei je, en ook op de ic gelegen zei jequote:Op maandag 31 januari 2022 19:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee lieverd. Eind Dec opgenomen tot half Januari.
quote:
Hippe kipquote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA voelt zich nu heel modern
LOL, we hebben hier in de buurt een kippenboerderij die zo heetquote:
Ziekenhuisopname is dus anders dan IC? Hij was bijna doodgegaan vertelde hij en zijn vrouw mij. Kan dat zonder op IC te liggen (en nee hij is nou niet bepaald een persoon dat aan overdrijven doet).quote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zei je, en ook op de ic gelegen zei je
Nee. Maar het kan. Ze zijn onverwoestbaar.quote:
Ken je deze ook?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, we hebben hier in de buurt een kippenboerderij die zo heet
Die toestellen zijn echt hufterproof.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar het kan. Ze zijn onverwoestbaar.
Dat blijkt wel, hij heeft ze nog!quote:Op maandag 31 januari 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die toestellen zijn echt hufterproof.
Ja daar zit wel degelijk verschil tussen. Op de IC krijg je oa spierverslappers en kun je de eerste dagen na wakker worden niet eens je arm optillen, rechtop zitten duurt nog langer en de eerste stapjes naast je bed? Reken daar ook maar niet snel op.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ziekenhuisopname is dus anders dan IC? Hij was bijna doodgegaan vertelde hij en zijn vrouw mij. Kan dat zonder op IC te liggen (en nee hij is nou niet bepaald een persoon dat aan overdrijven doet).
Dus als het ziekenhuisopname is (wat zei ook zo gezegd hebben en ik van IC uitging want bijna dood) klopt mijn verhaal weer? Dan is dat het.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja daar zit wel degelijk verschil tussen. Op de IC krijg je oa spierverslappers en kun je de eerste dagen na wakker worden niet eens je arm optillen, rechtop zitten duurt nog langer en de eerste stapjes naast je bed? Reken daar ook maar niet snel op.
Zijn verhaalquote:Op maandag 31 januari 2022 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus als het ziekenhuisopname is (wat zei ook zo gezegd hebben en ik van IC uitging want bijna dood) klopt mijn verhaal weer? Dan is dat het.
QR-Codequote:Op maandag 31 januari 2022 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
Net ff gekeken, mijn rijbewijs van 2 weken oud heeft een qr code. Dat uitlezen resulteert in een link wat niks kan vinden daarop. Is dat alleen voor Digid en opsporingsintanties?
Mijn Europese ID van 2017 heeft zo een code niet.
Ik bedoelde een NFC code. Die zit schijnbaar ook in rijbewijs en paspoort.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
Net ff gekeken, mijn rijbewijs van 2 weken oud heeft een qr code. Dat uitlezen resulteert in een link wat niks kan vinden daarop. Is dat alleen voor Digid en opsporingsintanties?
Nou zeg, zomaar een QR code krijgen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja uh hoe lees ik die uit?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoelde een NFC code. Die zit schijnbaar ook in rijbewijs en paspoort.
Mijn telefoon kan dat door aan de achterkant je bewijs er tegen te houden. De DigiD check app deed de rest.quote:
Gelukt! Herinnerde me plots dat Digid pasgeleden nog een ID check wilde en ik dat niet kon doen met zowel EU ID en oude rijbewijs en nu is dat in 1 keer gelukt met nieuwe rijbewijs.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan dat door aan de achterkant je bewijs er tegen te houden. De DigiD check app deed de rest.
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zeg, zomaar een QR code krijgen.
Kan je er ook mee uit eten?Kan niet! To-ta-le onzin. Laat mij nog een paar postjes wijden waarbij ik jouw informatie betwist om vervolgens te erkennen dat het wel kan mits het geen X maar Y is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke UI, je bent nu Ridder GOAquote:Op maandag 31 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan dat door aan de achterkant je bewijs er tegen te houden. De DigiD check app deed de rest.
Had ik zelf al gegoogeld maar ging ervanuit dat dit tevens de NFC chip zou zijn. Zijn blijkbaar toch 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 31 januari 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
QR-Code
Het rijbewijs is op de achterzijde voorzien van een zogeheten Quick Response (QR)-code. Dat is een tweedimensionaal grafisch patroon dat gescand kan worden met bijvoorbeeld een smartphone of een 2D barcodescanner. De QR-code staat op het rijbewijs waarmee bijvoorbeeld de politie het rijbewijs snel en foutloos kan uitlezen. In de QR code staan dezelfde gegevens als in de MRZ.
Riddoer, is dat een Hindoestaanse ridder?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuke UI, je bent nu Riddoer GOA
Dat was een tyfoutje..quote:Op maandag 31 januari 2022 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Riddoer, is dat een Hindoestaanse ridder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |