quote:Op zondag 30 januari 2022 12:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Misschien was het wel een IHGVV'er
Het is gewoon wachten tot het fout gaat. En als het fout gaat dan hoop ik wel dat het een wappie is die er slecht vanaf komt en niet iemand die gewoon aan het werk is.quote:
Ik denk dat de politie allang meekijktquote:Op zondag 30 januari 2022 12:42 schreef Starhopper het volgende:
Jezus. Het gaat ook steeds maar net goed. Ik heb echt zin om 112 te bellen.
Ik mag het hopenquote:Op zondag 30 januari 2022 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie allang meekijkt
Hij is bijrijderquote:Op zondag 30 januari 2022 12:42 schreef mootie het volgende:
Albert rijdt dus ook constant met een mobieltje in zijn hand.
Kan er vaak ook geen sjokkola van maken.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
de wappies, herkenbaar aan de altijd aanwezige spelfouten
Confoy
Nee, te oud en trekhaak...quote:Op zondag 30 januari 2022 12:47 schreef Starhopper het volgende:
Er zit nu een volvo vlak voor de stoet. Die haalde de stoet eerder in via de vluchtstrook. Is dat een onderkoffer van de LE?
Nee was een nieuwere, zo'n grote XC60, grijs.quote:
Dat is de enige vrachtwagen inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2022 12:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Moet die ene vrachtwagen nou de hele vrachtwagenstoet voorstellen?
Dan nog niet, weinig SUV's bij de LEquote:Op zondag 30 januari 2022 12:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee was een nieuwere, zo'n grote XC60, grijs.
Geen wonder dat iedereen er doorheen kan knallen. Zelfs een mooie optocht organiseren is ze al teveel gevraagd.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is de enige vrachtwagen inderdaad
Ooh ok. Dan was het wat anders. Ik vond het opvallend dat hij er zo vlak voor bleef.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:50 schreef spoilert het volgende:
[..]
Dan nog niet, weinig SUV's bij de LE
Dat is makkelijker te blokken met 1 vrachtwagenquote:Op zondag 30 januari 2022 12:51 schreef spoilert het volgende:
Lekker naar Zwolle over de A50, allemaal 2 baans..... Of zijn ze de weg kwijt??
Die LE onopvallende zijn vaak het makkelijkst te herkennen aan de extra antennes voor C2000 ed.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh ok. Dan was het wat anders. Ik vond het opvallend dat hij er zo vlak voor bleef.
Welke kijk je?quote:
Gewoon de spitsstrook gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:51 schreef spoilert het volgende:
Lekker naar Zwolle over de A50, allemaal 2 baans..... Of zijn ze de weg kwijt??
Volgens mij knalde er eentje over de vluchtstrook waar ook net een takelwagen reed...quote:Op zondag 30 januari 2022 12:56 schreef Starhopper het volgende:
Wat gebeurde er? Ik zat even niet op te letten.
Oops!quote:Op zondag 30 januari 2022 12:57 schreef spoilert het volgende:
[..]
Volgens mij knalde er eentje over de vluchtstrook waar ook net een takelwagen reed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |