Lolita Zero in ieder geval die act met dat grote gewei op de kop, dat aparte nummerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:34 schreef Sableheart het volgende:
De uitslag nu!
Wie was ook alweer wie?
Volgens mij die op de grond ging liggen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:36 schreef Sableheart het volgende:
Wasmaschine, Gebrasy, gewei, maar wie was Juste Kraujelyte ook alweer?
Zou goed kunnen inderdaad, bedankt!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij die op de grond ging liggen, maar dat weet ik niet zeker.
Ingelijks! Nog een fijne avondquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Was gezellig iedereen!![]()
Veel plezier in Benidorm zo! Ik ga weer met mama kijken op de tv, dus denk dat het niet veel van meetypen komt hier op Fok
Correctie, die met al die leren jassen!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad, bedankt!
Meer dan het dubbele tov nummer 2quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:41 schreef Momo het volgende:
Lolita Zero gewoon als tweede door, televote winnaar zo te zien?
Bijzonder welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele tov nummer 2
Die Monika Liu haalde in de heat van vorige week het dubbele van Lolita Zero op de televote dus ik denk dat de televotescore in de finale al aardig vast staat qua nummer 1 en 2.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Meer dan het dubbele tov nummer 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |