quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef [url=https://forum.fok.n:Dl/user/profile/442280]Prisha[/url] het volgende:
[..]
Geen idee ik vind m wel grappig.
Een andere versie, maar deze is ook mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef -Shii- het volgende:
Geen idee of deze al voorbij gekomen is.![]()
Oke, maar das wel een ander genre,quote:
Die kan ik toch niet allemaal tegelijk draaienquote:
welkequote:
He?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie plots haast of bewijsdrang voor 30cm of grote flapjes?
quote:
Oh daar kennen ze me, dat scheeltquote:
Flapjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie plots haast of bewijsdrang voor 30cm of grote flapjes?
wel zo handig jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet allemaal tegelijk draaien![]()
Ik doe een voor een.
scherpquote:
Ja eeuh.. ik zocht ff de vrouwelijke tegenhanger van de 30cm bewijsdrang... weet jij iets beters?quote:
Ga vooral door met je schuine praat, Pris krijgt er warm van.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja eeuh.. ik zocht ff de vrouwelijke tegenhanger van de 30cm bewijsdrang... weet jij iets beters?
nee maar ik snap de connectie nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja eeuh.. ik zocht ff de vrouwelijke tegenhanger van de 30cm bewijsdrang... weet jij iets beters?
GOA wilt 30cm flapjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Wat mis ik?
Oke ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee maar ik snap de connectie nietje praat vreemd
Ja duh.. Probeer jij maar eens Galactica te volgen en te Fok!en tegelijk !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee maar ik snap de connectie nietje praat vreemd
432 Hz... Kijk, die mensen hebben tenminste iets begrepen !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, bij deze mijn excuses, ik schaam me echt diep.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kon ik dit nou vergeten, wat mij betreft 1 van de beste albums ooit gemaakt.![]()
![]()
Ken ik deze? Ik weet het niet. Effe luisteren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, bij deze mijn excuses, ik schaam me echt diep.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kon ik dit nou vergeten, wat mij betreft 1 van de beste albums ooit gemaakt.![]()
![]()
Hier ook vandaagquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier semi lang. Was vandaag al begonnen.
Ik kan zijn breinsprongen vaak volgen maar nu was ik m effe kwijt. Géen idee.quote:
Is de hele cd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ken ik deze? Ik weet het niet. Effe luisteren.
Hij heeft 1 bitchslap teveel gezien. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan zijn breinsprongen vaak volgen maar nu was ik m effe kwijt. Géen idee.
Nee die smilie --->quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat een lang weekend voor mij betekent?
Heerlijk is dat. Vanmorgen flink uitgeslapen en lekker de hele avond op de schietbaan gehangen.quote:
Aha! Multitasken lukt je niet. Waarom je 30cm flapjes erbij fantaseert weet ik niet maar ga vooral doorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh.. Probeer jij maar eens Galactica te volgen en te Fok!en tegelijk !
Wij moeten nog steeds afspreken. Ik was nog niet zoverquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Vanmorgen flink uitgeslapen en lekker de hele avond op de schietbaan gehangen.
Klinkt een beetje spacey. Ha dat past dus wel! I like it!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de hele cd.
Deze staat er ook op, ken je misschien wel
Je hebt mijn nummer. Bel maar als je er klaar voor bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij moeten nog steeds afspreken. Ik was nog niet zover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |