SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Misschien bij de volgende test ook even de keel meenemen? Is wel lastig vond ik, dus ik zou dan even zoeken hoe je dat het beste kunt doen.quote:
Nee vond ik ook wat vreemd, kwamen geen druppels uit. Maar die test lag ook al een paar maanden in het dashboardkastje in de autoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik test heel vaak maar schuim heb ik nog nooit gezien.
Paar keer tegen je huig slaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende test ook even de keel meenemen? Is wel lastig vond ik, dus ik zou dan even zoeken hoe je dat het beste kunt doen.
handleiding zegt hier wat andersquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:47 schreef Recce het volgende:
[..]
De streepjes moet je niet aflezen na langer dan een kwartier.
Daarom dat ik ook een teststraat wilde bezoeken, die zijn daar wat beter inquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende test ook even de keel meenemen? Is wel lastig vond ik, dus ik zou dan even zoeken hoe je dat het beste kunt doen.
Jij hebt ervaring met die staafjes in je keel stoppen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer tegen je huig slaan.
Sowieso meenemen inderdaad, omdat Omikron daar meer zit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, bij die van mij stond dat je het al niet meer af moest lezen bij 20 minuten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
handleiding zegt hier wat anders
[ afbeelding ]
M'n vingerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met die staafjes in je keel stoppen?
huehue
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer tegen je huig slaan.
Misschien bevroren geweest ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vond ik ook wat vreemd, kwamen geen druppels uit. Maar die test lag ook al een paar maanden in het dashboardkastje in de auto
misschien scheelt het per merk van de testen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, bij die van mij stond dat je het al niet meer af moest lezen bij 20 minuten.
Ja m'n nicht krijgt echt dozen vol van haar werk geloof ik. Net nu weer een eigen kind positief is getest.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn testen zijn bijna op. We krijgen niet meer gratis van de overheid maar de scholen wel. Vind ik echt stom.
ik krijg ze sowieso al niet gratis van de overheid.. en die 2 die waren er zo doorheen..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn testen zijn bijna op. We krijgen niet meer gratis van de overheid maar de scholen wel. Vind ik echt stom.
hangt dus van de test die je hebt afquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, bij die van mij stond dat je het al niet meer af moest lezen bij 20 minuten.
Langs de binnenkant van je wang naar achteren schuivenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb nog een adresje waar je ze voor 2e per stuk kan halenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |