SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zondag 30 januari 2022 01:19 schreef Silves het volgende:
Ze zweert wel vaak op haar moeder, Nawel dat kan ook eens verkeerd uitvallen..nr 4 in het huis..
Eens, vind ik ook not donequote:Op zondag 30 januari 2022 01:19 schreef Silves het volgende:
Ze zweert wel vaak op haar moeder, Nawel dat kan ook eens verkeerd uitvallen..nr 4 in het huis..
wie was de derde dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 01:19 schreef Silves het volgende:
Ben ik nog niet zo zeker van... Het wil niet zeggen omdat Julio als eerste safe was, dat hij ook de sterkste was. Bedenk dan misschien tactiekje binnen productie om ons op dwaalspoor te brengen; of zelfs gewoon omdat de kijkers bewust eveline er echt uit wilden dat men massaal op Julio begon te stemmen.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Newal en Salar er samen opstaan, is Newal de klos
Dat hoop ik wel. Deze fluister- en stooksessies laten zien en horen aan Salar bijvoorbeeld en omgekeerdquote:
Volgens de polls stond julio dik bovenaanquote:Op zondag 30 januari 2022 01:23 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet zo zeker van... Het wil niet zeggen omdat Julio als eerste safe was, dat hij ook de sterkste was. Bedenk dan misschien tactiekje binnen productie om ons op dwaalspoor te brengen; of zelfs gewoon omdat de kijkers bewust eveline er echt uit wilden dat men massaal op Julio begon te stemmen.
Moeder van die vriendin was overledenquote:Op zondag 30 januari 2022 01:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Hanna had een vriendin, soort familievriendin..2de dag toen ze binnen was.
Op wie ?quote:Op zondag 30 januari 2022 01:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Leroy jaloers is
ja echte tv..hoorde net ook salar spuien over Nawel..hahaha.dat pinky gedoe geld niet meer denk ik..quote:Op zondag 30 januari 2022 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Deze fluister- en stooksessies laten zien en horen aan Salar bijvoorbeeld en omgekeerd
op wie?quote:Op zondag 30 januari 2022 01:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Leroy jaloers is
Vreemde gast blijft hetquote:Op zondag 30 januari 2022 01:27 schreef chufi het volgende:
Leroy loopt achter alle vrouwen aan ... Geen touw op te trekken ..
Volgens mij wil Leroy Tobias zn plekquote:Op zondag 30 januari 2022 01:29 schreef Silves het volgende:
Vind dat Tobias ziekelijk jaloers is..gaat kapot als hij verliest van iemand( mannen) wil geen relatie met Grace, maar hij wordt kwaad als ze flirt..heeft van die misselijke steken onder water..ik mis hem niet hoor..
En ze noemen het een week thema? is elke keer tot de woensdag..hoop deze keer echt een mindfuck tot de liveshow.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:32 schreef Ptr67 het volgende:
Toch beetje benieuwd wat morgenvroeg zal betekenen... (zal het echter niet zien, omwille van het huidig tijdstip).
De extreem zware verandering die Big Brother ging betekenen zit ik echter nog op te wachten
Ik snap hem wel, alles of niets, niet de lasten zonder de lustenquote:Op zondag 30 januari 2022 01:29 schreef Silves het volgende:
Vind dat Tobias ziekelijk jaloers is..gaat kapot als hij verliest van iemand( mannen) wil geen relatie met Grace, maar hij wordt kwaad als ze flirt..heeft van die misselijke steken onder water..ik mis hem niet hoor..
Saaier dan afgelopen week zal het iig niet worden, drempel ligt vrij laag hahaquote:Op zondag 30 januari 2022 01:33 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze noemen het een week thema? is elke keer tot de woensdag..hoop deze keer echt een mindfuck tot de liveshow.
dat ook, maar omgedraaid ook, wordt te snel kwaad, dat masker is aan het afvallen, over een koekje, popcorn, een grapje van zijn maatjes, dit kan hij niet 100 dagen volhouden.quote:
Tobi kan nu ff relativeren //quote:Op zondag 30 januari 2022 01:35 schreef Silves het volgende:
[..]
dat ook, maar omgedraaid ook, wordt te snel kwaad, dat masker is aan het afvallen, over een koekje, popcorn, een grapje van zijn maatjes, dit kan hij niet 100 dagen volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin ook een beetje te twijfelen aan hem.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:29 schreef Silves het volgende:
Tobias is er nu ff nietquote:Op zondag 30 januari 2022 01:39 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ik begin ook een beetje te twijfelen aan hem.
Ook in het gestook van Nawel getrapt? Die beweert dat zag ik vanavond, maar dat is een aanname.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:29 schreef Silves het volgende:
Ja nee toch niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 01:23 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet zo zeker van... Het wil niet zeggen omdat Julio als eerste safe was, dat hij ook de sterkste was. Bedenk dan misschien tactiekje binnen productie om ons op dwaalspoor te brengen; of zelfs gewoon omdat de kijkers bewust eveline er echt uit wilden dat men massaal op Julio begon te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |