Het is dus een oplichter.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:59 schreef chufi het volgende:
OK tis een roodborstje op papier ... een petitie op starten om het een roestborstje te maken
Roestborstjes zijn topickillers.quote:
Dat waren toen 40+ers en nu zijn het 50+ers. Tja dan moet je wel bijtijds naar bed.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:15 schreef chufi het volgende:
maar goed iedereen slaapt inmiddels... das ook 40+ alhoewel wat jaren terug, was het wel anders
en 1 is niet meer ...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat waren toen 40+ers en nu zijn het 50+ers. Tja dan moet je wel bijtijds naar bed.
Zo gaat dat helaas in het leven.quote:
Ja arme Mo afgelopen week zou ie 59 zijn geworden.. toch 3 jaar ouder dan zn pa ..quote:
Zo triest. Is toch geen leeftijd om te gaan. Heb zelf totaal geen geloof in een hiernamaals, mocht het er wel zijn dan hoop ik dat het hem goed gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja arme Mo afgelopen week zou ie 59 zijn geworden.. toch 3 jaar ouder dan zn pa ..love you ... rust zacht Mo
Nou dat is ook toevallig!!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet is ook verhuisd en zuiniger aan het doen .. anders loopt zn Tesla leeg
Arme kitten met zo’n terreur parkiet.quote:
reggea ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 01:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou dat is ook toevallig!!![]()
Ik postte precies net in een nummer in 40+ MUZ , voor Piet
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. Oh was Greys jarig gister?
Nee, 5 december lees ik terug.![]()
quote:
Morguh Tongquote:
Hey Cafcaquote:
Zijn gangetje, en bij jou?quote:
Ik ga ook niets doen, ook al is alles open blijf ik er toch nog maar even ver vanquote:
Wellicht wel even stofzuigen en strijken en dat soort dingen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niets doen, ook al is alles open blijf ik er toch nog maar even ver van
Ik heb hier nog een grote kuip wol staan om te wassen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wellicht wel even stofzuigen en strijken en dat soort dingen?
De wasmachine is hier volop bezig....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een grote kuip wol staan om te wassen.
En straks vogeltjes tellen.
Ruwe wol gooi ik niet in de wasmachinequote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wasmachine is hier volop bezig....
Ben je al klaar met spinnen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ruwe wol gooi ik niet in de wasmachine
Das minder, beter zet je hem op stil als je gaat slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:47 schreef Sodeknetters het volgende:
Lekker. Net mijn bed uit gebeld.![]()
Goeiemorrege dan maar!
Goeie tip voor morgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das minder, beter zet je hem op stil als je gaat slapen![]()
Morguh Sode
Nee, nog lang nietquote:
Allemaal met de hand? Duurt lang voor het dan weer gedroogd is zeker?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, nog lang niet
We willen eerst alles zoveel mogelijk gewassen hebben, dan beetje bij beetje spinnen.
Hey Aoibquote:
Ja, duurt een dag of 2 voordat het droog is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal met de hand? Duurt lang voor het dan weer gedroogd is zeker?
Ja leuk. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, duurt een dag of 2 voordat het droog is.
Ik zal wel wat foto's maken voor in CRE
Morguh Chufiquote:
begin er nu aanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chufi![]()
Heb er al een paar op vanmorgen
Lekker, ben hier zelfs al naar de winkel geweestquote:
Dan krijg jij er ook een ☕️quote:
Ik ben de bescheidenheid zelvequote:
morguh Domnivoor.quote:
Dat kan ik wel gebruikenquote:
Ook één voor jou dan ☕️quote:
Is dat een merk of een smaakje?quote:
quote:
hahaha ja! Ik wilde eigenlijk typen Waar is de Zon, waar is de @D.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Waar is de Zon, waar is de zee, waar is de liefde, waar ga je mee?
Of, zoiets
De zon begint altijd met een D.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja! Ik wilde eigenlijk typen Waar is de Zon, waar is de @:D.
maar voila! daar was je al
Willeke Willeke ach Willeke toen Nederland laatste werd, die goeie ouwe tijdquote:
scherp !quote:
Ja dat maken we al even niet meer meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Willeke Willeke ach Willeke toen Nederland laatste werd, die goeie ouwe tijd
Saunaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ik heb Willeke ooit ontmoet. Hele aardige vrouwquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Willeke Willeke ach Willeke toen Nederland laatste werd, die goeie ouwe tijd
Ik geloof jequote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb Willeke ooit ontmoet. Hele aardige vrouw
Moeilijke plannen. Ik ga vandaag een start maken met het uitzoeken en opruimen van spullen van mijn moeder die hier nu bijna 4 jaar staan. Best lastige klus maar het moet gebeurenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh lekker, geniet ervan!quote:
Ze lijkt mij inderdaad ook superaardig hoe ze overkomt op tv!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb Willeke ooit ontmoet. Hele aardige vrouw
Ga pizza makenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ja snap ik! Maar wel fijn om dat dan gedaan te hebben en er achteraf niet meer tegenaan hoeft te hikken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moeilijke plannen. Ik ga vandaag een start maken met het uitzoeken en opruimen van spullen van mijn moeder die hier nu bijna 4 jaar staan. Best lastige klus maar het moet gebeuren
Boekhouding van de club bijwerken. En dan even lekker naar buiten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
Dan ga ik bij jou etenquote:
Mijn koor trad op bij een fundraiser event (‘Aids Gala’). In de coulissen kwam ze naar ons toe om ons succes te wensen. Een hele warme persoonlijkheidquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik geloof jeZe komt heel lief over vind ik. Waar heb je haar ontmoet?
wat tof!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn koor trad op bij een fundraiser event (‘Aids Gala’). In de coulissen kwam ze naar ons toe om ons succes te wensen. Een hele warme persoonlijkheid
Was een toffe avond.quote:
Dat is nog iets langer geleden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Domni is in zn vrije tijd stiekem een koorknaapje
Wowquote:
In de Domkerk?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is nog iets langer geleden.
Joh!! Dat is cool!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Was een toffe avond.
Ja, in mijn studententijd. We hebben zelfs door de USA getourd
Ook lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boekhouding van de club bijwerken. En dan even lekker naar buiten.
Gezelligquote:
Nee. Toen woonde ik nog niet in Utrecht.quote:
OKquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Toen woonde ik nog niet in Utrecht.
Maar wel in een kerk.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moeilijke plannen. Ik ga vandaag een start maken met het uitzoeken en opruimen van spullen van mijn moeder die hier nu bijna 4 jaar staan. Best lastige klus maar het moet gebeuren
Sterkte, succes en toch ook wel een beetje plezier met de mooie herinneringen, hoop ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is moeilijk ja, maar ook heel fijn omdat er weer allerlei mooie herinneringen langs zullen komen. Ik hoop voor je dat je het niet alleen hoeft te doen, maar samen met je broer en/of zusquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mos-terd maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat wilde ze ermee doen? Soep maken?
@SolidasRock wil weten of je er soep van maakt?quote:
Zoutquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:48 schreef SolidasRock het volgende:
Wacht, als er Mos in mosselsoep zit, wat is dan de sel?
Oww wow wowquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:solidasrock wil weten of je er soep van maakt?
Sterkte.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je een groene regenpijp?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oww wow wow![]()
NEE![]()
En ik rook het ook niet![]()
Het was om regenpijp op mijn balkon mooi mee weg te werken.
Roken was inderdaad ook nog een optie geweest....of nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oww wow wow![]()
NEE![]()
En ik rook het ook niet![]()
Het was om regenpijp op mijn balkon mooi mee weg te werken.
quote:
Ik heb van alles in mijn leven geprobeerd , maar dat nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roken was inderdaad ook nog een optie geweest....of niet
Goede oplossing dat mos, ik wist alleen niet dat het niet mocht.quote:
Mijn neefje vertelde dat hij ooit weleens Provencaalse kruiden in zijn shaggie heeft gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb van alles in mijn leven geprobeerd , maar dat niet
French high?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn neefje vertelde dat hij ooit weleens Provencaalse kruiden in zijn shaggie heeft gedaan
been there, done that.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn neefje vertelde dat hij ooit weleens Provencaalse kruiden in zijn shaggie heeft gedaan
Ik moet eigenlijk weer een keer gaan struinen naar stukken schors voor om die regenpijp . dat is mooierquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede oplossing dat mos, ik wist alleen niet dat het niet mocht.
Mag ik je adresgegevens en je naam? Ik moet dit als brave burger melden natuurlijk. Heb je ook een indicatie hoeveel en hoe vaak je dit gedaan hebt?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk weer een keer gaan struinen naar stukken schors voor om die regenpijp . dat is mooier![]()
Maar ik nam ook wel mos mee![]()
Ik wist ook niet dat dat niet mocht
lolquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in België wel eens een broodje smos gehad.quote:
Mijn naam is haasquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik je adresgegevens en je naam? Ik moet dit als brave burger melden natuurlijk. Heb je ook een indicatie hoeveel en hoe vaak je dit gedaan hebt?
Klinkt smerig maar na googelen klinkt het juist heel goed, beetje stokbrood gezond dit:quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb in België wel eens een broodje smos gehad.
quote:Een broodje smos, soms smos of smoske genoemd, is de Vlaamse naam voor een stuk stokbrood belegd met kropsla, hardgekookt ei, tomaat, mayonaise, augurk met een beleg of salade naar keuze. De naam komt van het Vlaamse woord 'smossen' wat morsen betekent. Wikipedia
* SolidasRock noteert dat even, de naam is iig alvast bekend. Heeft een balkon met mos op de regenpijp.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:20 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor vraagt zich af hoe een rots een haas vangt.
Het gaat om de hoeveelheid denk ik. Je mag ook geen bakken vol met noten of vruchten uit de bossen meenemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock noteert dat even, de naam is iig alvast bekend. Heeft een balkon met mos op de regenpijp.
Ik ook niet meteen maar realiseerde me wel dat je niet eens 1 emmer strandzand mee mag nemen officieel. Dus wat dat betreft zal er een gelijkende antwoord zijn waarom dit niet mag.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klinkt smerig maar na googelen klinkt het juist heel goed, beetje stokbrood gezond dit:
[..]
Komt er nou een 40+meeting in Belgie waar we allemaal van een broodje smos kunnen genieten of laat ik me teveel meeslepen nu?quote:
Dat kan ook al in zeelandquote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt er nou een 40+meeting in Belgie waar we allemaal van een broodje smos kunnen genieten of laat ik me teveel meeslepen nu?
T is toch iets minder groots allemaal..........quote:
En je gaat er goed van schaatsen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik had een broodje pindakaas, omdat je er groot en sterk van word.
Altijd goed om even de feiten te checken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch iets minder groots allemaal..........
https://www.hln.be/buiten(...)s-aanwezig~aefae8aa/
!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
Dit is de tijd van het jaar dat ik eerlijk ga toegeven dat ik een Moldavische livestream kijkKwam net ook nog een lekker liedje voorbij
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ay oh, let's go, folkore & rock 'n roll![]()
Vrolijk en knettergekquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ay oh, let's go, folkore & rock 'n roll![]()
Eerste vriendin heeft smaak!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vrolijk en knettergek![]()
Mijn eerste vriendin (Roemeense) luisterde ook naar zulke muziek.
En bedankt, nu zit dit waarschijnlijk de hele middag in mijn hoofdquote:
O dat is best heftig Prish, succesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit dit waarschijnlijk de hele middag in mijn hoofd
Voor zover het over mij gaat, had ze smaak jaquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit dit waarschijnlijk de hele middag in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor zover het over mij gaat, had ze smaak ja
Ze hebben dezelfde taal.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:49 schreef engine het volgende:
Ik dacht dat het Roemeens was maar zie nu dat het ook Moldavisch is.
Weet ik. Heb ook een paar jaar een Roemeense vriendin gehadquote:
Wat toevalligquote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:56 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik. Heb ook een paar jaar een Roemeense vriendin gehad
Jaquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, kan me weer bewegen zonder rare trillingen
Een Terrapene, zo op het eerste gezicht.quote:
Ah, leuk!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ik ging er altijd graag op vakantie
Houden zoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, kan me weer bewegen zonder rare trillingen
Redelijk jaquote:
Zou best kunnen, het is een tekening van mij uit mijn digitale kunstenaar periodequote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een Terrapene, zo op het eerste gezicht.
Ahaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het is een tekening van mij uit mijn digitale kunstenaar periode
Goed gezien, het is een 3D tekening, en het oog is tijdens het maken van de compositie een beetje verschovenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aha![]()
Ik vroeg me al af waar ik naar keek…
Die ogen zijn raar. Maar het kleurenpatroon doet denken aan Terrapene.
Zijn er mensen die dat kopen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms zie je dingen.....
[ afbeelding ]
Ik ben bang van wel.. tis niet Ali-express hč... Tis gewoon de fokking HEMAquote:
Sinds wanneer eisen honden mosterd op hun hotdog?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms zie je dingen.....
[ afbeelding ]
quote:
quote:over dit product
Een verkleedpak voor een hond in de vorm van een hotdog. De hond stelt het worstje voor tussen het broodje. Het verkleedpak qua maat geschikt voor een flinke Jack Russell. Je sluit het kostuum gemakkelijk met behulp van een verstelbare klittenband. De hotdog is 30 bij 30 bij 15 cm.
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.. tis niet Ali-express hč... Tis gewoon de fokking HEMA
Hondekleding is big business tegenwoordig.... Dus daar is nu ook verkleed kleding bij dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Voor carnaval zeker
Het verbaasd me dan ook dat een "HEMA" zoiets verkoopt... daar gaan vast klachten over komenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het vooral zielig, geen hondje die dat leuk vindt
Ik denk dat er een demonstratie op het Museumplein komt of op zijn minst een colonne vrachtauto's met een lengte van 350 km.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verbaasd me dan ook dat een "HEMA" zoiets verkoopt... daar gaan vast klachten over komen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er een demonstratie op het Museumplein komt of op zijn minst een colonne vrachtauto's met een lengte van 350 km.
Een malse koe daarentegenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bovendien wil je niet dat je eten weg loopt
Daarom zitten honden toch ook aan riemen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bovendien wil je niet dat je eten weg loopt
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zitten honden toch ook aan riemen?
Ik zie een gat in de markt !!quote:
Er is al een demonstratie op het Museumpleinquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat er een demonstratie op het Museumplein komt of op zijn minst een colonne vrachtauto's met een lengte van 350 km.
Goffer, dat is snel! Leve het internetquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is al een demonstratie op het Museumplein
Helaas houd niet iedereen zich daar aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zitten honden toch ook aan riemen?
Wat nou weer…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de Hemaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het beide tegelijk... ( Mits er een Hema op dat plein zit )quote:
Dan moeten de Hemastranten wachten tot er plek is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel jammer ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Helaas houd niet iedereen zich daar aan.
Welnee, gewoon mengen!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten de Hemastranten wachten tot er plek is.
Ik bedoelde bij de Hemaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het beide tegelijk... ( Mits er een Hema op dat plein zit )
Zijn altijd dezelfde ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel jammer ja.
Wat mij betreft gaan die loslopen gevallen echt meteen de hakselaar in
Dat valt nog mee hier. Ook vaak zet van die ***** keffers.quote:
Voor/tegen The voice of Holland, lees ik net met een half oog.quote:
Je maakt een grapje zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor/tegen The voice of Holland, lees ik net met een half oog.
....
Dat wordt moeilijker bij een Deense Dog ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee hier. Ook vaak zet van die ***** keffers.
Die vliegen wel netjes als je ze goed raakt
Ze zenden het ook niet meer uitquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Terecht wel. Is ook een kutprogramma.
Nooit geprobeerd bij een Deense Dog ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijker bij een Deense Dog ofzo.
Ik heb het ook nooit gekeken , vreselijk programma .quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Terecht wel. Is ook een kutprogramma.
Weten die demonstranten dat al?quote:
En hoe weet je dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gekeken , vreselijk programma .
Zwaai eens!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zocht ff naar een livewebcam van het Museumplein... die is er dus niet
Maar wat kom ik wel tegen? Wereldstad Wijchen is live !!
https://www.webcamtaxi.co(...)n-market-square.html
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zwaai eens!![]()
En geen markt vandaag?
Je kent het principe van de Voice toch wel?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe weet je dat dan?
LOLquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kent het principe van de Voice toch wel?
Niet mijn ding.
Maareh, heb je het kasteel al gespot?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zwaai eens!![]()
En geen markt vandaag?
Nu wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maareh, heb je het kasteel al gespot?
Je bedoelt de baasje dan hoop ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel jammer ja.
Wat mij betreft gaan die loslopen gevallen echt meteen de hakselaar in
Het is leeg op het water... z'n roeibootjes gezonken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:17 schreef chufi het volgende:
Ik zag net wel pullup voorbij komen
[ afbeelding ]
https://www.skylinewebcam(...)uente-de-triana.html
roeit er rechts net 1 uitbeeld... Maar het is nu ook etenstijdquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is leeg op het water... z'n roeibootjes gezonken?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bedoelt de baasje dan hoop ik.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te laat, ze staat al op het Museumplein
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zocht ff naar een livewebcam van het Museumplein... die is er dus niet
Maar wat kom ik wel tegen? Wereldstad Wijchen is live !!
https://www.webcamtaxi.co(...)n-market-square.html
Had ik ook niet verwacht neequote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Te laat, ze staat al op het Museumplein
Zonder show zullen er minder mensen kijken. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:52 schreef aloa het volgende:
Ik vond the Voice altijd wel leuk. Kijken of er echt talent tussen zat.
De show er om heen, hoefde van mij niet.
Misschien is ze binnenkort jarig en komt vast de toekomst uit checkenquote:
Denk ook dat ze niet binnenkort jarig is eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien is ze binnenkort jarig en komt vast de toekomst uit checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |