SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zondag 30 januari 2022 01:19 schreef Silves het volgende:
Ze zweert wel vaak op haar moeder, Nawel dat kan ook eens verkeerd uitvallen..nr 4 in het huis..
Eens, vind ik ook not donequote:Op zondag 30 januari 2022 01:19 schreef Silves het volgende:
Ze zweert wel vaak op haar moeder, Nawel dat kan ook eens verkeerd uitvallen..nr 4 in het huis..
wie was de derde dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 01:19 schreef Silves het volgende:
Ben ik nog niet zo zeker van... Het wil niet zeggen omdat Julio als eerste safe was, dat hij ook de sterkste was. Bedenk dan misschien tactiekje binnen productie om ons op dwaalspoor te brengen; of zelfs gewoon omdat de kijkers bewust eveline er echt uit wilden dat men massaal op Julio begon te stemmen.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Newal en Salar er samen opstaan, is Newal de klos
Dat hoop ik wel. Deze fluister- en stooksessies laten zien en horen aan Salar bijvoorbeeld en omgekeerdquote:
Volgens de polls stond julio dik bovenaanquote:Op zondag 30 januari 2022 01:23 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet zo zeker van... Het wil niet zeggen omdat Julio als eerste safe was, dat hij ook de sterkste was. Bedenk dan misschien tactiekje binnen productie om ons op dwaalspoor te brengen; of zelfs gewoon omdat de kijkers bewust eveline er echt uit wilden dat men massaal op Julio begon te stemmen.
Moeder van die vriendin was overledenquote:Op zondag 30 januari 2022 01:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Hanna had een vriendin, soort familievriendin..2de dag toen ze binnen was.
Op wie ?quote:Op zondag 30 januari 2022 01:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Leroy jaloers is
ja echte tv..hoorde net ook salar spuien over Nawel..hahaha.dat pinky gedoe geld niet meer denk ik..quote:Op zondag 30 januari 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Deze fluister- en stooksessies laten zien en horen aan Salar bijvoorbeeld en omgekeerd
op wie?quote:Op zondag 30 januari 2022 01:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Leroy jaloers is
Vreemde gast blijft hetquote:Op zondag 30 januari 2022 01:27 schreef chufi het volgende:
Leroy loopt achter alle vrouwen aan ... Geen touw op te trekken ..
Volgens mij wil Leroy Tobias zn plekquote:Op zondag 30 januari 2022 01:29 schreef Silves het volgende:
Vind dat Tobias ziekelijk jaloers is..gaat kapot als hij verliest van iemand( mannen) wil geen relatie met Grace, maar hij wordt kwaad als ze flirt..heeft van die misselijke steken onder water..ik mis hem niet hoor..
En ze noemen het een week thema? is elke keer tot de woensdag..hoop deze keer echt een mindfuck tot de liveshow.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:32 schreef Ptr67 het volgende:
Toch beetje benieuwd wat morgenvroeg zal betekenen... (zal het echter niet zien, omwille van het huidig tijdstip).
De extreem zware verandering die Big Brother ging betekenen zit ik echter nog op te wachten
Ik snap hem wel, alles of niets, niet de lasten zonder de lustenquote:Op zondag 30 januari 2022 01:29 schreef Silves het volgende:
Vind dat Tobias ziekelijk jaloers is..gaat kapot als hij verliest van iemand( mannen) wil geen relatie met Grace, maar hij wordt kwaad als ze flirt..heeft van die misselijke steken onder water..ik mis hem niet hoor..
Saaier dan afgelopen week zal het iig niet worden, drempel ligt vrij laag hahaquote:Op zondag 30 januari 2022 01:33 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze noemen het een week thema? is elke keer tot de woensdag..hoop deze keer echt een mindfuck tot de liveshow.
dat ook, maar omgedraaid ook, wordt te snel kwaad, dat masker is aan het afvallen, over een koekje, popcorn, een grapje van zijn maatjes, dit kan hij niet 100 dagen volhouden.quote:
Tobi kan nu ff relativeren //quote:Op zondag 30 januari 2022 01:35 schreef Silves het volgende:
[..]
dat ook, maar omgedraaid ook, wordt te snel kwaad, dat masker is aan het afvallen, over een koekje, popcorn, een grapje van zijn maatjes, dit kan hij niet 100 dagen volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin ook een beetje te twijfelen aan hem.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:29 schreef Silves het volgende:
Tobias is er nu ff nietquote:Op zondag 30 januari 2022 01:39 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ik begin ook een beetje te twijfelen aan hem.
Ook in het gestook van Nawel getrapt? Die beweert dat zag ik vanavond, maar dat is een aanname.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:29 schreef Silves het volgende:
Ja nee toch niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:23 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet zo zeker van... Het wil niet zeggen omdat Julio als eerste safe was, dat hij ook de sterkste was. Bedenk dan misschien tactiekje binnen productie om ons op dwaalspoor te brengen; of zelfs gewoon omdat de kijkers bewust eveline er echt uit wilden dat men massaal op Julio begon te stemmen.
Nou ja weekquote:Op zondag 30 januari 2022 06:39 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Nou kom maar op met die judgment week [ link | afbeelding ]
Zie mijn 2de post 😉quote:Op zondag 30 januari 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja weekals wij geluk hebben is het 4 dagen
De laatste dagen vind ik het wel beter worden.quote:Op zondag 30 januari 2022 06:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop nu echt dat de joker wordt ingezet, tot nu toe is het een slappe hap.... het is het allemaal gewoon niet, zo jammer!...
Het is nog niet echt wat, het trekt mij nog niet echtquote:Op zondag 30 januari 2022 07:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De laatste dagen vind ik het wel beter worden.
Maar echte pakken doet het me niet.
Wss idd nog veels te veel slappe hap
Vorig jaar pakte de streams me toch meer als dat ze nu doen, niet dat het vorig jaar nou zo spectaculair was 😁quote:Op zondag 30 januari 2022 07:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De laatste dagen vind ik het wel beter worden.
Maar echte pakken doet het me niet.
Wss idd nog veels te veel slappe hap
O ik haakte vorig jaar al binnen een week afquote:Op zondag 30 januari 2022 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vorig jaar pakte de streams me toch meer als dat ze nu doen, niet dat het vorig jaar nou zo spectaculair was 😁
😂 dat is wel heel rap, ik kijk nu veel minder dan verleden jaar, het pakt me niet....quote:Op zondag 30 januari 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik haakte vorig jaar al binnen een week af
Dat had ik vorig jaar gelijk al heel erg, dit jaar pakt het mij ook niet echt hoor.quote:Op zondag 30 januari 2022 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
😂 dat is wel heel rap, ik kijk nu veel minder dan verleden jaar, het pakt me niet...
Erg hè, ik heb er al een dag opzitten 😎quote:Op zondag 30 januari 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar gelijk al heel erg, dit jaar pakt het mij ook niet echt hoor.
Vooralsnog liggen ze in dat huis lekker te slapen en zitten wij al op
MIschien mogen ze wel uitslapen vandaagquote:Op zondag 30 januari 2022 07:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat om 08.00 de gong gaat voor een opdracht... aan de bak met die hap...
Ze doen niet anders 😜😉quote:Op zondag 30 januari 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIschien mogen ze wel uitslapen vandaag
morguhquote:
Geef ze eens ongelijk.quote:
Daar heb je ook gelijk in, ik zou gek worden.quote:Op zondag 30 januari 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
morguh
[..]
Geef ze eens ongelijk.
Je zou je toch rotvervelen als je daar zo een hele dag moet zitten niets doen.
Ze kunnen ook niet echt iets doen of zo.
Enige favo op dit moment is voor mij Bridgetquote:Op zondag 30 januari 2022 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik had vorig jaar een favo, nu totaal niet..
Morguh Fritsiequote:Op zondag 30 januari 2022 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Enige favo op dit moment is voor mij Bridget![]()
Goedemorgen Cos
Ik zag Salar net opstaan, die zal z'n blaas moeten legen na al die drank gisteravondquote:Op zondag 30 januari 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsie![]()
Er is beweging in het huis iemand stond op een van de mannen zag net niet wie het was
Even afwachten nog, kan plassen zijn het bed weer induikenquote:Op zondag 30 januari 2022 07:47 schreef Frummelie het volgende:
Jaaaa its alive [ link | afbeelding ]
O, hebben ze drank gehad?quote:Op zondag 30 januari 2022 07:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zag Salar net opstaan, die zal z'n blaas moeten legen na al die drank gisteravond
Ja precies dat... 😉quote:Op zondag 30 januari 2022 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
Oohquote:Op zondag 30 januari 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even afwachten nog, kan plassen zijn het bed weer induiken
Jemig, zullen ze wel een dikke kater aan over gehouden hebben danquote:
Dimi ligt bij Vera. In het bed van Tobias lag Salar.quote:Op zondag 30 januari 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie wel twee legen bedden in de gouden kamer, of is die ene van Tobias?
Is niet erg hoor Heb het even aangepast nu is het goedquote:Op zondag 30 januari 2022 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Ooh sorry dot, ik zit in jouw dingetje te tikken.. 🤭
Las dat groen een pinky promesse had gedaan om DIm er uit te stemmenquote:Op zondag 30 januari 2022 07:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dimi ligt bij Vera. In het bed van Tobias lag Salar.
Ik kijk nooit streams als er dronken lui op zijn, heb daar zo de pest aan.quote:
Top! 👍quote:Op zondag 30 januari 2022 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet erg hoor Heb het even aangepast nu is het goed
Ik vind Salar juist wel leuk, speelt wel het spel..quote:Op zondag 30 januari 2022 08:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal wel niet gebeuren maar Dimi mag van mij ook snel vertrekken. Salar Overigs ook snel eruit.
Leroy mag er van mij ook wel uitquote:Op zondag 30 januari 2022 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leroy heeft zijn ogen nog niet open of hij begint alweer te konkelen, nu met Julio![]()
Echt die nep-kadet mag van mij vandaag nog over de schutting
Onrustigquote:
Ik hoop dat ze de volgende zondag inderdaad thuis wakker wordtquote:Op zondag 30 januari 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Nouche denkt iedere morgen dat ze thuis is als ze wakker wordt.
Dan doet ze haar ooglap op en denkt, o ik ben nog hier
Van mij mag Leroy wel naar huis.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de volgende zondag inderdaad thuis wakker wordt
Die opdrachten stellen niet echt wat voor. Niet echt spectaculairquote:Op zondag 30 januari 2022 08:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh de shutters zijn dicht, zouden ze weer 'n buitenopdracht krijgen. Zo lang mogelijk rondjes rennen
met op 'n lepel 'n pingpongballetje (die zijn lekker licht en flikkeren zo van dat lepeltje af)
Leuke 72 uurs opdracht zonder slaap
Vergeleken met BB Australië is BB NLBE 'n vakantieparkquote:Op zondag 30 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die opdrachten stellen niet echt wat voor. Niet echt spectaculair
Nee, en áls ze dan wat heftigers doen, dan gaat heel snowflake-twitter flippen en kappen ze het ook meteen afquote:Op zondag 30 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga je niet vrolijk van worden vegatarisch gehakt courgette en quinoaquote:
Ik vond de opdracht tegen de wand toch echt wel een goede opdracht. Ging best wel ver.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was dan ook de enigequote:Op zondag 30 januari 2022 08:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vond de opdracht tegen de wand toch echt wel een goede opdracht. Ging best wel ver.
Goedemorgen all
De opdrachten waarbij ze wakker moesten blijven. Fietsen, want het lampje mocht niet uit. Door de nacht heen.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:20 schreef Kodiak100 het volgende:
De opdrachten zijn een grote faal tot nu toe. Het is misschien old skool, maar die weekopdrachten vroeger waren leuker.
Ik vind dat ze belachelijk, mensen dwingen vegatarisch te etenquote:
Klopt, rest stelde niet echt wat voor.quote:
Ik hou daar zo niet van als ze mijn dwingen die zooi te moeten eten.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als ze mij vegetarisch eten opdwingen vreet ik de hele week alleen nog brood.
Ik ben 'n echte carnivoor en heb m'n vlees nodig....
Of zou dit de weekopdracht zijn, wordt vegetarisch
Ja ieuwww vreselijk...quote:Op zondag 30 januari 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga je niet vrolijk van worden vegatarisch gehakt courgette en quinoa
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 30 januari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor ze net over Tobias>
Het gips gaat er vrijdag weer af, zal hij dan opnieuw 5 dagen in quarantaine moeten?
In elke RLS komt er wel dat gezeik met die vegameuk. Begint bijna op de getuige Jehova te lijken, iets opdringen, maar dan met voedselquote:Op zondag 30 januari 2022 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik net zo, ik ben een vleesvrouw..😋quote:Op zondag 30 januari 2022 08:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mooi,dat zal ze leren!quote:Op zondag 30 januari 2022 08:28 schreef Hunter het volgende:
Warm water is weer terug naar 25 minuten
Dat kan wellicht in het huis zelf, en door 1 persoon. Beschermende kleding aan, zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor ze net over Tobias>
Het gips gaat er vrijdag weer af, zal hij dan opnieuw 5 dagen in quarantaine moeten?
Ja zullen wel moeten vrees ik, anders staat er weer zo’n protest clubje op de stoepquote:Op zondag 30 januari 2022 08:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In elke RLS komt er wel dat gezeik met die vegameuk. Begint bijna op de getuige Jehova te lijken, iets opdringen, maar dan met voedsel
Dimi en salar. Die leroy liep de hele boel op te stoken bijna net zo goed als nawel en nouchine kunnen. Maar wat mij ook tegenviel is dat Julio aan het hele gedoe mee deed. Had ik niet van hem verwacht.quote:Op zondag 30 januari 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat groen een pinky promesse had gedaan om DIm er uit te stemmen
Omdat Leroy hem nep vond toen hij hem troosten?
Misschien controle foto nodig?quote:Op zondag 30 januari 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan wellicht in het huis zelf, en door 1 persoon. Beschermende kleding aan, zou geen probleem moeten zijn.
Dat zou kunnen inderdaad. ALs ze dat al doen vanuit het ziekenhuisquote:Op zondag 30 januari 2022 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat kan wellicht in het huis zelf, en door 1 persoon. Beschermende kleding aan, zou geen probleem moeten zijn.
Ja, zo zie je maar Koos, ze zijn toch allemaal net anders dan je verwachtquote:Op zondag 30 januari 2022 08:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dimi en salar. Die leroy liep de hele boel op te stoken bijna net zo goed als nawel en nouchine kunnen. Maar wat mij ook tegenviel is dat Julio aan het hele gedoe mee deed. Had ik niet van hem verwacht.
Ja jammer vind ik dat, tot nu toe zijn er maar een paar die nog steeds zo zijn als in het begin en niet mee doen aan dat lelijke praten over anderenquote:Op zondag 30 januari 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar Koos, ze zijn toch allemaal net anders dan je verwacht
Denk dat je er niet helemaal aan ontkomt, ze moeten toch een spel spelenquote:Op zondag 30 januari 2022 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja jammer vind ik dat, tot nu toe zijn er maar een paar die nog steeds zo zijn als in het begin en niet mee doen aan dat lelijke praten over anderen
Echt he zo waardeloos steedsquote:Op zondag 30 januari 2022 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom mogen wij die lijsten niet zien
Die bewaren ze voor de tv-uitzendingquote:Op zondag 30 januari 2022 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom mogen wij die lijsten niet zien
En dan precies verkeerd om tonenquote:Op zondag 30 januari 2022 08:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die bewaren ze voor de tv-uitzending
Ze doet ook weinig in het huis toch.quote:
grace volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2022 08:51 schreef Hunter het volgende:
Ik heb nog niemand horen zeggen wie er bovenaan stond
quote:Op zondag 30 januari 2022 08:49 schreef Frummelie het volgende:
Hoezo moet je brood bakken in je blote bast...😖
quote:
Volgens mij niet, er stond alleen 250 achter 2 namenquote:Op zondag 30 januari 2022 08:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hebben dus alleen laten zien welke 2 namen juist gerankt zijn. Judgementweek is dus al met een faal begonnen.
Ja tussen negen en vijf over negen gisteravondquote:Op zondag 30 januari 2022 08:54 schreef just me het volgende:
goedemorgen, is dat de lijst die gisterenavond ingevuld kon worden ?
Bij de bewoners dus neitquote:Op zondag 30 januari 2022 08:54 schreef Lpracing het volgende:
Nawel helemaal onderaan vermoed ik samen met Leroy en Nouchine.
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoals verteld door Nouchine net
3 tobias
4 julio
5 peter
6 nouchine
7 vera
8 dimi
9/10 nawel
9/10 salar
11 leroy
12 hanne
Ik geloof dat eerder was gezegd dat Grace bovenaan stond dus:
1 grace
2 kristof
haha ook echt zo niet mee eensquote:Op zondag 30 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
3 tobias
4 julio
5 peter
6 nouchine
7 vera
8 dimi
9/10 nawel
9/10 salar
11 leroy
12 hanne
1 grace
2 kristof
Ik dacht dat ze zei Kristof op 4, dan zou Julio op 2 staanquote:Op zondag 30 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
3 tobias
4 julio
5 peter
6 nouchine
7 vera
8 dimi
9/10 nawel
9/10 salar
11 leroy
12 hanne
1 grace
2 kristof
Bedenk me net dat ze ineens zeiden van goh ik had jou verwacht en niet hem.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:02 schreef just me het volgende:
En waarom zou Grace op 1 staan ? Voor mij voegt ze niet extreem veel toe aan het huis
Ze zei : gij (Julio) op 4,ik op 5quote:Op zondag 30 januari 2022 09:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei Kristof op 4, dan zou Julio op 2 staan
Nouchine stond toch op 6quote:Op zondag 30 januari 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei : gij (Julio) op 4,ik op 5
Die is bevriend met iedereen in het huis, zal daarom wel bovenaan staan, als ze van iedereen het gemiddelde hebben genomen.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:02 schreef just me het volgende:
En waarom zou Grace op 1 staan ? Voor mij voegt ze niet extreem veel toe aan het huis
klopt en vera 7, dimi 9, salar 9, nawal 10,leroy 11 en hanne 12quote:Op zondag 30 januari 2022 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, nog een keer geluisterd. Klopt, Julio 4,Peter 5,ik op 6 zegt ze
Gun Diva ook even wat kattengejankquote:Op zondag 30 januari 2022 09:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje Kristoff hou je muil als je de tekst van 'n prachtig nummer niet weet!
Trouwens je kan helemaal niet zingen![]()
Weet jij wie er bij de kijkers op nr 1 stond in de ranking?quote:Op zondag 30 januari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof is een lompe beer soms, maar wel een lieve. Mooi hoe hij Hanne weer moed in praat: bij de kijkers sta je niet laatste, bedenk dat, anders hadden we nog een 250 euro gewonnen.
Die zit buiten op balkon te huilenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gun Diva ook even wat kattengejank
Owwquote:Op zondag 30 januari 2022 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zit buiten op balkon te huilen
Zou dat niets te maken kunnen hebben met die afgeschuurde tanden van haar?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:14 schreef Juan_Roman het volgende:
Weet Nawel niet hoe ze een lepel moet gebruiken?
Ze wilde 'n tortelduifje vangen en dat lukte niet, vorigjaar had ze er een te pakken. Hele balkonquote:
Dan zie ik liever alles uit met een schortje voor..quote:Op zondag 30 januari 2022 08:52 schreef engine het volgende:
[..]
Begint een beetje debiel te worden. Dat niemand er dan in huis ook wat van zegt
Arme duifquote:Op zondag 30 januari 2022 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze wilde 'n tortelduifje vangen en dat lukte niet, vorigjaar had ze er een te pakken. Hele balkon
onder de veren![]()
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op zondag 30 januari 2022 09:02 schreef just me het volgende:
Heeft te maken met haar nieuw gebit denk ik, iets klopt er niet aan.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:14 schreef Juan_Roman het volgende:
Weet Nawel niet hoe ze een lepel moet gebruiken?
Je moet ook niet kloppen tegen die tanden, dan vallen ze er uitquote:Op zondag 30 januari 2022 09:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heeft te maken met haar nieuw gebit denk ik, iets klopt er niet aan.
Ja alsof ze geen volledige happen kan nemen. Ze duwt een mini beetje naar binnen iedere keer.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heeft te maken met haar nieuw gebit denk ik, iets klopt er niet aan.
Die heb ik hoger zitten. Ze heeft al een paar keer bewezen een terriër te zijn. Is ook niet lui.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vond het voor Hanne sneu, dat is best een aardige vrouw zit geen rottigheid in
Is... Absoluut isquote:Op zondag 30 januari 2022 09:20 schreef just me het volgende:
Leroy ben je zo onnozel of doe je zo onnozel
Omdat ze de lijst niet zo hebben ingevuldquote:Op zondag 30 januari 2022 09:02 schreef just me het volgende:
Wat een enge vent is dat niet te gelovenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:23 schreef Angelflush het volgende:
Leroy beschuldigd nu andere bewoners die buiten bij hem stonden tijdens zijn schijnheilige huilbui dat ze daar waren om op de knop te drukken, dat hoef voor hem nie weet je wel
van mij mag bridget blijven,graag zelfs ze is tig keer leuker dan geraldinequote:Op zondag 30 januari 2022 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
De lijst waar wij op konden stemmen hebben de bewoners ook op gestemd , en de meeste snappen niet waarom er bepaalde bewoners hoog staan en laag.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:23 schreef Ireth het volgende:
Iemand ff de verkorte notulen waarom er nu drama is??
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zegt nu niemand van ik heb je op die plek nummer .... gezet.
Thanks! Bij Hanne was het dus teleurstellen begrijp ik uit haar reactie nu. Vind ik wel sneu...quote:Op zondag 30 januari 2022 09:25 schreef Angelflush het volgende:
[..]
De lijst waar wij op konden stemmen hebben de bewoners ook op gestemd , en de meeste snappen niet waarom er bepaalde bewoners hoog staan en laag.
quote:Op zondag 30 januari 2022 09:23 schreef Angelflush het volgende:
Leroy beschuldigd nu andere bewoners die buiten bij hem stonden tijdens zijn schijnheilige huilbui dat ze daar waren om op de knop te drukken, dat hoef voor hem nie weet je wel
Ze zegt het nu toch vrij duidelijk tegen Vera?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:32 schreef greysbones het volgende:
aah als je nous direct aanspreekt gaat ze draaien en draaien
nee niet echtquote:Op zondag 30 januari 2022 09:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zegt het nu toch vrij duidelijk tegen Vera?
Nou die staat bij mij op laatstquote:Op zondag 30 januari 2022 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie heeft Grace het nu, oh die jongen dat hij het goed. Salar heeft ze het over.
Ik ben ook al aan het zoeken.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:23 schreef Ireth het volgende:
Iemand ff de verkorte notulen waarom er nu drama is??
Hij heeft Kitty pijn gedaanquote:Op zondag 30 januari 2022 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Wel eerlijk nu van nouchine nu nog tegen Dimi zelf gaan zeggen. Hij heeft haar onbewust pijn gedaan achter kitty haar rug dat kan ze nooit meer vergeven.
ik heb deze ochtend cos ook al snel doorgelezenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het zoeken.
Hanna drama?
Ze zal zich wel gekwetst voelen dat ze onderaan staat.
Dat is voor niemand leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |