Het kwam volledig tot leven met publiek. Zo opzwepend en plezierig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:42 schreef lashatumbai het volgende:
Onvermoeibaar deze mannen.
Gesponsord door Duracell waarschijnlijk.
Zeg het al vanaf het eerste moment dat ik het heb gehoord ... kan echt een top 5 klassering worden. Vooral met publiek erbij dat losgaat. Het valt ook op tussen alle andere nummers. Genieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kwam volledig tot leven met publiek. Zo opzwepend en plezierig.
Is het raar als ik zeg dat dit wel eens de Shum zou kunnen worden van dit jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:41 schreef Greys het volgende:
Deze waren me tof in de Juryshow vanavond!Qua sfeer en publiek. Feest!
Zou best eens kunnen. Ik dweepte met dat treinclipje op Twitter toen het net uit was maar was gewoon omdat ik het zelf echt heel vrolijk en leuk vind, had niet gedacht dat ik dit gevoel van gisteravond zou krijgen van 'holy hell wat gebeurt hierquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het raar als ik zeg dat dit wel eens de Shum zou kunnen worden van dit jaar?
Gisteravond had ik het gevoel dat de chaos van de act het KAN ONS HET SCHELEN, FEEEEEEST gevoel juist versterkte. Maar dat was vast m'n roze bril.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit lied uiteraard geweldig, maar voor een echt goede score hadden ze toch wat meer aan de act doen. Nu is het gewoon gezellig, maar komt het onderwerp amper over.
Precies, juist dat chaotische "fuck it all and lets have fun" attitude is zo mooi. Als je dit te gelikt maakt raakt het denk ik juist een beetje magie kwijt. Hoop echt dat ze wat jury punten krijgen, want televoting gaan ze vies hoog eindigen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond had ik het gevoel dat de chaos van de act het KAN ONS HET SCHELEN, FEEEEEEST gevoel juist versterkte. Maar dat was vast m'n roze bril.
Dit lied is ook juist voor dagjesmensen denk ik. En voor fans als wij dan, die nu niet de behoefte hebben met de kattenbak te gooien omdat Albanië eruit ligt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:49 schreef Greys het volgende:
Ze hadden het publiek weer mee en het was geweldig.in de live topics gisteravond was bijna iedereen fan van Moldavië. Ook de dagjesmensen.
Ik heb de NL-signdancers nog niet voorbij zien komen dit jaar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo leuk! Geretweet op onze Songfestivalforum Twitter!
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:14 schreef NailQueen het volgende:
Moldavie is een dark horse dat gevaarlijk onderschat wordt. Trenuletul heeft alles in zich om een publiekslieveling te worden.
Ik vind het zo mooi dat jij dit juist ook leuk vindtquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:00 schreef Greys het volgende:
Het is zo heerlijk dit en had nooit durven dromen dat het zo omarmd zou worden. Wel gehoopt want verliefd op nog voor ze de voorronde wonnen.
Elke keer kippenvel als ik dat stukje terugkijk waar die zaal zo begint te juichen bij het eerste twiedeldiedeldie refrein.
Ik ben echt dollll op aanstekelijke folkriedels met viool en accordeon! En die absoluut stralende hoofden van plezier van die twee broers! En ik ga het je bewijzen want ik dweep er al vanaf januari mee op Twitter. Check de datums.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat jij dit juist ook leuk vindtHad ik weer niet verwacht
Ik gun het ze zo he. Ik hoop echt dat ze top 5 scoren. Meestal loopt het met fanfavorieten niet zo goed af maar dit jaar is dit echt uniek in het deelnemersveld…quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog even als toetje...
[ afbeelding ]
Damn, ik had die odds moeten pakken. Ik zeg de hele tijd al top 10. Wel een weddenschap staan @8 voor top 10quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En nog even als toetje...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |