SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje
Op deze manier is ze zelf tenminste stil ... maar nee... ze heeft de verwenprijs gewonnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat gaan we nou krijgen? Heeft Grace privileges?
Daar zal Peter vd V wel van schrikken dan. Stel dat ze zich voorbereid heeft en zinnige vragen gaat stellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Flashbacks naar BB6. Ze was een bitch toen.
Gelukkig verzint ze die niet zelfquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Daar zal Peter vd V wel van schrikken dan. Stel dat ze zich voorbereid heeft en zinnige vragen gaat stellen.
Komt daar wel uit de buurt volgens mij (Assendelft)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:45 schreef Clasientje het volgende:
Salar is een echte Hollander hoe hij praat ik zou bijna denken een Alkmaarder net als ik hahaha hoe hij praat. Manier van praten echt vanuit het Noorden.
bridget vond ik het geweldig doen,lekker sarcastisch tegen de bewoners altijd,van mij mag ze terugkomenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:43 schreef Hunter het volgende:
Bridget:
Nouchine, vind jij dat er geroddeld wordt in het huis?
En hoe noem je dan wat jij doet?
Is toch 30 km van alkmaar vandaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt daar wel uit de buurt volgens mij (Assendelft)
Dat ze je dat niet verteld hebben ...quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:46 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
bridget vond ik het geweldig doen,lekker sarcastisch tegen de bewoners altijd,van mij mag ze terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |