SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 30-01-2022 10:50:05 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nous heeft de situatie gezien
hij heeft Kitty belachelijk gemaakt achter haar rug
Doet Nous nooitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze doet nu zelfs het belachelijk maken na
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gaat dus om dat dimi naar buiten kwam en zei met rare bekken dat het nog te vroeg is om pizza te maken en dat was kleinerend![]()
Jeetje Nous, dat is weken geleden gebeurd, laat het gaanGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Dimi heeft dus het volgende gedaan
op het moment dat Kitty het te vroeg vond om pizza te bakken
is dimi buiten tegen de jongens gaan zeggen met een rare stem
het is nog veel te vroeg om pizza te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
schandalig !quote:Op zondag 30 januari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
het is nog veel te vroeg om pizza te maken
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
verzoekje aan BB
alle momenten voor Nous dat ze iemand belachelijk heeft gemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is dat een haatdragend persoon ze. Ze maakt in de groene kamer doorlopen mensen zwart met haar groep![]()
Ow wow, als Noush in dat soort dingen zo kan blijven hangen in haat/boos zijn op iemand, dan krijgt ze het nog aardig zwaar in de grote mensen wereld....Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Dit is gewoon een reden zoeken, julio stond erbij ben benieuwd wat hij hiervan vond. Want die lulde vannacht ook mee met die heksenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
verzoekje aan BB
alle momenten voor Nous dat ze iemand belachelijk heeft gemaakt![]()
Hij deed Kitty na op een lelijke manier terwijl hij goed was met Kitty. Hij noemde haar mamaatje en Kitty mocht hem graag.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
het is nog veel te vroeg om pizza te maken
Ik snap Nouchine wel.
Want als hij dit doet met 1 iemand kan hij dat ook doen met anderen.No mercy for animal abusers![]()
Lief hoe ze dit gewoon tegen Vera verteld. Ze doet verder ook niet moeilijk tegen Vera en Dimi. Je hoeft niet iedereen leuk te vinden dus niks mis mee.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ze doen het bijna allemaal!quote:Op zondag 30 januari 2022 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij deed Kitty na op een lelijke manier terwijl hij goed was met Kitty. Hij noemde haar mamaatje en Kitty mocht hem graag.
Ik snap Nouchine wel.
Want als hij dit doet met 1 iemand kan hij dat ook doen met anderen.
hoe kun je iemand iets verwijten als je zelf ook die dingen doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En die ogen dan van der die worden vuil en zwartquote:Op zondag 30 januari 2022 09:38 schreef Ireth het volgende:
Ow wow, als Noush in dat soort dingen zo kan blijven hangen in haat/boos zijn op iemand, dan krijgt ze het nog aardig zwaar in de grote mensen wereld....![]()
En wat ze zegt over die stemmetjes klopt ook. Iemand op zo'n manier na doen en belachelijk maken is heel simpel en laag.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij deed Kitty na op een lelijke manier terwijl hij goed was met Kitty. Hij noemde haar mamaatje en Kitty mocht hem graag.
Ik snap Nouchine wel.
Want als hij dit doet met 1 iemand kan hij dat ook doen met anderen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar doet hij dat dan ook ?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap Nouchine wel.
Want als hij dit doet met 1 iemand kan hij dat ook doen met anderen.
Mensen moeten leren dingen te laten gaan en niet zo haatdragend te zijnGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
wanneer hebben ze die lijst te horen gekregen?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hanne is niet blij dat er niemand zegt van kijk ik heb je op de laatste plek gezetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Na het ontbijtquote:Op zondag 30 januari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer hebben ze die lijst te horen gekregen?![]()
Ik doe me partner ook wel eens na en hij mij en toch zijn we al 25 jaar samenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap Nouchine wel.
Want als hij dit doet met 1 iemand kan hij dat ook doen met anderen.![]()
Waar zien jullie de lijst van de bewoners?Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!![]()
Hanne tegen Julio: ik sta onderaan, maar bedenk je wat een kind van 5 jaar ziet. Dat wil je niet...... Confronterend.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
De helft van de dingen die Dimi zegt spreekt hij uit als een belachelijk typetje dus ja dat doet hij ook.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Maar doet hij dat dan ook ?
Mensen moeten leren dingen te laten gaan en niet zo haatdragend te zijnEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik vraag me af wanneer ze die lijst gemaakt hebben? Was dat gisteren toen ze na de live naar de dbk moesten?? Of al eerder misschien?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer hebben ze die lijst te horen gekregen?Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
en is de lijst ook door iemand opgeschrevenquote:![]()
![]()
.. of mochten we het niet zien
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is wit of zwart
hij speelt toch zelf het belachelijke typetjequote:Op zondag 30 januari 2022 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
De helft van de dingen die Dimi zegt spreekt hij uit als een belachelijk typetje dus ja dat doet hij ook.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
kan er maar 1 zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 09:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan die fluitist ff stikken in zijn fluitje![]()
Bloedje irritant
en die mag van mij winnen
fluitend
Zoals Kristofquote:Op zondag 30 januari 2022 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen moeten leren dingen te laten gaan en niet zo haatdragend te zijndie laat dit soort situaties gelijk van zich afglijden en gaat verder.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Streamverslagenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
en is de lijst ook door iemand opgeschreven![]()
![]()
Gisterenavond/nacht hebben ze hem zelf in de dagboek kamer moeten invullen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
en is de lijst ook door iemand opgeschreven![]()
![]()
Publiek heeft ook gestemd maar daar hebben ze er pas 2 van bekend gemaakt, Tobias op 3 en Dimi op 8.![]()
daar is hij weer ik ben wie ik ben en ik ben heel oprecht. Kwal is dat toch die leroy. Echt misselijk om van te worden. Nietszeggende persoon![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gisterenavond/nacht hebben ze hem zelf in de dagboek kamer moeten invullen.
Publiek heeft ook gestemd maar daar hebben ze er pas 2 van bekend gemaakt, Tobias op 3 en Dimi op 8.![]()
![]()
![]()
dank u
je bent een heldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hanne is leuk, maar ik hoop dat ze niet te vaak dat kiendje-argument erin gooit. Dat is vorig jaar al uitvoerig voorgekomen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:41 schreef Harry het volgende:
Hanne tegen Julio: ik sta onderaan, maar bedenk je wat een kind van 5 jaar ziet. Dat wil je niet...... Confronterend.![]()
Je kan niet iedereen leuk vinden in dat huis. Meerdere mensen hebben favo's en mensen die ze niet leuk vinden.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen moeten leren dingen te laten gaan en niet zo haatdragend te zijn
Als je dan gevraagd wordt waarom moet je toch iets vertellen. Een voorbeeld geven.
Dan is er ook altijd wel weer iemand die het daar niet mee eens is.No mercy for animal abusers![]()
Beseft ze niet dat ze onderaan staat juist omdat ze nog een beetje te neutraal over komtquote:Op zondag 30 januari 2022 09:41 schreef Harry het volgende:
Hanne tegen Julio: ik sta onderaan, maar bedenk je wat een kind van 5 jaar ziet. Dat wil je niet...... Confronterend.![]()
Kristoff winnen?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan er maar 1 zijn
en die mag van mij winnen
fluitend![]()
![]()
waarom denkt Hanne dat ze onderaan staat?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed Hanne als je zorgen maakt over je dochter, ga dan naar huis.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze staat laatste bij de bewonerslijstquote:Op zondag 30 januari 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom denkt Hanne dat ze onderaan staat?![]()
Omdat ze dat gezien hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom denkt Hanne dat ze onderaan staat?![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze staat laatste bij de bewonerslijst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan wel gaan janken dat je onderaan staat, maar daar moet er tenslotte toch altijd 1 staan??
En je staat er misschien niet omdat je stom en niet leuk bent, maar misschien is de rest net leuker? Leuk, leuker, leukst? En niet stom, leuker, leukst?Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ze was toch ook genomineerd? Dat ligt toch in dezelfde lijn?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee niet genomineerd. Ze ligt bij iedereen wel goed maar is er gewoon te neutraal en is er pasquote:Op zondag 30 januari 2022 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was toch ook genomineerd? Dat ligt toch in dezelfde lijn?![]()
Genomineerd?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was toch ook genomineerd? Dat ligt toch in dezelfde lijn?![]()
nee niet genomineerd??quote:Op zondag 30 januari 2022 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was toch ook genomineerd? Dat ligt toch in dezelfde lijn?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1 Grace 2 Kristofquote:Op zondag 30 januari 2022 09:48 schreef Sofia35 het volgende:
Tobias staat op 3. Iemand idee wie op 1 en 2 staan?![]()
1 Gracequote:Op zondag 30 januari 2022 09:48 schreef Sofia35 het volgende:
Tobias staat op 3. Iemand idee wie op 1 en 2 staan?
2 Kristoff
dacht ikNo mercy for animal abusers![]()
Leroyman man man
3 tobias, 4 julio, 5 peter, 6 nouchine, 7 vera, 8 dimitri, 9 salar, 10 nawel, 11 leroy, 12 hannequote:![]()
tis best verwarrend allemaal nuquote:
het is de lijst die ze zelf hebben opgesteld waar Tobias op 3 staat..
ja tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2 x vera?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3 tobias, 4 julio, 5 peter, 6 nouchine, 7 vera, 8 dimitri, 9 salar, 10 nawel, 11 leroy, 12 veraThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bewonersquote:Op zondag 30 januari 2022 09:49 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Thanks
Iehl. Kristof had ik niet verwacht. Van de bewoners of publiek?![]()
of juist nietquote:Op zondag 30 januari 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan ze beter uit de buurt van Nouchine blijven.
Hanne wil het liefst naar huis. Want ze wil niet dat haar dochter er last van heeft dat haar mamma onderaan staat.
Snap ik niet.No mercy for animal abusers![]()
en wanneer zouden ze de lijst van het publiek erin gooien?
die zal er totaal anders uitzienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die leroy is echt zo simpel ik kan niet eens meer naar hem luisteren. En julio moet heel snel bij die gifwolk uit de buurt blijven want anders is hij zo weg daar.![]()
Naar huis voldoet..quote:Op zondag 30 januari 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Hanne wil het liefst naar huis. Want ze wil niet dat haar dochter er last van heeft dat haar mamma onderaan staat.
Snap ik niet.![]()
![]()
is wat mij betreft ook erg vreemdquote:Op zondag 30 januari 2022 09:51 schreef Sofia35 het volgende:
Maar Julio is ook nieuw en staat hoog ( nummer 4)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk niet dat ze dat doen. Beetje uitlokken van een reactie en dat lukt nu al prima.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
die zal er totaal anders uitzienEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
We weten dat Tobias bij het publiek op 3 staat en Dimi op 8. Rest van het publiek weten we niet. Komt misschien ook niet, geen idee.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
die zal er totaal anders uitzien![]()
vind Peter wel mooi in een oprecht gesprek
hij heeft dan alle rust om met iemand te praten
en te helpenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leroy lult gewoon zijn eigen verhaal tussen iedereen door
Hanne?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Vera voelt zich goed bij peter en in de gouden kamer![]()
Die korte stemmingsronde van 2.5 uur die fout was omdat eerst Tobias ontbrak .... wat gaat er verder mee gedaan worden ?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
dat kan niet want wij konden niet op Tobias stemmenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We weten dat Tobias bij het publiek op 3 staat en Dimi op 8. Rest van het publiek weten we niet. Komt misschien ook niet, geen idee.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Blijf bij jezelf, dat doe je toch de hele dag in bed liggen, die moeten ze naar buiten rijden in het bed als ze eruit gestemd wordt Nawel!
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!![]()
Als bewoners echt gekozen hebben op waardevol voor het huis zouden gedacht kunnen hebben aan meditatie, ondersteuning, rustig en kan koken.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:51 schreef Sofia35 het volgende:
Maar Julio is ook nieuw en staat hoog ( nummer 4)No mercy for animal abusers![]()
Later en in België wel, weer een faal van BB.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan niet want wij konden niet op Tobias stemmen![]()
Hanne : ik zit graag bij de meisjes .. maar als ik onze kamer binnenkom, dan voel ik me thuis. Ik wil toch ook een bepaalde volwassenheid.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Later en in België wel, weer een faal van BB.![]()
![]()
![]()
zijn brein kan niet verder denkenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:54 schreef Angelflush het volgende:
Die Leroy denkt alleen maar aan dat Kristof met de rode knop bezig is![]()
![]()
hoe stom kan je zijn.
Eigenlijk onmogelijk dat Tobias bij het publiek op 3 is gekomen... ze zullen wel een vage extrapolatie gemaakt hebben, dus helemaal niks waard deze uitslag.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Later en in België wel, weer een faal van BB.![]()
Nawel heeft al duidelijk gezegd dat ze gekozen heeft wie voor haar waardevol zijn. Dus gewoon vriendjes bovenaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als bewoners echt gekozen hebben op waardevol voor het huis zouden gedacht kunnen hebben aan meditatie, ondersteuning, rustig en kan koken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vera is ook van streek dat ze laag staat. Ze staat 7. Dat is toch niet laag?No mercy for animal abusers![]()
Ze hebben heel raar gestemd in ieder geval. Op basis van wat joh... Julio hoort niet zo hoog. En Grace op 1? Doe normaal. Het publiek heeft duidelijk Kristof op 1 gezet en Nawel op 12.![]()
Ze is bang voor het publiek hoe die gestemd hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Vera is ook van streek dat ze laag staat. Ze staat 7. Dat is toch niet laag?![]()
Klinkt heel logisch over een knop die al een week niet afgegaan isquote:Op zondag 30 januari 2022 09:54 schreef Angelflush het volgende:
Die Leroy denkt alleen maar aan dat Kristof met de rode knop bezig is![]()
![]()
hoe stom kan je zijn.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:54 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben heel raar gestemd in ieder geval. Op basis van wat joh... Julio hoort niet zo hoog. En Grace op 1? Doe normaal. Het publiek heeft duidelijk Kristof op 1 gezet en Nawel op 12.No mercy for animal abusers![]()
Ja, hij kan het ook wel met iedereen vinden daar.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als bewoners echt gekozen hebben op waardevol voor het huis zouden gedacht kunnen hebben aan meditatie, ondersteuning, rustig en kan koken.![]()
publiek Kristof op 1quote:Op zondag 30 januari 2022 09:54 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben heel raar gestemd in ieder geval. Op basis van wat joh... Julio hoort niet zo hoog. En Grace op 1? Doe normaal. Het publiek heeft duidelijk Kristof op 1 gezet en Nawel op 12.
dat denk ik niet
bij mij wel
maar kijk eens op twitter of FB daar maken ze hem afThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lijst van publiek al bekend dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:54 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben heel raar gestemd in ieder geval. Op basis van wat joh... Julio hoort niet zo hoog. En Grace op 1? Doe normaal. Het publiek heeft duidelijk Kristof op 1 gezet en Nawel op 12.![]()
klopt echt geen reet van want Tobi stond er in NL niet bijquote:Op zondag 30 januari 2022 09:56 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat Tobias op 3 staat en dimi op 8Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien waardevol in de zin van de sportlesjes van Tobi?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk onmogelijk dat Tobias bij het publiek op 3 is gekomen... ze zullen wel een vage extrapolatie gemaakt hebben, dus helemaal niks waard deze uitslag.
Hij stond niet eens in de lijst op de NLse poll. Dus klopt geen kut van.![]()
Leroy loopt een week achter.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt heel logisch over een knop die al een week niet afgegaan is![]()
klopt echt geen reet van want Tobi stond er in NL niet bijquote:Op zondag 30 januari 2022 09:56 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat Tobias op 3 staat en dimi op 8quote:Op zondag 30 januari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
BB vaag
Fok vaag
Bewoners vaag
![]()
Ik ga een eitje bakken.
Doei![]()
![]()
Nu Nouch emotioneel
Deze volg ik ook even niet hahaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ah Julio heeft in twijfel getrokken of Nouch te vertrouwen is?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Later wel en de Belgen kennelijk wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan niet want wij konden niet op Tobias stemmen![]()
Waarop Nawel zei: ze is te vertrouwen, ze is een pion voor onsquote:Op zondag 30 januari 2022 09:58 schreef engine het volgende:
Ah Julio heeft in twijfel getrokken of Nouch te vertrouwen is?![]()
jij snapt ook dat dit voor geen meter kloptquote:Op zondag 30 januari 2022 09:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Later wel en de Belgen kennelijk wel.
die poll heeft amper 2 uur online gestaan
waarbij 1.5 uur zonder Tobi in NLThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze heeft heufpijnquote:Op zondag 30 januari 2022 10:00 schreef Fikkert2 het volgende:
En heeft de prinses de game al gespeeld vandaag of ligt ze al de hele tijd op haar troon?![]()
Ze heeft al game gespeeldquote:Op zondag 30 januari 2022 10:00 schreef Fikkert2 het volgende:
En heeft de prinses de game al gespeeld vandaag of ligt ze al de hele tijd op haar troon?het spelletje is wel aan vanochtend.
je zal je als je militair bent toch doodschamen met zon figuur als Leroy goede reclame ook voor zn sport studio![]()
![]()
Later wel. Ik heb nog op hem kunnen stemmen. In België kennelijk wel. Hij is dus 3e met Belgen stemmen. Zegt wel iets!.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt echt geen reet van want Tobi stond er in NL niet bij![]()
neequote:Op zondag 30 januari 2022 10:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Later wel. Ik heb nog op hem kunnen stemmen. In België kennelijk wel. Hij is dus 3e met Belgen stemmen. Zegt wel iets!.
het stinkt en als het bijvoorbeeld Nawel was geweest had je het ook gezienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leroy begint nog maar een keer over LeroyEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
er is niemand zo slecht binnen gekomen als LeroyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die leroy is echt een clown![]()
daar heb je in een groepje echt 0,0 aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leroy lijntje gepakt als ontbijt denk ik
Zou Julio al spijt hebben
van zijn groepjes keuze?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nous weer huilen![]()
Keihard Dimi onderuit halen met haar groep '
maar als 1 persoon zegt ik vertrouw u niet
dan is het dramaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt ook geen hol van want je kon heel lang niet stemmen op Tobias want die stond er niet op. Dus je gaat je lijst als publiek dan aanpassen....pas later is hij er bij gevoegd en even daarna kon je het niet meer doen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We weten dat Tobias bij het publiek op 3 staat en Dimi op 8. Rest van het publiek weten we niet. Komt misschien ook niet, geen idee.![]()
ik zou hem niet als coach willenquote:
met de keuzes die hij maakt![]()
Julio is dat, maar als zij dat roept over anderen moet het normaal zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy vertrouwt dus Nouchine niet ...![]()
dat Tobi op 3 staat is echt onmogelijkquote:Op zondag 30 januari 2022 10:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt ook geen hol van want je kon heel lang niet stemmen op Tobias want die stond er niet op. Dus je gaat je lijst als publiek dan aanpassen....pas later is hij er bij gevoegd en even daarna kon je het niet meer doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beide niet nu ik goed luister???quote:Op zondag 30 januari 2022 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Julio is dat, maar als zij dat roept over anderen moet het normaal zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nawel wijst toch echt naar Leroyquote:Op zondag 30 januari 2022 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Julio is dat, maar als zij dat roept over anderen moet het normaal zijn.![]()
Die Nawel maar er staat nergens in t contract dat je dit of dat moet doen.
Gisteren had ze t er ook al over dat ze moet entertainen want dat staat in t contract.![]()
Of er moeten heel veel Belgen op hem hebben gestemd.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Tobi op 3 staat is echt onmogelijk![]()
![]()
aaah Nous gaat niet meer leuk doen tegen anderen
omdat Leroy of julio of beide haar niet vertrouwen
terwijl ze 15 minuten geleden nog zei dat ze dingen naast zich neer kon leggen tegen VeraThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:08 schreef Angelflush het volgende:
Die Nawel maar er staat nergens in t contract dat je dit of dat moet doen.
Gisteren had ze t er ook al over dat ze moet entertainen want dat staat in t contract.![]()
![]()
dan nog nietquote:Op zondag 30 januari 2022 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of er moeten heel veel Belgen op hem hebben gestemd.
stel je geeft punten van 1 tot 11 of 12
dan heeft tobi 1 uur lang geen punten gehad in nl
dat haal je niet meer bijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze heeft ook bijna geen contact met Julio.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
aaah Nous gaat niet meer leuk doen tegen anderen
omdat Leroy of julio of beide haar niet vertrouwen
terwijl ze 15 minuten geleden nog zei dat ze dingen naast zich neer kon leggen tegen Vera![]()
Streamlock incoming..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee inderdaad niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan nog niet
stel je geeft punten van 1 tot 11 of 12
dan heeft tobi 1 uur lang geen punten gehad in nl
dat haal je niet meer bij![]()
Grace moet doorgeven, niet bepraten met elkaar over wat in de dbk is besproken, badjassen uit en niet meer slapen overdag![]()
Niks meer uit de DBK bespreken met elkaar, mag absoluut niet meerEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
- niet slapen overdag
- niks bespreken uit de DGK
- geen badjassen aan overdag
Komt grace even melden info heeft ze gehad denk ik
[ Bericht 8% gewijzigd door Sofia35 op 30-01-2022 10:13:04 (Toevoeging ) ]![]()
In feite bespeelt leroy nu nouchine hierin want omdat ze met andere praat is ze niet te vertrouwen. Hij dwingt haar om met niemand meer te praten van de gouden kamer![]()
dat Nous hierin meegaat is haar eigen keusquote:Op zondag 30 januari 2022 10:12 schreef Koos1958 het volgende:
In feite bespeelt leroy nu nouchine hierin want omdat ze met andere praat is ze niet te vertrouwen. Hij dwingt haar om met niemand meer te praten van de gouden kamer
ze had ook kunnen denken stik erin
maar ze heeft bij de anderen haar glazen al in gegooidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hadden ze ook gezegd dat het een korte ronde zou zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:13 schreef danilel het volgende:
is een veeeel te korte stemperiode geweest, ik heb niet eens kunnen stemmen, had weer eens bezoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een straf voor Naweequote:Op zondag 30 januari 2022 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
Grace moet doorgeven, niet bepraten met elkaar over wat in de dbk is besproken, badjassen uit en niet meer slapen overdag![]()
Gaat gewoon op de bank liggen![]()
Nee niet gezegd. Hadden ze wel even kunnen melden ja. Zeker nadat ze de vorige stemming bijna een week open hebben laten staanquote:Op zondag 30 januari 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hadden ze ook gezegd dat het een korte ronde zou zijn.
heb ik niet meegekregen want ik had bezoekquote:Op zondag 30 januari 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hadden ze ook gezegd dat het een korte ronde zou zijn.![]()
wie zei nu dat Leroy nooit op stream was
ik wordt zo moe van die leroy op streamThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Terwijl ikke juist riep ik doe wat ik wil en als ik wil zonder ik me af op bed......quote:Op zondag 30 januari 2022 10:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een straf voor Nawee![]()
Gaat gewoon op de bank liggen![]()
![]()
![]()
gisteravond/vannacht in de dbkquote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef D. het volgende:
Maar, moesten de bewoners hun eigen lijst geven, of voorspellen wat het publiek zou zeggen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hoor schat wel gezegd, heb het zelf gehoord gisteren avondquote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet gezegd. Hadden ze wel even kunnen melden ja. Zeker nadat ze de vorige stemming bijna een week open hebben laten staan
Ging over het stemmen van een persoon die iets toevoegdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel lekker makkelijk om een keuze te maken welke stream je kijktquote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
wie zei nu dat Leroy nooit op stream was
ik wordt zo moe van die leroy op stream![]()
Ja, dan houdt het op. is ook zo rare tijd op zaterdagavond de live showquote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef danilel het volgende:
[..]
heb ik niet meegekregen want ik had bezoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gisteravond was beide streams leroyquote:Op zondag 30 januari 2022 10:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk om een keuze te maken welke stream je kijkt![]()
![]()
Regie houdt van Nawee... dus die mag idd alles wat ze wilquote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ikke juist riep ik doe wat ik wil en als ik wil zonder ik me af op bed......![]()
![]()
![]()
Misschien dat ze de Belgische stemmen voor tobi dubbel hebben geteld na ontdekt te hebben dat ie er in nl niet opstond? Om zo het gemiddelde gelijk te krijgen? Want anders had tobi nooit zo hoog kunnen eindigen?Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Gisteren allemaal in DBK geweest om lijst in te vullenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef D. het volgende:
Maar, moesten de bewoners hun eigen lijst geven, of voorspellen wat het publiek zou zeggen?![]()
regie krijgt spijt van die keuzequote:Op zondag 30 januari 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie houdt van Nawee... dus die mag idd alles wat ze wil
die dumpen iek keihardThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bewoners moesten stemmen en de kijkers mocht stemmenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:15 schreef D. het volgende:
Maar, moesten de bewoners hun eigen lijst geven, of voorspellen wat het publiek zou zeggen?
Werden tweelijsten getoond, wie bij de bewoners op de lijst stonden en wie bij de kijkersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jackpot challengequote:Op zondag 30 januari 2022 10:18 schreef Ireth het volgende:
Maar ze krijgen zo weer iets buiten begrijp ik?
die mogen we vast niet zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tobias op 3 is toch niet verrassend hoog?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:18 schreef Ireth het volgende:
Misschien dat ze de Belgische stemmen voor tobi dubbel hebben geteld na ontdekt te hebben dat ie er in nl niet opstond? Om zo het gemiddelde gelijk te krijgen? Want anders had tobi nooit zo hoog kunnen eindigen?
Noem eens 3 bewoners die boven Tobias 'horen' ?![]()
wij nl konden niet stemmen op tobiasquote:Op zondag 30 januari 2022 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Tobias op 3 is toch niet verrassend hoog?
Noem eens 3 bewoners die boven Tobias 'horen' ?
dus hij kon onmogelijk op die plek staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kom er max tot 2 Kristof en Grace.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Noem eens 3 bewoners die boven Tobias 'horen' ?![]()
Wel als heel NL niet op hem hebben kunnen stemmen, dan mist ie 50% om en nabij.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Noem eens 3 bewoners die boven Tobias 'horen' ?Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Mogge,
Tjonge, dat was even snel wakker worden zeg.
Wat een drama daar weer in de Groene kamer.
Gelukkig nu een challenge, want dat gejank van Nouchine was niet meer om aan te horen.Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo![]()
Peterquote:Op zondag 30 januari 2022 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kom er max tot 2 Kristof en Grace.
SalarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:21 schreef tiki het volgende:
Mogge,
Gelukkig nu een challenge, want dat gejank van Nouchine was niet meer om aan te horen.![]()
![]()
Grace vervangen voor Salar wat mij betreft.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kom er max tot 2 Kristof en Grace.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Leroy die Kristof beschuldigd van schijnheilig gedrag 9mdat hij iedere morgen aan iedereen vraagt lekker geslapen en hoe is t ? Zo kan hij zelf niet doen weet je wel, ik kan niet schijnheilig doen weet je wel.
Maar hij vraagt wel steeds aan iedereen willen jullie een theetje?![]()
![]()
![]()
ik wil geen leroy meer horenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:21 schreef Angelflush het volgende:
Leroy die Kristof beschuldigd van schijnheilig gedrag 9mdat hij iedere morgen aan iedereen vraagt lekker geslapen en hoe is t ? Zo kan hij zelf niet doen weet je wel, ik kan niet schijnheilig doen weet je wel.
Maar hij vraagt wel steeds aan iedereen willen jullie een theetje?![]()
mooie spelerquote:Op zondag 30 januari 2022 10:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Oh ja Peter. Salar voor mij absoluut niet backstabberThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tuurlijk. Belgen konden wel stemmen. Hij heeft veel fans.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of er moeten heel veel Belgen op hem hebben gestemd.![]()
Ah, zo!quote:Op zondag 30 januari 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij nl konden niet stemmen op tobias
dus hij kon onmogelijk op die plek staan![]()
Wel heel leuk dat er nu onderling best wel veel vuurwerk is
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo![]()
Leroy had duidelijk onder aan moeten staan...ipv. Hannaquote:
Heb nog nooit iemand zo gauw zien passen tussen de bewoners.![]()
Jackpot challenge, ze moeten al hun sieraden afdoenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:18 schreef Ireth het volgende:
Maar ze krijgen zo weer iets buiten begrijp ik?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haar stem in het algemeen niet, en dan hebben we het nog niet over haar lach gehadquote:Op zondag 30 januari 2022 10:21 schreef tiki het volgende:
Mogge,
Gelukkig nu een challenge, want dat gejank van Nouchine was niet meer om aan te horen.![]()
![]()
ik heb ook niet op tijd gestemd, vorig jaar , stond bovenaan elke nieuwe topic de stemlinken, die staan er nu niet , dus kon nergens die van belgie vinden, en toen ik hem had was het te laat. Misschien die linken even weer bovenaan plaatsten?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hadden ze ook gezegd dat het een korte ronde zou zijn.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
IK dacht ook dat er altijd een notaris mee keek als er gestemd wordt ergens opquote:Op zondag 30 januari 2022 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Noem eens 3 bewoners die boven Tobias 'horen' ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zag je aan Michel. Denk toch dat ze voor de niet al te heftige sneacky bewoners gaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Belgen konden wel stemmen. Hij heeft veel fans.![]()
beetje spuit elf, maar ik ben net bijgelezenMaar als ik het goed begrijp is Nouchine nog steeds boos op Dimi omdat Dimi, Kitty heeft nagedaan?
Wat heeft dat in vredesnaam met nouchine te maken, hij heeft toch niet nouchine nagedaan?![]()
Voor die lach moeten ze inderdaad een keer de wegenwacht bellen.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
Haar stem in het algemeen niet, en dan hebben we het nog niet over haar lach gehad![]()
Nou, dit inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leroy had duidelijk onder aan moeten staan...ipv. Hanna
Heb nog nooit iemand zo gauw zien passen tussen de bewoners.
Ik snap ook niet zo goed waarom Hanne door de bewoners onderaan is geplaatst.
Ze heeft toch al wel laten zien dat ze in de spellen over een ijzersterk doorzettingsvermogen beschikt. Dus dan voegt ze voor de bewoners toch wel wat toe.
