SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nawel is zelf ook een achterbakse slang 🐍
ik vind het erg meevallen, ze staat geen uren voor de spiegel , het is wel geen hanne die met 3 minuten klaar is , maar zo erg als nawel en co is ze nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Best wel hoor. En daarbij weet ze haar lichamelijke hebbelijkheden goed uit te venten.
Dat is de zogeheten Big Brotherkus, de Judaskus 2.0quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:58 schreef engine het volgende:
Nawel en Vera mogen elkaar niet maar ze hebben ook niet echt een hekel aan elkaar. Dat valt allemaal best mee. Vera gaf Nawel eerder vanavond ook gewoon een knuffel toen ze verdrietig was over het vertrek van Eveline.
Nous doet dat nog vakerquote:Op zondag 30 januari 2022 00:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
deStem: Grees je staat deze week genomineerd.... stop met dat gedoedoedoedoedoe dit is je straf!
Wat voegt Vera nou toe ? Enige wat ze doet is met dimi chillen of grace. Geen persoonlijkheid. Is toch geen kandidaat voor big brotherquote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het erg meevallen, ze staat geen uren voor de spiegel , het is wel geen hanne die met 3 minuten klaar is , maar zo erg als nawel en co is ze niet
De stemronde is al geslotenquote:
Ze heeft ook geen uren voor de spiegel nodig. Schoonheid van zichzelf.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het erg meevallen, ze staat geen uren voor de spiegel , het is wel geen hanne die met 3 minuten klaar is , maar zo erg als nawel en co is ze niet
Lol. Vera is 12 in een dozijn. Nena uit de gouden kooi was pas echt knap knapquote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef zodeju het volgende:
Ik vind Vera niet echt een diva.
Diva vind ik iemand die ook lastig is en op haar wenken bedient wil worden, geen tegenspraak dult en zelfs een beeje asociaal is tegen anderen en zichzelf altijd vooropstelt.
Dat Is Nawel maar dat zie ik niet terug in Vera.
Dat ze weet dat ze mooi is en een pracht figuur heeft en het laat zien is wat anders.
Ik vind haar wel een leuke meid en ik denk dat ze de gemoederen daar nog wel aardig bezig kan houden.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Wat voegt Vera nou toe ? Enige wat ze doet is met dimi chillen of grace. Geen persoonlijkheid. Is toch geen kandidaat voor big brother
wat voegt Hanne toequote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Wat voegt Vera nou toe ? Enige wat ze doet is met dimi chillen of grace. Geen persoonlijkheid. Is toch geen kandidaat voor big brother
Je begint wel een langspeelplaat te worden als het Vera betreft, pffff. We weten nu wel dat je Vera niet moet.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:03 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Met wat ? Spellen winnen? Mentaal sterk zijn en het spel alleen tot het einde kunnen spelen ? Zodra dimi of grace gaan dan breekt ze.quote:Op zondag 30 januari 2022 00:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een leuke meid en ik denk dat ze de gemoederen daar nog wel aardig bezig kan houden.
ja ja je bent geen fan duidelijkquote:Op zondag 30 januari 2022 00:06 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Met wat ? Spellen winnen? Mentaal sterk zijn en het spel alleen tot het einde kunnen spelen ? Zodra dimi of grace gaan dan breekt ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |