SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo. Maar zeker weten we het dus niet.
Ja lijkt mij verder ook niet hoor. Echt waardeloos dat ze het niet gewoon laten zien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar is zeer onwaarschijnlijk. Vera is ook niet genomineerd terwijl ze van de stemmen die te zien waren zij de meeste kreeg, dus lijkt me niet dat ze nóg meer stemmen heeft gekregen dan te zien waren:
[ afbeelding ]
(plaatje van Li0nHeart)
Ik snap helemaal geen hol van dat schema..wat zijn die cijfers achter die namenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar is zeer onwaarschijnlijk. Vera is ook niet genomineerd terwijl ze van de stemmen die te zien waren zij de meeste kreeg, dus lijkt me niet dat ze nóg meer stemmen heeft gekregen dan te zien waren:
[ afbeelding ]
(plaatje van Li0nHeart)
nawel en julio heeft tobias gedaan. En vera had een stem van nouch nawel evelien en leroy. Verder netquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
De genomineerden moeten dan minimaal 5 stemmen hebben gekregen.. En Toby heeft misschien Peter of toch Julio genomineerd..
niet peterquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
De genomineerden moeten dan minimaal 5 stemmen hebben gekregen.. En Toby heeft misschien Peter of toch Julio genomineerd..
Dan denk ik eerder Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef cheanny het volgende:
Oh ja klopt. Dus dan sowieso Nawel en Julio.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
niet peter
want die zit in het complot
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Dus dan sowieso Nawel en Julio.
Kristof en Vera hadden sowieso (per ongeluk) Eveline en Nawel gedaan en van Grace weten we alleen zeker dat ze Eveline heeft genomineerd..
was dit?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel zakt steeds dieper en dieper.
Mijn persoonlijke score aan de bewonersquote:
Weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:18 schreef mario390 het volgende:
zowat kann je niet zeggen freak
veras opa is overleden en
dat is niet tv, om dat niet geplant
Tiktokkie weet wel zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:19 schreef just me het volgende:
En Nawel wil haar dochter (als ze die ooit krijgt) Nouchine noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |