Ah dat had ik gemist. Dat is wel jammer dan.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt, ja. Maar er werd al een FCY gegeven toen RTN in de pits stond. Vervolgens was de FCY weer weg en kwamen er anderen binnen en toen was er ineens weer een FCY. Dat had aaneensluitend moeten zijn.
Ligt eraan of Frits genoeg uren heeft gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef Zorro het volgende:
Het is te hopen dat Rinus of Giedo mag uitrijden. Of ze nou hebben afgesproken dat Frits over de streep rijdt of niet.
Rick zei daarstraks van welquote:Op zondag 30 januari 2022 18:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt eraan of Frits genoeg uren heeft gemaakt.
quote:
Hoe lang rijd je naar de volgende stop? Dus vanaf wanneer is een stop de laatste stop (in LMP2)quote:Op zondag 30 januari 2022 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus pit, dus RTN moet straks nog een stop maken
normaal ongeveer 45 minuten, dus Giedo zal met nog 36 minuten te gaan nog een keer binnen komen. Hij hoeft niet meer te sparenquote:Op zondag 30 januari 2022 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe lang rijd je naar de volgende stop? Dus vanaf wanneer is een stop de laatste stop (in LMP2)
Dan verwacht ik voor de rest hetzelfde wilde ik zeggen, en meteen komt Herta binnen. Blijft dus mogelijk.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
normaal ongeveer 45 minuten, dus Giedo zal met nog 36 minuten te gaan nog een keer binnen komen. Hij hoeft niet meer te sparen
Alleen is Giedo wel een tikje langzamer dan Rinusquote:Op zondag 30 januari 2022 18:39 schreef Zorro het volgende:
Giedo is net voor Herta gebleven, due een FCY zou dadelijk erg mooi zijn
Bij de volgende stop Rinus terug in de auto. Maar dan is de tijd weer te kortquote:Op zondag 30 januari 2022 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen is Giedo wel een tikje langzamer dan Rinus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |