SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Misschien bij de volgende test ook even de keel meenemen? Is wel lastig vond ik, dus ik zou dan even zoeken hoe je dat het beste kunt doen.quote:
Nee vond ik ook wat vreemd, kwamen geen druppels uit. Maar die test lag ook al een paar maanden in het dashboardkastje in de autoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik test heel vaak maar schuim heb ik nog nooit gezien.
Paar keer tegen je huig slaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende test ook even de keel meenemen? Is wel lastig vond ik, dus ik zou dan even zoeken hoe je dat het beste kunt doen.
handleiding zegt hier wat andersquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De streepjes moet je niet aflezen na langer dan een kwartier.
Daarom dat ik ook een teststraat wilde bezoeken, die zijn daar wat beter inquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende test ook even de keel meenemen? Is wel lastig vond ik, dus ik zou dan even zoeken hoe je dat het beste kunt doen.
Jij hebt ervaring met die staafjes in je keel stoppen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer tegen je huig slaan.
Sowieso meenemen inderdaad, omdat Omikron daar meer zit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, bij die van mij stond dat je het al niet meer af moest lezen bij 20 minuten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
handleiding zegt hier wat anders
[ afbeelding ]
M'n vingerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met die staafjes in je keel stoppen?
huehue
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer tegen je huig slaan.
Misschien bevroren geweest ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vond ik ook wat vreemd, kwamen geen druppels uit. Maar die test lag ook al een paar maanden in het dashboardkastje in de auto
misschien scheelt het per merk van de testen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, bij die van mij stond dat je het al niet meer af moest lezen bij 20 minuten.
Ja m'n nicht krijgt echt dozen vol van haar werk geloof ik. Net nu weer een eigen kind positief is getest.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn testen zijn bijna op. We krijgen niet meer gratis van de overheid maar de scholen wel. Vind ik echt stom.
ik krijg ze sowieso al niet gratis van de overheid.. en die 2 die waren er zo doorheen..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn testen zijn bijna op. We krijgen niet meer gratis van de overheid maar de scholen wel. Vind ik echt stom.
hangt dus van de test die je hebt afquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, bij die van mij stond dat je het al niet meer af moest lezen bij 20 minuten.
Langs de binnenkant van je wang naar achteren schuivenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb nog een adresje waar je ze voor 2e per stuk kan halenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja wij dus eerst ook en de kinderen testen echt bij bosjes positief dus slaat nergens op dat we ze niet meer krijgen. Nu koopt mijn stichting ze zelf.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja m'n nicht krijgt echt dozen vol van haar werk geloof ik. Net nu weer een eigen kind positief is getest.
Ja maar jij werkt ook in een andere sector dan ik he?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg ze sowieso al niet gratis van de overheid.. en die 2 die waren er zo doorheen..
Nee krijg ze nu van mijn werk maar die moet ze dus kopen terwijl we ze eerst van de overheid kregen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog een adresje waar je ze voor 2e per stuk kan halen
ja en? omdat ik in een andere sector werk heb ik geen recht op gratis tests?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt ook in een andere sector dan ik he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruidvat als je er genoeg haalt?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog een adresje waar je ze voor 2e per stuk kan halen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ja en? omdat ik in een andere sector werk heb ik geen recht op gratis tests?
Je hebt wat mij betreft recht op gratis tests als je dagelijks tussen de proestende kinderen zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, wist niet dat er meerdere waren ondertussenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidvat als je er genoeg haalt?
https://www.kruidvat.nl/l(...)n-zelftest/p/5585567
https://www.kruidvat.nl/flowflex-covid-19-zelftest/p/5455493
ik zit bijna dagelijks tussen de ouders van proestende kinderen.. reden genoegquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt wat mij betreft recht op gratis tests als je dagelijks tussen de proestende kinderen zit.
Je mag de hele reep toblerone hebben van me.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer je de toblerone niet wilt delen.
Naja ik ben bijna dagelijks wel in contact met kinderen die een dag daarna positief testen dus ik blijf maar braaf testen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:04 schreef mschol het volgende:
al ben ik het (zelf)testen wel zat.. ik doe het alleen als het echt echt niet anders kan zeg maar..
deze week 2x zelftest gedaan omdat er bij vrienden wat rondwaarde (al waren hun pcr tests uiteindelijk negatief)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 maanden 1x een zelftest gedaan en 1x PCR via ggd..
Via m'n werk doe ik 't sinds de zomer niet meer. En is het ook een aantal maanden niet aangeboden geweest.. Maar sinds eh november weer wel geloof ik
ja, collega zit in soortgelijk schuitje met 2 kinderen op basisschoolquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik ben bijna dagelijks wel in contact met kinderen die een dag daarna positief testen dus ik blijf maar braaf testen.
Ik heb ongeveer een factor of 10 keer meer kans.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
deze week 2x zelftest gedaan omdat er bij vrienden wat rondwaarde (al waren hun pcr tests uiteindelijk negatief)
[..]
ja, collega zit in soortgelijk schuitje met 2 kinderen op basisschool
omdat je 20 kids in een klas hebt?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een factor of 10 keer meer kans.
als hij nou een heel stuk betrouwbaarder was...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind zo'n zelftest een kleine moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |