SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
we zijn niet wokequote:Op zondag 30 januari 2022 11:01 schreef danilel het volgende:
[..]
precies, dat dus, niet zo discrimineren dat 1 het wel mag zeggen en de ander niet puur op basis van huidskleur.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijna zo spannend als petanquen of breien natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou he
De challenges ook
Kan me nog een bb herinneren dat ze moesten bungeejumpen![]()
Omdat er nu toch een SL is:
Ik kan mij wel vinden in de lijst van bewoners die iets toevoegen in het huis voor wat betreft de eerste twee.
Kristof is er altijd als iemand een opbeurend woord nodig heeft.
Daarin is hij heel goed.
Ook met de spellen is hij een sterke speler en neemt vaak het voortouw op momenten dat dit nodig is.
Wel jammer van zijn lompe uitspraken soms.
En bij de 'rode knop week' vond ik hem vrij egoïstisch door zo vaak als eerste op de knop te willen drukken. Hij had de andere bewoners wel iets meer kans mogen geven vind ik. Dus een minpuntje.
En Grace voegt ook zeer zeker wel wat toe voor vrijwel alle bewoners.
Ze probeert iedereen aandacht te geven als dat nodig is en heeft een gezellige en vrolijke sfeer om zich heen hangen. Dat is belangrijk in zo'n setting.
Alleen dat Hanne onderaan staat is ook naar mijn mening onbegrijpelijk. Ze heeft in de spellen best veel betekent door haar uithoudingsvermogen (zoals ik al eerder gezegd) dus why???
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo![]()
goed hoor streaks wel weer wat ik nu weer heb gemistThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Breienquote:Op zondag 30 januari 2022 11:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bijna zo spannend als petanquen of breien natuurlijk.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Altijd fijn dat BB ook aan mijn huishouden denkt met hun streamlocks!![]()
* Ireth slingert een was aan en pakt de stofzuiger!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ha ha, ja!quote:Op zondag 30 januari 2022 11:08 schreef Ireth het volgende:
Heel leuk hoor om BB te volgen samen met de COS, maar het kost zo verdomd veel tijd.
Voor de bewoners zat ze ook hoger in ranking staanquote:Op zondag 30 januari 2022 11:06 schreef tiki het volgende:
Ik kan mij wel vinden in de lijst van bewoners die iets toevoegen in het huis voor wat betreft de eerste twee.
Daarin is hij heel goed.
Ook met de spellen is hij een sterke speler en neemt vaak het voortouw op momenten dat dit nodig is.
En bij de 'rode knop week' vond ik hem vrij egoïstisch door zo vaak als eerste op de knop te willen drukken. Hij had de andere bewoners wel iets meer kans mogen geven vind ik. Dus een minpuntje.
Ze probeert iedereen aandacht te geven als dat nodig is en heeft een gezellige en vrolijke sfeer om zich heen hangen. Dat is belangrijk in zo'n setting.
Alleen dat Hanne onderaan staat is ook naar mijn mening onbegrijpelijk. Ze heeft in de spellen best veel betekent door haar uithoudingsvermogen (zoals ik al eerder gezegd) dus why???
Voor smeuige beelden en echt spel tussen de bewoners is ze nog te neutraal.. zwitserland zeg maar
Ze waait met alle winden mee, is netjes roddeld niet enz enz![]()
Goedemorgen.
Ik zie dat mijn theorie van gisteren aardig klopt.Wat ik me wel afvraag, is of de bewoners wel de juiste vraag hebben gekregen, die zou moeten zijn "Wie van de bewoners vinden de kijkers het meest waardevol". Salar zei gisteren al dat hij vanuit zijn eigen standpunt had gestemd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zat me net te bedenken, zal het een soort van Ranking the Stars concept zijn, dat wij elke dag een poll krijgen en de bewoners op volgorde moeten zetten en de bewoners hetzelfde moeten doen? En als het overeenkomt ze punten/geld winnen?![]()
Eensquote:Op zondag 30 januari 2022 11:06 schreef tiki het volgende:
Daarin is hij heel goed.
Alleen dat Hanne onderaan staat is ook naar mijn mening onbegrijpelijk. Ze heeft in de spellen best veel betekent door haar uithoudingsvermogen (zoals ik al eerder gezegd) dus why???Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Was de uitslag dan een samenvoeging van wat de bewoners vinden en de kijkers?quote:Op zondag 30 januari 2022 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Voor de bewoners zat ze ook hoger in ranking staan
Voor smeuige beelden en echt spel tussen de bewoners is ze nog te neutraal.. zwitserland zeg maar
Ze waait met alle winden mee, is netjes roddeld niet enz enz
Maar klopt wel dat ze vrij nietszeggend is en met alle winden mee waait.
Wat dat betreft is dit toch wel een leuke move van BB.
Sommigen worden er erg onzeker van en gaan zich nu misschien heel anders gedragen
werd er duidelijk gemaakt wat ze goed hadden geraden van dimi en tobias, dat daar 250 voor is gewonnen?![]()
Ze kunnen het ook gewoon verkeerd begrepen hebben. Net zoals bij de ballonnenopdracht, toen werd er duidelijk gezegd dat degene die een papiertje vond bij de andere (met een vrijstelling) moest gaan zitten. Kitty had dat ook duidelijk niet goed begrepenquote:Op zondag 30 januari 2022 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
Goedemorgen.
Ik zie dat mijn theorie van gisteren aardig klopt.
[..]
Wat ik me wel afvraag, is of de bewoners wel de juiste vraag hebben gekregen, die zou moeten zijn "Wie van de bewoners vinden de kijkers het meest waardevol". Salar zei gisteren al dat hij vanuit zijn eigen standpunt had gestemd.![]()
![]()
Ja, dat is wel weer fijn hequote:Op zondag 30 januari 2022 11:08 schreef Ireth het volgende:
Hoe is het met je mond, nog last?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De uitslag van alle bewoners samen, is tegen de uitslag van de kijkers gehouden. Voor elke overeenkomende positie winnen ze geld. In dit geval hadden ze dus 2 posities hetzelfde als de lijst van de kijkers.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:12 schreef tiki het volgende:
[..]
Was de uitslag dan een samenvoeging van wat de bewoners vinden en de kijkers?
Maar klopt wel dat ze vrij nietszeggend is en met alle winden mee waait.
Wat dat betreft is dit toch wel een leuke move van BB.
Sommigen worden er erg onzeker van en gaan zich nu misschien heel anders gedragen
Hetzelfde concept als Ranking The Stars, als je dat weleens hebt gezien.![]()
geen ideequote:Op zondag 30 januari 2022 11:12 schreef suzi1 het volgende:
werd er duidelijk gemaakt wat ze goed hadden geraden van dimi en tobias, dat daar 250 voor is gewonnen?
het is allemaal niet heel duidelijk
dgk kan later misschien duidelijkheid biedenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat is duidelijk gemaakt aan de bewoners.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:12 schreef suzi1 het volgende:
werd er duidelijk gemaakt wat ze goed hadden geraden van dimi en tobias, dat daar 250 voor is gewonnen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Als de kijkers een bewoner op de zelfde plaats had gestemd als de bewoners zelf kregen ze geld voor de pot
Ook in de SV te lezen, waarvoor mijn dan @LionHeart
BB / Big Brother 2022 StreamverslagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is ook zo random. Iedereen interpreteert de vraag weer anders, zowel bewoners als kijkers... vriendjes worden altijd meer omhoog geplaats.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De uitslag van alle bewoners samen, is tegen de uitslag van de kijkers gehouden. Voor elke overeenkomende positie winnen ze geld. In dit geval hadden ze dus 2 posities hetzelfde als de lijst van de kijkers.![]()
Ja dat is waar. Behalve als er nog een poll komt "wie is het meest ijdel in het huis", dan kunnen we de nummer 1 alvast wel invullen.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is ook zo random. Iedereen interpreteert de vraag weer anders, zowel bewoners als kijkers... vriendjes worden altijd meer omhoog geplaats.![]()
![]()
Daarom ook zo grappig dat ze er allemaal conclusies aan gaan hangen.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is ook zo random. Iedereen interpreteert de vraag weer anders, zowel bewoners als kijkers... vriendjes worden altijd meer omhoog geplaats.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |