Ik vind dit nog echt een optie ook. Maar dat zegt waarschijnlijk vooral hoe verschrikkelijk ik dit soort dingen vind.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:45 schreef sigme het volgende:
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Met jullie rust
Is het eerdaags gedaan
De keren dat ik zo'n boekje onder ogen kreeg stond het vol met suffe gedichtjes van internet over babygeluk, roze wolken en hoe goed het kind het gaat hebben met deze geweldige ouders. Daar worden die zwangeren helemaal week van.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dit nog echt een optie ook. Maar dat zegt waarschijnlijk vooral hoe verschrikkelijk ik dit soort dingen vind.
Niet allequote:Op zondag 30 januari 2022 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De keren dat ik zo'n boekje onder ogen kreeg stond het vol met suffe gedichtjes van internet over babygeluk, roze wolken en hoe goed het kind het gaat hebben met deze geweldige ouders. Daar worden die zwangeren helemaal week van.
Ik heb er ook een gedichtje van gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
De keren dat ik zo'n boekje onder ogen kreeg stond het vol met suffe gedichtjes van internet over babygeluk, roze wolken en hoe goed het kind het gaat hebben met deze geweldige ouders. Daar worden die zwangeren helemaal week van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig schijnt het een soort schande te zijn als je niet op z'n minst eerst een gender reveal hebt en daarna een babyshower. Bij dit koppel was de gender reveal wel extra treurig, want ze wisten het zelf al. Dan is het al helemaal alsof de andere mensen een voorkeur moeten hebben oid, of enthousiast moeten worden van het geslacht.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:44 schreef Blues het volgende:
Ik vind dat er pas nadat de baby geboren is iets gedaan mag worden.
Qua feest of kadoos.
[mopperpiet aan]quote:Op zondag 30 januari 2022 12:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik weiger mee te doen aan babyshowers. Als ik érgens jeuk van krijg. Van m'n tenen tot aan m'n kruin.
Huuuuh. Alleen al door het woord al.
quote:Op zondag 30 januari 2022 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenwoordig schijnt het een soort schande te zijn als je niet op z'n minst eerst een gender reveal hebt en daarna een babyshower. Bij dit koppel was de gender reveal wel extra treurig, want ze wisten het zelf al. Dan is het al helemaal alsof de andere mensen een voorkeur moeten hebben oid, of enthousiast moeten worden van het geslacht.
Begrijp ik het nu goed dat, wanneer er geen corona was geweest, die schoonzus, wetende dat jouw zus het niet wil, toch een babyshower had georganiseerd?quote:Op zondag 30 januari 2022 12:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[mopperpiet aan]
Ja, ik ook. Vreselijk. En zo geforceerd. Mijn zusje is zwanger. Fijn voor haar. Haar schoonzusje stuurde nu laatst een appje door, dat een babyshower door Covid niet kon natuurlijk. En dat m'n zusje het waarschijnlijk ook niet zo leuk zou vinden. Of we dan allemaal maar een filmpje van maximaal een minuut wouden sturen.
Ja jonge, ze vindt het niet leuk. Dat geforceerde, altijd maar iets moeten organiseren. Maar goed, de kringen rond m'n zusje zijn daar extreem fanatiek in, ik heb al een recept moeten insturen voor een receptenboek, een verrassingszoombijeenkomst met een quiz waar we van te voren 10 vragen voor moesten bedenken en een favoriete liedje moeten opsturen. En dat allemaal in de laatste 2 jaar.
[/moppersmurf uit].
nou ja, dat weet ik niet. Maar ze wou iets doen. En daarom moesten wij allemaal ook iets doen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed dat, wanneer er geen corona was geweest, die schoonzus, wetende dat jouw zus het niet wil, toch een babyshower had georganiseerd?
Maar doe je er dan toch aan mee? Ik zou echt een dikke middelvinger opsteken en weigeren mee te doen. Zonder enig schuldgevoel.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[mopperpiet aan]
Ja, ik ook. Vreselijk. En zo geforceerd. Mijn zusje is zwanger. Fijn voor haar. Haar schoonzusje stuurde nu laatst een appje door, dat een babyshower door Covid niet kon natuurlijk. En dat m'n zusje het waarschijnlijk ook niet zo leuk zou vinden. Of we dan allemaal maar een filmpje van maximaal een minuut wouden sturen.
Ja jonge, ze vindt het niet leuk. Dat geforceerde, altijd maar iets moeten organiseren. Maar goed, de kringen rond m'n zusje zijn daar extreem fanatiek in, ik heb al een recept moeten insturen voor een receptenboek, een verrassingszoombijeenkomst met een quiz waar we van te voren 10 vragen voor moesten bedenken en een favoriete liedje moeten opsturen. En dat allemaal in de laatste 2 jaar.
[/moppersmurf uit].
Dat vind ik ook. Wacht eerst maar even af of het ademt.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:44 schreef Blues het volgende:
Qua feest of kadoos.
Jagär heeft geen dikke vingers, dus weinig keus gok ik.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar doe je er dan toch aan mee? Ik zou echt een dikke middelvinger opsteken en weigeren mee te doen. Zonder enig schuldgevoel.
Mag?quote:Op zondag 30 januari 2022 12:44 schreef Blues het volgende:
Qua feest of kadoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |