SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje![]()
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.![]()
ik begin Salar toch wel steeds leuker te vindenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Vera op plek 5?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
Net vroeg vera hoe hij precies had gekozen, toen hij het uitlegde was vera's reactie van hmmmm![]()
Leroy: "je kan geen vriendjes zijn, het is een spel..."
Leroy: "maar dan gaan ze allemaal op de nieuwe, en dan zegt [....] "Ja maar het is maar een spel". Dat is toch ook niet eerlijk!!"
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
leroy had gewoon nooit mee moeten doenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leroy is gewoon erg dom en zo komt hij ook over.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.
Misschien is dat het wel
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
ik sla ook overquote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb respect voor de COSsers die nu de Leroy stream luisteren. Mij niet gezien.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |