SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Oepsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu nog een vervanger voor #Petervandeveire
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09/11/peter-van-de-veire/
BB: Na het zien van jullie dansjes, zijn de nominaties bekend. Salar. Kristof. Dimitri. Julio. Leroy. Peter. Jullie... zijn genomineerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:18 schreef Harry het volgende:
Dat dansje.... Zo kinderachtig!!!!
Er moet elk jaar ook altijd een song komen..... Ook zoiets.
Dat is oud nieuws hoor, heel oud nieuwsquote:
Och. Paay liet zich in d'r mond pissen en die zie je ook nog op TV. Naaktbeelden.... lekker boeiend.quote:
Hanne heeft gewonnen van mijquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
is het hebben van een Blauw oog de look voor Noush vanavond?
Leuk jurkje heeft Grace aan maar vind Hanne en Nawel ook leuke dingen aan hebben.
Is niet te hopen trouwens dat Bridget het zo leuk doet ja voor ons wel maar niet voor Geraldine dat ze ontslag krijgt
uh is toch nog niet bezgquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bridget zette Peterke al meteen op zijn plaats. Die doet dat toch meteen al stukken beter.
Voor ons ook niet, beter Geraldine op mn schermquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Leuk jurkje heeft Grace aan maar vind Hanne en Nawel ook leuke dingen aan hebben.
Is niet te hopen trouwens dat Bridget het zo leuk doet ja voor ons wel maar niet voor Geraldine dat ze ontslag krijgt
Omg, inderdaad. Lijkt of ze flink is toegetakeld!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Oeps dat het naar buiten gekomen is bedoelde ik. Waren prive beeldenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws hoor, heel oud nieuws
Ik denk dat jij Thomas bent met zulke onnozele opdracht.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een idee: Echt een briljant idee.
geef alle bewoners een stappenteller.
Diegene met de minste stemmen woensdag, is genomineerd!
Gewoon andere oog ook dicht timmeren. Valt niet meer op dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef cheanny het volgende:
[..]
Omg, inderdaad. Lijkt of ze flink is toegetakeld!![]()
[ afbeelding ]
en Leroy heeft al zijn kleding 1 of 2 maten te klein gekocht om met zijn "goddelijke" lijfquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef Sestra666 het volgende:
dat jurkje van hanne vink niet zo mooi
dat geaai van vera.. schiet eens opppppppp met je make-uppen
Bewoners blijven niet op de bank hangen!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Thomas bent met zulke onnozele opdracht.
Vera Tutorials.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:26 schreef cheanny het volgende:
[..]
Omg, inderdaad. Lijkt of ze flink is toegetakeld!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |