Hapert.quote:
B00STER had een plan. B00STER wonquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
BOOSTER had gewoon door dat ie de lapo had!![]()
oh nee ik kijk muziek stream. maar die schiet steeds in de BUFFERquote:
BOOSTER praat over zichzelf in de 3e persoonquote:
Ik tel op zich ook voor twee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
BOOSTER praat over zichzelf in de 3e persoon
nee kutzooiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine vertelt mij doet de stream bij jou wel goed?
B00ster dacht mij te plagenquote:
Moet je dan ook 2 zitplaatsen kopen in het vliegtuig ?quote:
for realquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou meer qua aanwezigheid. Ik ben eigenlijk heel bescheiden en rustig hoor.
dan moet je hier nog wel best doen qua aanwezigheidquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou meer qua aanwezigheid. Ik ben eigenlijk heel bescheiden en rustig hoor.
Ey, jij begon met een evil plan om mij te grazen te nemen. Je moet me vooral de gelegenheid geven daarop te anticiperen lieve Greysquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
B00ster dacht mij te plagen
ik ben 5 dec jarig
Noem je me nou dik vleermuis?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet je dan ook 2 zitplaatsen kopen in het vliegtuig ?
er komen nog vele topics lieve B00sterquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ey, jij begon met een evil plan om mij te grazen te nemen. Je moet me vooral de gelegenheid geven daarop te anticiperen lieve GreysEn deze leek me wel grappig.
Ik werk er aan!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je hier nog wel best doen qua aanwezigheid![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ey, jij begon met een evil plan om mij te grazen te nemen. Je moet me vooral de gelegenheid geven daarop te anticiperen lieve GreysEn deze leek me wel grappig.
Waarom klinkt mijn 'Lieve Greys' gewoon lief en jouw 'Lieve B00STER' als een dreigement? hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komen nog vele topics lieve B00ster![]()
Twitch en FB ook.Jammer dit.quote:
ik ben heel liefquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waarom klinkt mijn 'Lieve Greys' gewoon lief en jouw 'Lieve B00STER' als een dreigement? hahaha
Als je nog online bent...wil je me even mentionen als het weer online is?quote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Als je nog online bent...wil je me even mentionen als het weer online is?
Breakbeat.quote:
Wou zeggen "wie de schoen past" enzo...maar weet niet of je wel in normale maten pastquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wou zeggen "wie de schoen past" enzo...maar weet niet of je wel in normale maten past
aan zijn koppie te zien, valt dat reuze meequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wou zeggen "wie de schoen past" enzo...maar weet niet of je wel in normale maten past
Lekker slipe.quote:
Lekker slapenquote:
Ahhh..ik ga je missen!! Maar slaap lekker lieverd!quote:
Slaap lekker schoonheid.quote:
Klote is dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
af en toe hoor je een stukje en dan denk je JAAAAAAA maar dan is het maar 3 seconden
[..]
Als dat geen..quote:
[..]
Ja doei, ik blijf niet die boom in klimmen.quote:
quote:
Ik had vandaag mijn databundel opquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
man laat ze even via mijn glasvezel sturen dan
En dat klinkt dan goed ook nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
af en toe hoor je een stukje en dan denk je JAAAAAAA maar dan is het maar 3 seconden
Ja dat geeft weinig hoopquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
nou zeg maar dag tegen de avond muziek![]()
[ afbeelding ]
poah matig is datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn databundel op![]()
Dus ik wou wat GB'tjes bij kopen....eerst via sms geprobeerd...blijkt dat ze in hun automatische sms zelf de verkeerde code storen dus je krijgt iedere keer "deze code wordt niet herkend". Toen via hun app geprobeerd en die werkt perfect...behalve de pagina waar je dat moet regelen![]()
Uur mee bezig geweest en uiteindelijk vond ik op hun website wel de juiste code om te sms'en.
ja echt zuurquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat klinkt dan goed ook nog.
Het ligt bij hun,geven ze ook toe.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klote is dat.![]()
Even de boel op pauze zetten zodat de boel kan bufferen werkt ook niet?
Als je dat al niet vond dan had ik jou weg gestuurd.quote:
Dat kan jij niet, jij hebt me niet uitgenodigd dat was @FreshFruit. Alleen die mag me wegsturen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je dat al niet vond dan had ik jou weg gestuurd.![]()
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat kan jij niet, jij hebt me niet uitgenodigd dat was @:FreshFruit. Alleen die mag me wegsturen.
quote:
Ja echt hè? Vind ik dus ook !quote:
Ik vind het een kut reclame.quote:
Ik zing 'm altijd meequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een kut reclame.
Ik vond hem heel mooi!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja![]()
Mijn kaart was wel leuk hè @:greysbones
[ afbeelding ]
Die is geluktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vond hem heel mooi!!
Korte samenvatting, Greys wilde de LaPo om mij in een boom te hangen in de TT. En ik heb de LaPo gekregen, dus ik bedacht een ludieke wraakactie
hier ook, youtube doet het niet meer. en facebook bestaat nietquote:
Waar is hier de nooduitgang...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:57 schreef B00STER het volgende:
Ze is ook ineens bijzonder stil, ik denk dat ze met een noodgang een zooi taarten aan het bakken is.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Voor op het verjaardagsfeestje van Greys![]()
![]()
https://www.twitch.tv/har(...)Og49tMY5gjtYRbtxklCwquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier ook, youtube doet het niet meer. en facebook bestaat niet
oh was verkeerde link.
nou half uurtje staat nog op facebook...
beter komen ze straks weer live hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/har(...)Og49tMY5gjtYRbtxklCw
Voor of na pozza eten?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@:maily ik heb op de weegschaal gestaan
Linkje?quote:
https://www.facebook.com/hardcoreradio/videos/828724171306064quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beter komen ze straks weer live hoor
En hij heeft je je telefoon nummer verteldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
neequote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hij heeft je je telefoon nummer verteld
gaat stukken beter als net in ieder geval maar beter komen ze weer op joetoepquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
Hier weinig buffer meerik durf nog niet te juichen
tututudutudtuuuuduuuu
Was ook maar een flauw garpjequote:
beetje minder pozza's eten werkt dus welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was ook maar een flauw garpje![]()
Maar goed bezig kerel!
Stream uit het raam gegooidquote:
Als je vanaf volgende maand nu eens pozza's met enkel bloemkool bodems en groentjes toppings in de oven schuift kun je het beste van beide werelden combinerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje minder pozza's eten werkt dus wel![]()
ja dat zijn de plannenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je vanaf volgende maand nu eens pozza's met enkel bloemkool bodems en groentjes toppings in de oven schuift kun je het beste van beide werelden combineren
Het is dat jij het zegt...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je vanaf volgende maand nu eens pozza's met enkel bloemkool bodems en groentjes toppings in de oven schuift kun je het beste van beide werelden combineren
Lekker voor jequote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
@Naardegallemiezenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
m'n stream loopt echt helemaal naar de gallemiezen
drie kilo minder als een maand geledenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker voor je![]()
What was the verdict? Mag je mammie het weten?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
drie kilo minder als DAN een maand geleden![]()
nu jij weer
Ik niet. Maar heyquote:
Afgelopen oktober heeft mijn oma mij eens opgebeld in de week voor ik weer een weekendje naar mijn ouders zou gaan met de vraag: "weet jij hoe je bloemkool rijst moet maken?". Zij had ergens gelezen dat het vrijwel hetzelfde was als normale rijst en weinig mensen het konden onderscheiden en ze die proef een keer op de som wilde nemen.quote:
Ik dacht daar een sample van te horen maar het is lastig te volgen vanavondquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht daar een sample van te horen maar het is lastig te volgen vanavondnu wel weer okay
Ik voel me een beetje Oekraïne. 0 troepen, 0 uitrusting. Ieder moment de dreiging van Rusland in mijn nek.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje Oekraïne. 0 troepen, 0 uitrusting. Ieder moment de dreiging van Rusland in mijn nek.
De defensie uitgave van de Oekraïne zijn rond de 5 biljoen dollar per jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje Oekraïne. 0 troepen, 0 uitrusting. Ieder moment de dreiging van Rusland in mijn nek.
Ik geef het maar op denk ik.quote:
zo jammer hoe ze dit moois weten te vernaggelenquote:
Moet je niet betalen voor die streams?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ze doen elke artiest op facebook blijkbaar een nieuwe stream starten. dus dit gaat straks na de dj wissel weer gebeuren gok ik
nee is vanwege een boek promotie ofzo. alleen is de glasvezel eruit geflikkerd en nu moeten we het doen met matige facebook streamsquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je niet betalen voor die streams?
Daar ben je niet de enige in.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in.
https://www.facebook.com/hardcoreradio/videos/295673315959707/quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Moet ik ergens op klikken of is alles weer offline?
Hier nietquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/hardcoreradio/videos/295673315959707/
deze doet het bij mij
maar je bent niet de enige denk ik want op het screenshot staat de teller op 92 en nu alweer 78quote:
Stream loopt gewoon vast. Krijg eigenlijk niks ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
maar krijg je helemaal geen stream te zien dan of meteen buffer?
wtfquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Stream loopt gewoon vast. Krijg eigenlijk niks ja.
wtf heequote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:08 schreef engine het volgende:
Geen party kicking time![]()
[ afbeelding ]
Misschien omdat ik niet ingelogd ben bij facebook? Ik hoor een seconde en dan is het weer weg.quote:
ben ook niet ingelogd hoor. heb geen facebookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet ingelogd ben bij facebook? Ik hoor een seconde en dan is het weer weg.
dan ben ik vieswoest dat ik niet mee mag luisterenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben ook niet ingelogd hoor. heb geen facebook
via deze krijg je ook niets https://www.facebook.com/hardcoreradio ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
dan ben ik vieswoest dat ik niet mee mag luisteren
Ja een paar seconden en dan loopt het vast.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
via deze krijg je ook niets https://www.facebook.com/hardcoreradio ?
wat is dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk ik ga het voor je streamen via youtube. moet ik 24 uur wachten voordat ik live kan
ik ga twitch stream opstarten wachtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:21 schreef engine het volgende:
Nou dat heeft niks geholpenwel klaar mee nu.
YT doet het weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga twitch stream opstarten wacht
quote:
Heb je haar weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:23 schreef suzi1 het volgende:
ja nou sry, dit vind ik dus gwn teringherrie he
nee, ik bedoel dat 24 uur wachten, hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee. ik gebruik dat ook nooit.
K3?quote:
ja geen idee ik live stream nooit. en heb het meteen weggekliktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat 24 uur wachten, hoezo dat dan?
Dat was ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
1 kijker had ik. bedankt 1 kijker
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het werkte wel of niet?
soort van. m'n laptop stond zowat te koken zo warm
oh wat gaat je laptop maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het werkte wel of niet?
soort van. m'n laptop stond zowat te koken zo warm
lekker snekkiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh wat gaat je laptop maken?
welk videokaart heb je?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hij deed m'n videokaart niet gebruiken. dus hij zat software matig video te doen ofzo. kreeg hij het wat warm van
integrated?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
radeon iets, gewoon van amd ryzen he. geen idee verder
Altijd fijn dat je ons met je gezelschap komt verblijden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:52 schreef suzi1 het volgende:
ik verlaat jullie wedermaals. maar zal over enige tijd, onder voorbehoud, weer vaker van de party zijn
slaaplekker soesjequote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:52 schreef suzi1 het volgende:
ik verlaat jullie wedermaals. maar zal over enige tijd, onder voorbehoud, weer vaker van de party zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |