Het is precies dezelfde clip maar met subs, maar ik zal het even aanpassenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef Meridiaan het volgende:
Zou de OP ook een update mogen met de nieuwe clip?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:14 schreef Cee het volgende:
Laatste keer dat er een trein op het podium stond pakte dat niet zo goed uit.
I Treni De Tozeur stond ook ooit op het podiumquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:14 schreef Cee het volgende:
Laatste keer dat er een trein op het podium stond pakte dat niet zo goed uit.
Ik word er ook serieus blij van.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Dit blijft mijn darkhorse voor een topklassering, zeker met al die ballads en zware teksten springt dit er echt tussenuit.
Ja, maar die lezen gewoon hier mee, zie post 226quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:53 schreef Greys het volgende:
Het lied is mede geschreven door folkgrootheden uit Moldavië. Interessant verhaal zit er achter, mooi opgeschreven door Eurostory. Zie de link in de tweet!
[ twitter ]
Ze hadden ook hiermee opgetreden in de Roemeense nationale finale, zie hierboven.quote:
Ja; op de Eurovision cd. Niet op Spotify. Maar is wel op YouTube gezet:quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:46 schreef aarontje112 het volgende:
Is van het uiteindelijke nummer eigenlijk ooit een studioversie uitgebracht? Bedacht me net dat we alleen die live video hebben
Met zdubsquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is precies dezelfde clip maar met subs, maar ik zal het even aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |