abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203430774
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203430791
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:45 schreef sigme het volgende:
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Met jullie rust
Is het eerdaags gedaan
Ik vind dit nog echt een optie ook. Maar dat zegt waarschijnlijk vooral hoe verschrikkelijk ik dit soort dingen vind.
pi_203431156
Ik weiger mee te doen aan babyshowers. Als ik érgens jeuk van krijg. Van m'n tenen tot aan m'n kruin.

Huuuuh. Alleen al door het woord al :D .
pi_203431313
quote:
9s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:49 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik vind dit nog echt een optie ook. Maar dat zegt waarschijnlijk vooral hoe verschrikkelijk ik dit soort dingen vind.
De keren dat ik zo'n boekje onder ogen kreeg stond het vol met suffe gedichtjes van internet over babygeluk, roze wolken en hoe goed het kind het gaat hebben met deze geweldige ouders. Daar worden die zwangeren helemaal week van.
Spoilers!
pi_203431355
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De keren dat ik zo'n boekje onder ogen kreeg stond het vol met suffe gedichtjes van internet over babygeluk, roze wolken en hoe goed het kind het gaat hebben met deze geweldige ouders. Daar worden die zwangeren helemaal week van.
Niet alle }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203431375
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er ook een gedichtje van gemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203431445
Als ze borstvoeding gaat geven heb je kans dat ze bij die laatste zin alsnog in janken uitbarst :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203431547
Redelijk leuk gelukt die onzin Myra :D

@sigme :D :D
pi_203431568
Ik vind dat er pas nadat de baby geboren is iets gedaan mag worden.
Qua feest of kadoos.
pi_203431589
Koffie nu. Zo'n zin in m'n IJSVOGEL. O+ O+
FOK!wet. Nu moet ik 'm wel zien en moet ik zo wel gaan *O*
pi_203431597
Ik hou van die gedichtjes. Of ik nog vrienden had over gehouden na zoiets weet ik niet :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_203431665
Voor het eerst in 5 dagen een bijna gewoon normale wandeling met Dora. O+ Blij O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203431672
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:44 schreef Blues het volgende:
Qua feest of kadoos.
Tegenwoordig schijnt het een soort schande te zijn als je niet op z'n minst eerst een gender reveal hebt en daarna een babyshower. Bij dit koppel was de gender reveal wel extra treurig, want ze wisten het zelf al. Dan is het al helemaal alsof de andere mensen een voorkeur moeten hebben oid, of enthousiast moeten worden van het geslacht.
pi_203431788
quote:
7s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik weiger mee te doen aan babyshowers. Als ik érgens jeuk van krijg. Van m'n tenen tot aan m'n kruin.

Huuuuh. Alleen al door het woord al :D .
[mopperpiet aan]

Ja, ik ook. Vreselijk. En zo geforceerd. Mijn zusje is zwanger. Fijn voor haar. Haar schoonzusje stuurde nu laatst een appje door, dat een babyshower door Covid niet kon natuurlijk. En dat m'n zusje het waarschijnlijk ook niet zo leuk zou vinden. Of we dan allemaal maar een filmpje van maximaal een minuut wouden sturen.

Ja jonge, ze vindt het niet leuk. Dat geforceerde, altijd maar iets moeten organiseren. Maar goed, de kringen rond m'n zusje zijn daar extreem fanatiek in, ik heb al een recept moeten insturen voor een receptenboek, een verrassingszoombijeenkomst met een quiz waar we van te voren 10 vragen voor moesten bedenken en een favoriete liedje moeten opsturen. En dat allemaal in de laatste 2 jaar.

[/moppersmurf uit].
pi_203431832
Die filmpjes zijn ook verschrikkelijk, ja. Het is altijd zo geforceerd. Niemand zit erop te wachten, niemand wil het doen. Waarom doen we het dan eigenlijk? Ik snap er de ballen van.

Ik heb m'n vriend al instructies gegeven mocht er ooit iemand naar hem toekomen omdat ze me een dag willen jatten voor een verrassing. :')
pi_203431886
Tot nu toe pas 1 babyshower meegemaakt en die was wel oké. Er was drank en leuke mensen en geen rare spelletjes :D
pi_203431913
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:50 schreef Myraela het volgende:

[..]
Tegenwoordig schijnt het een soort schande te zijn als je niet op z'n minst eerst een gender reveal hebt en daarna een babyshower. Bij dit koppel was de gender reveal wel extra treurig, want ze wisten het zelf al. Dan is het al helemaal alsof de andere mensen een voorkeur moeten hebben oid, of enthousiast moeten worden van het geslacht.
:{w
Gender kun je op die leeftijd helemaal nog niet weten.
Misschien is het kind wel non binair. *)
pi_203431914
Jaren geleden al weer: bij een collega op bezoek en er hing een muur vol met tientallen kaarten. Het was een left over van Kerstmis, dacht ik. Of goh, ben je jarig geweest?
Nee, zij was 3 maanden zwanger!😳 o|O
pi_203431968
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
[mopperpiet aan]

Ja, ik ook. Vreselijk. En zo geforceerd. Mijn zusje is zwanger. Fijn voor haar. Haar schoonzusje stuurde nu laatst een appje door, dat een babyshower door Covid niet kon natuurlijk. En dat m'n zusje het waarschijnlijk ook niet zo leuk zou vinden. Of we dan allemaal maar een filmpje van maximaal een minuut wouden sturen.

Ja jonge, ze vindt het niet leuk. Dat geforceerde, altijd maar iets moeten organiseren. Maar goed, de kringen rond m'n zusje zijn daar extreem fanatiek in, ik heb al een recept moeten insturen voor een receptenboek, een verrassingszoombijeenkomst met een quiz waar we van te voren 10 vragen voor moesten bedenken en een favoriete liedje moeten opsturen. En dat allemaal in de laatste 2 jaar.

[/moppersmurf uit].
Begrijp ik het nu goed dat, wanneer er geen corona was geweest, die schoonzus, wetende dat jouw zus het niet wil, toch een babyshower had georganiseerd? :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_203431987
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Begrijp ik het nu goed dat, wanneer er geen corona was geweest, die schoonzus, wetende dat jouw zus het niet wil, toch een babyshower had georganiseerd? :o
nou ja, dat weet ik niet. Maar ze wou iets doen. En daarom moesten wij allemaal ook iets doen.

En ik heb niets gedaan, en daar voel ik me nu schuldig over, terwijl ik wel weet dat dat onzin is.
pi_203432019
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
[mopperpiet aan]

[/moppersmurf uit].
Maar doe je er dan toch aan mee? Ik zou echt een dikke middelvinger opsteken en weigeren mee te doen. Zonder enig schuldgevoel.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203432039
quote:
Qua feest of kadoos.
Dat vind ik ook. Wacht eerst maar even af of het ademt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203432045
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 13:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Maar doe je er dan toch aan mee? Ik zou echt een dikke middelvinger opsteken en weigeren mee te doen. Zonder enig schuldgevoel.
Jagär heeft geen dikke vingers, dus weinig keus gok ik.

Zo'n spichtig vingertje maakt natuurlijk minder indruk.
pi_203432106
quote:
Qua feest of kadoos.
Mag?

Ik word er liever niet mee lastig gevallen, maar ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen.
Als het dan alsnog misgaat, hebben ze er iig ten volle van genoten.

Het is ook niet alsof de kans op misgaan eindigt op het moment dat een kind de baarmoeder verlaat.
Zo kun je het vieren wel blijven uitstellen.
Soms is het ook een zegen om niet te bedenken wat er allemaal nog naar de klote kan gaan.
pi_203432321
Van mij mogen ze vieren wat ze willen. Maar ik heb gewoon niet zoveel met andermans baby/zwangerschap, dus ik zit niet echt te springen om gespeeld enthousiast te doen op reveal-party's of showers :D .

En het scheelt ook nogal of ik iemand verder vaker zie; dan ben ik eerder geneigd om te komen. Ik kom dan niet enkel opdraven om te oeh- en aa-en en een envelopje af te geven.

Ik kom wel op kraamvisite indien welkom, en dan neem ik ook nog eens een tof cadeau mee. (In plaats van 3 afzonderlijke enveloppen/cadeautjes). 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')