Zo'n Leroy bijvoorbeeld is stukken zwakker.
ja en dat was op dag 10 of zo. Ze laat zich veel te veel voeden door nawel die van alles over hem heeft verteldquote:Op zondag 30 januari 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
beetje spuit elf, maar ik ben net bijgelezenMaar als ik het goed begrijp is Nouchine nog steeds boos op Dimi omdat Dimi, Kitty heeft nagedaan?
Wat heeft dat in vredesnaam met nouchine te maken, hij heeft toch niet nouchine nagedaan?![]()
maar dan noch, hij heeft toch Kitty nagedaan en niet nouchine?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja en dat was op dag 10 of zo. Ze laat zich veel te veel voeden door nawel die van alles over hem heeft verteld![]()
Door Corona is de Notaris helaas werkloos gewordenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht ook dat er altijd een notaris mee keek als er gestemd wordt ergens op![]()
Inderdaad. Moet ook steeds zoeken. Niet handig.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb ook niet op tijd gestemd, vorig jaar , stond bovenaan elke nieuwe topic de stemlinken, die staan er nu niet , dus kon nergens die van belgie vinden, en toen ik hem had was het te laat. Misschien die linken even weer bovenaan plaatsten?![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
![]()
![]()
Nouch heeft gewoon nog ontwenningsverschijnselen van de borst van Kitty.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nouch heeft gewoon nog ontwenningsverschijnselen van de borst van Kitty.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nouch heeft gewoon nog ontwenningsverschijnselen van de borst van Kitty.
kristof voegt echt iets toe, betrokken, steunt iedereenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Noem eens 3 bewoners die boven Tobias 'horen' ?
Hanne, doet veel in de voorraadkamer, wasjes
een derde boven Tobias die echt iets toevoegd zou ik niet weten, misschien leroy omdat hij de mannen knipt?
dit zijn dus niet mn favo bewoners, maar bewoners die iets toevoegen.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Omg
WAT heeft Dimi nu weer
weer zijn rambo strik
en die sokken hoog![]()
toevoegen kan ook op een andere manier zijn hequote:Op zondag 30 januari 2022 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
kristof voegt echt iets toe, betrokken, steunt iedereen
Hanne, doet veel in de voorraadkamer, wasjes
een derde boven Tobias die echt iets toevoegd zou ik niet weten, misschien leroy omdat hij de mannen knipt?
dit zijn dus niet mn favo bewoners, maar bewoners die iets toevoegen.
hoeft niet qua werk te zijn
als jij je het huis niet kan voorstellen zonder iemand
voegt diegene voor jou dus heel veel toeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@Bennyquote:Op zondag 30 januari 2022 10:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet ook steeds zoeken. Niet handig.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:32 schreef spapaars het volgende:
Bang dat z'n haren voor de ogen schuiven?
En zweet opnemen doet zo'n glitterstrik ook niet.
[ afbeelding ]zo vermoeiend die gast.
![]()
Dat is al jaren niet meer het geval.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht ook dat er altijd een notaris mee keek als er gestemd wordt ergens op
'Vroeger' stond er na de nominaties ook altijd een notaris bij de uitslag.
Dus, BB kan doen, en bepalen, wat het wil. Alles voor een leuke verhaallijn, en vooral de kijkcijfers (is geld).Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
jepquote:Op zondag 30 januari 2022 10:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is al jaren niet meer het geval.
'Vroeger' stond er na de nominaties ook altijd een notaris bij de uitslag.
Dus, BB kan doen, en bepalen, wat het wil. Alles voor een leuke verhaallijn, en vooral de kijkcijfers(is geld).Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
schoonmaakdienst Big brotherquote:
at your serviceThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
schoonmaakdienst Big brother
at your service![]()
![]()
![]()
![]()
de ragebol hoeven ze al niet meer te kopenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
at your service![]()
Bij deze, Nawel meld zich ziek,(vermoeidheidsklachten) Grace moet het alleen doenquote:Op zondag 30 januari 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
at your serviceLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Vindt wel dat Salar altijd stabiel is in zijn buien....nooit echt sago en altijd wel van goede zin. Dat is echt een pluspunt....![]()
![]()
Leroy zou nu zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:38 schreef danilel het volgende:
[..]
de ragebol hoeven ze al niet meer te kopen
potverdorie tegen mij zij ze dat ze hoofdpijn hadquote:Op zondag 30 januari 2022 10:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bij deze, Nawel meld zich ziek,(vermoeidheidsklachten) Grace moet het alleen doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Karate kidquote:Op zondag 30 januari 2022 10:32 schreef spapaars het volgende:
Bang dat z'n haren voor de ogen schuiven?
En zweet opnemen doet zo'n glitterstrik ook niet.
[ afbeelding ]![]()
Heb ze er bij gezet onder een spoiler bij 'hier kan je stemmen'quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:45 schreef Ace90ace het volgende:
Op de Belgische site kon je ook eerst een lange tijd niet stemmen op Tobias.![]()
![]()
![]()
met andere woorden
onmogelijk dat Tobias op 3 staat![]()
![]()
Deze is van Belgiequote:Op zondag 30 januari 2022 10:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb ook niet op tijd gestemd, vorig jaar , stond bovenaan elke nieuwe topic de stemlinken, die staan er nu niet , dus kon nergens die van belgie vinden, en toen ik hem had was het te laat. Misschien die linken even weer bovenaan plaatsten?
https://www.goplay.be/big-brother/stemmenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tobias is ook mijn favo, maar niet op die vraag wie het meeste betekend doet voor de groepquote:Op zondag 30 januari 2022 10:45 schreef Ace90ace het volgende:
Op de Belgische site kon je ook eerst een lange tijd niet stemmen op Tobias.
Dan kom ik echt op kristoff en peter uit, zeker niet op grace![]()
Nawel hoe vaak moet ik je nog zeggen. Je moet de bedden verschonen niet erin liggen.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
at your service![]()
Off topic maar ik las net dat Dimitri nigger paste zei over tandpasta in een zwarte tube. Kan echt niet racisme überhaupt en dan op tv, terwijl er meerdere verschillende culturen in het huis zitten.
Voor mij zakt hij nu nog lager naar de laagste plek
Ook Kristof heeft nare uitspraken gedaan over homo’s( terwijl er 2 in het huis zitten ) verkrachtingen en depressies![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 10:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nawel hoe vaak moet ik je nog zeggen. Je moet de bedden verschonen niet erin liggen.![]()
![]()
lekker woke willen zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 10:50 schreef Sofia35 het volgende:
Off topic maar ik las net dat Dimitri nigger paste zei over tandpasta in een zwarte tube. Kan echt niet racisme überhaupt en dan op tv, terwijl er meerdere verschillende culturen in het huis zitten.
Ook Kristof heeft nare uitspraken gedaan over homo’s( terwijl er 2 in het huis zitten ) verkrachtingen en depressies
Hun eigen ranking ook. Denk dat de laatste 3 op de schopstoel zitten volgende week.Allemaal cabaretteketet!![]()
Inderdaad offtopic en daar is al eerder over gesproken in de COS, denk er het jouwe van en doe er iets meequote:Op zondag 30 januari 2022 10:50 schreef Sofia35 het volgende:
Ook Kristof heeft nare uitspraken gedaan over homo’s( terwijl er 2 in het huis zitten ) verkrachtingen en depressies![]()
![]()
Gaan we weer oude koeien uit de sloot halen. De bewoners zijn er duidelijk op aangesproken van de week. Vorig jaar werden er ook dingen gezegd door sommige bewoners tegen Zoey. Daar werd toen ook niks tegen gedaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:50 schreef Sofia35 het volgende:
Vind t jammerquote:Op zondag 30 januari 2022 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep, uit haar lijden verlost.
Als Amy zo blij als een kind dat ze naar huis kon.![]()
allee maar ik moet voor mijnen tiktok volgers subiet effekes eenen test doen, snaptequote:Op zondag 30 januari 2022 10:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nawel hoe vaak moet ik je nog zeggen. Je moet de bedden verschonen niet erin liggen.![]()
Weet je wat ik jammer vind, dat het een huis vol is met kinderen.quote:
Het contrast is groot vergeleken met de oude Big Brothers.![]()
Streamlock Sunday
Hij heeft het woord nigger paste overgenomen van Grace, dat zeiden ze bij haar thuis altijd over die tandpasta.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:50 schreef Sofia35 het volgende:
maar dat mag hequote:Op zondag 30 januari 2022 10:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij heeft het woord nigger paste overgenomen van Grace, dat zeiden ze bij haar thuis altijd over die tandpasta.
Blankito mag ook he
en zo zijn er wel meer dingen gezegd door verschillende personen die wel mogen![]()
![]()
Tegenwoordig zit het meerendeel in een RLS om hun volgers aantal op te hogen.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vindt, dat het een huis vol is met kinderen.
Het contrast is groot vergeleken met de oude Big Brothers.![]()
dat plaatst het weer in een ander daglichtquote:Op zondag 30 januari 2022 10:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij heeft het woord nigger paste overgenomen van Grace, dat zeiden ze bij haar thuis altijd over die tandpasta.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Grace zegt zelf ook wel eens het woord negerin, gisteren nog toen te vertelde dat ze opgemaakt werd in een winkel en dat diegene geen verstand had hoe ze een negerin moest opmaken.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij heeft het woord nigger paste overgenomen van Grace, dat zeiden ze bij haar thuis altijd over die tandpasta.![]()
Dat was een heel andere discussie.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:54 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Gaan we weer oude koeien uit de sloot halen. De bewoners zijn er duidelijk op aangesproken van de week. Vorig jaar werden er ook dingen gezegd door sommige bewoners tegen Zoey. Daar werd toen ook niks tegen gedaan.![]()
Nou hequote:Op zondag 30 januari 2022 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vind, dat het een huis vol is met kinderen.
Het contrast is groot vergeleken met de oude Big Brothers.
De challenges ook
Kan me nog een bb herinneren dat ze moesten bungeejumpen![]()
precies, dat dus, niet zo discrimineren dat 1 het wel mag zeggen en de ander niet puur op basis van huidskleur.quote:Op zondag 30 januari 2022 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat mag he
Blankito mag ook he
en zo zijn er wel meer dingen gezegd door verschillende personen die wel mogen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: