Verslaafd ben je voor het levenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over paar maanden ben ik 4 jaar gestopt, maar ik heb soms nog wel eens vlagen van zin erin.
Met name als ik wat alcohol op heb of langs iemand loop die een bepaalde soort shag rookt die lekker ruikt
April 2018 ben ik alleen nog op mijn werk gaan roken en vanaf juni/juli dat jaar helemaal gestopt. Daarna in oktober dat jaar tijdens uitgaan nog eens in een aangeschoten bui een peuk van iemand gebietst en toen ging ik na 2 teugen al helemaal over mijn nekquote:
Fresh vriendquote:
Dan helpt de kots neigingen wel mee natuurlijk, veel mensen beginnen zo juist weerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
April 2018 ben ik alleen nog op mijn werk gaan roken en vanaf juni/juli dat jaar helemaal gestopt. Daarna in oktober dat jaar tijdens uitgaan nog eens in een aangeschoten bui een peuk van iemand gebietst en toen ging ik na 2 teugen al helemaal over mijn nek![]()
Sindsdien nooit meer gerookt
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan helpt de kots neigingen wel mee natuurlijk, veel mensen beginnen zo juist weer
Ik ben er wel blij mee dat ik toen een mega hoestbui kreeg, ik snapte meteen weer waarom ik gestopt wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan helpt de kots neigingen wel mee natuurlijk, veel mensen beginnen zo juist weer
Ik ga dit jaar stoppenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
was 8 maanden gestopt
zat op een terras
kreeg een sigaret aangeboden
en stak hem zo op
zonder er bij na te denken
8 maanden is je al gelukt...komt vast goedquote:
Ja echt hè?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zo'n dag was het hier ook wel
Je UI.quote:
Zo ben ik in 2017 ook weer begonnen na 3 maanden te zijn gestopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
was 8 maanden gestopt
zat op een terras
kreeg een sigaret aangeboden
en stak hem zo op
zonder er bij na te denken
er is altijd een excuus hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
8 maanden is je al gelukt...komt vast goed
Inkakken is bijpakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè?zit gewoon zwaar in te kakken hier
Zat er al op te wachtenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ben ik in 2017 ook weer begonnen na 3 maanden te zijn gestopt.
Lange dag op nieuwe horeca baan gehad, daarna nog even terras gepakt met collega's.
Sigaretje aangeboden gekregen en diezelfde avond weer nieuw pakje gehaald
quote:
Gebeurd blijkbaar de beste wel eensquote:
Seriously?quote:
Bij 301 is het echt vol hoor.quote:
Ja maar mij iets te regelmatig hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gebeurd blijkbaar de beste wel eens
Jaloers welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat ik toen een mega hoestbui kreeg, ik snapte meteen weer waarom ik gestopt was
Ja. Ik denk hoe kan het toch dat het met zulke drukte hier soms ineens zo stil valt. En toen ging er een belletje rinkelenquote:
Wij boomers gaan dan ook niet te laat naar bedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij dacht dat iedereen naar bed was.
Hou de nummering eens bij !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja. Ik denk hoe kan het toch dat het met zulke drukte hier soms ineens zo stil valt. En toen ging er een belletje rinkelen
jij bent denk ik de enige boomer hier op dit momentquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij boomers gaan dan ook niet te laat naar bed
Ja het werd ineens zo stilquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij dacht dat iedereen naar bed was.
goed bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man is twee weken geleden gestopt met roken, voor het eerst in zijn (rook)leven en het gaat hem heel goed af, alleen de Tucjes zijn niet aan te slepen
Als je op PC zit in livemodus en een mod zit posts te verwijderen, dan kan ie wel doortellen hoor.quote:
Zie je? Training!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hou de nummering eens bij !![]()
Hahaha
Volgens mij zijn hier helemaal geen boomersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen dat hij het vol kan houden!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man is twee weken geleden gestopt met roken, voor het eerst in zijn (rook)leven en het gaat hem heel goed af, alleen de Tucjes zijn niet aan te slepen
nieuwe verslavingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Jup. En ook vaak in een omgeving waar veel gerookt wordt laatste jaren. Dat is nu wel minder dus dat maakt het al iets makkelijker.quote:
Hou nou es op over die bomen!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier helemaal geen boomers
Blijkbaar nodig!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
F1?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je op PC zit in livemodus en een mod zit posts te verwijderen, dan kan ie wel doortellen hoor.
Heb wel eens reactie #343 gezien
quote:
ik welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. En ook vaak in een omgeving waar veel gerookt wordt laatste jaren. Dat is nu wel minder dus dat maakt het al iets makkelijker.
Maar eerlijk, heb nog nooit serieus geprobeerd te stoppen. Zal niet meevallen. Maar ja, het is wel mooi geweest ondertussen.
Ik heb echt geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier helemaal geen boomers
Kunnen jullie dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook weleens![]()
(Of ik post door het slotje)
Uhuh...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik leer normaal best snel hoor! Maar ja dit is het nieuwe normaal he.
Natuurlijk, het is mij twee jaar geleden ook gelukt, dus hij kan het ook. MOET!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen dat hij het vol kan houden!
ESF livetopic, F1 livetopic, eigenlijk alle drukke livetopics waar trollen makkelijk isquote:
Dat je snel leert ?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gisteravond vond je anders van wel.
Maar dat is hier niet van toepassing.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je op PC zit in livemodus en een mod zit posts te verwijderen, dan kan ie wel doortellen hoor.
Heb wel eens reactie #343 gezien
mis je het al een beetjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ESF livetopic, F1 livetopic, eigenlijk alle drukke livetopics waar trollen makkelijk is
Ik stop gewoon met die dingen kopen, kan hij weer cold turkey afkickenquote:
Of wel moeten hier nu heel erg ruzie gaan maken, dan misschien welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is hier niet van toepassing.
Ik heb 3/4e van december in foetus houding in mijn bed liggen jankenquote:
Je roept dus maar watquote:
Eigenlijk niet, nog niet.quote:
NIEMAND KOMT AAN ONS WOUDJE!quote:
Hahaha er werd zó veel gezegd gisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja. Ik heb indruk gemaakt merk ik.
Ja, en het is superirritantquote:
Ik had het helelmaal niet over praten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha er werd zó veel gezegd gisteren
ja snap niet dat ze dat nog niet hebben toegevoegdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, en het is superirritantIk vind dat je als mod zijnde een melding moet krijgen met "je staat op het punt in een gesloten topic te posten, wil je dat?", maar helaas.
Nog een keer proberenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel
maar dus ook weer begonnen
Ik doel op oude mensen, iemand uit 1965 oid vind ik al een boomerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je roept dus maar wat![]()
Babyboomers (geboren tussen 1941 en 1955)
Het stoppen is ook niet het moeilijkst, het gestopt blijven wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ben ook wel is eerder gestopt, maand of 8, toen ook weer begonnen
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, nog niet.
Zit nog steeds in extase van afgelopen jaar
Dat zou wat voor mij zijn, ik zou complete monologen houden tot 500 posts zonder dat ik het doorhadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, en het is superirritantIk vind dat je als mod zijnde een melding moet krijgen met "je staat op het punt in een gesloten topic te posten, wil je dat?", maar helaas.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had het helelmaal niet over praten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een keer proberenAls 8 maanden kan, kan 16 maanden ook. Rookt je man ook?
Ow, in dat geval: ik doelde op dat het ons Woudje isquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de associatie boom -> woud -> Woudje. rustaaagggg
Mijn username slaat op mijn woonplaats, waar woud inderdaad een relatie heeft met bomenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de associatie boom -> woud -> Woudje. rustaaagggg
Dat wel jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
en ben ook klaar met dat Hami gezeik
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is hier niet van toepassing.
Dan word het wel lastiger als je daardoor nog steeds rookwaren in je huis hebt lijkt me.quote:
Samen stoppen danquote:
Snap ik haha!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, in dat geval: ik doelde op dat het ons Woudje is![]()
En daarom vond ik 'm dus extra grappig!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn username slaat op mijn woonplaats, waar woud inderdaad een relatie heeft met bomen
Lichamelijk voel ik me 20, mentaal 40 en qua wijsheid 450.000.000.000 jaarquote:
M'n pa gaat binnekort beginnen met biljarten bij "de bejaarden" zoals hij dat zelf zegt. Wordt m'n moeder boosquote:
denk ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan word het wel lastiger als je daardoor nog steeds rookwaren in je huis hebt lijkt me.
hebben we ook 1 keer gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Samen stoppen dan![]()
Maakt het wel makkelijker als het ook niet beschikbaar is zeg maar.
Je moet op een punt komen dat je het echt niet meer wil, echt zelf niet meer wil.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. En ook vaak in een omgeving waar veel gerookt wordt laatste jaren. Dat is nu wel minder dus dat maakt het al iets makkelijker.
Maar eerlijk, heb nog nooit serieus geprobeerd te stoppen. Zal niet meevallen. Maar ja, het is wel mooi geweest ondertussen.
Biljard club 'De Biljaarden'quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
M'n pa gaat binnekort beginnen met biljarten bij "de bejaarden" zoals hij dat zelf zegt. Wordt m'n moeder boos
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we ook 1 keer gedaan
wat een ramp![]()
![]()
Slaande ruzie?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben we ook 1 keer gedaan
wat een ramp![]()
![]()
Pfew, zo oud ben ik nog lang nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik doel op oude mensen, iemand uit 1965 oid vind ik al een boomer
"Het kromme keutje."quote:
Meld je aanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou wat voor mij zijn, ik zou complete monologen houden tot 500 posts zonder dat ik het doorhad
Maakt ook niet uit als het wel zo zou zijn hoorquote:
Toen ik ging samenwonen met muis (april 2018) ben ik bewust vanaf dat moment gestopt met thuis roken en alleen nog op werk en tijdens uitgaan. Muis rookte toen alleen tijdens het uitgaan en als ik rookwaren thuis had zou het voor haar ook makkelijker zijn om 'vast' te gaan roken.quote:
Mooi gesprokenquote:
quote:
Ik stopte 2 jaar geleden toen mijn man doorrookte, dus genoeg rookwaar in huis. Bikkel, ben ikquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan word het wel lastiger als je daardoor nog steeds rookwaren in je huis hebt lijkt me.
Hahaha, nou je begrijpt, daar houdt het al op voor mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
cursus tot 301 tellen, meer niet
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stopte 2 jaar geleden toen mijn man doorrookte, dus genoeg rookwaar in huis. Bikkel, ben ik
Ja dat punt komt wel een beetje in zicht. Eerst kocht ik ze altijd goedkoop in het buitenland maar ik betaal me scheel ondertussen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet op een punt komen dat je het echt niet meer wil, echt zelf niet meer wil.
Hoe ging je lasproef?
dan is het maar goed dat je niet aan BB hebt meegedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha, nou je begrijpt, daar houdt het al op voor mij.
Die gaat maar tot 100 dagen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je niet aan BB hebt meegedaan![]()
![]()
Ik ben geen boomer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi gesproken
(als je bijna een boomer bent)
Kijk, ik had niets minder van een echtste strijdster verwachtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stopte 2 jaar geleden toen mijn man doorrookte, dus genoeg rookwaar in huis. Bikkel, ben ik
Dat was voor iedereen wel duidelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha, nou je begrijpt, daar houdt het al op voor mij.
Ik ging vandaag tanken, voor mij kocht een man twee pakkjes sigaretten, ¤ 23quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat punt komt wel een beetje in zicht. Eerst kocht ik ze altijd goedkoop in het buitenland maar ik betaal me scheel ondertussen.
Leuk dat je het vraagt
Ik weet nog niet of ik het gehaald heb. Het ging wel goed en het is ook visueel goedgekeurd maar er wordt nog een röntgenfoto van gemaakt. Daarop zie je letterlijk iedere fout dus het is nog even afwachten.
Ik overweeg alleen om jou al om het toch te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was voor iedereen wel duidelijk
het is kneiter duur inderdaadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging vandaag tanken, voor mij kocht een man twee pakkjes sigaretten, ¤ 23![]()
![]()
Bij ons op het werk worden er ook regelmatig van dat soort lasproeven gedaan. Nog even geduld dus, maar het zal heus wel goed zitten.
Fingers crossedquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging vandaag tanken, voor mij kocht een man twee pakkjes sigaretten, ¤ 23![]()
![]()
Bij ons op het werk worden er ook regelmatig van dat soort lasproeven gedaan. Nog even geduld dus, maar het zal heus wel goed zitten.
Blijft een mooi nummer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:35 schreef engine het volgende:
Potato draait nog even nobody said it was easywas ook weer een topstream vanavond.
quote:
Top TTquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daily maily.quote:
we zijn er nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
#175 ... zie je ik kan het heus wel Greys en FS! zeurpieten.
Jaaquote:
Wat is er met #175?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
Ze doen vervelend tegen me. Ze denken dat ik niet tot 301 kan tellen omdat ik soms een beetje per ongeluk heel lang in het oude topic blijf hangen. Maar dat is gewoon omdat ik geen afscheid van kan nemen, ik heb verlatingsangst.quote:
Zal eens tijd worden ookquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
uche uchequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze doen vervelend tegen me. Ze denken dat ik niet tot 301 kan tellen omdat ik soms een beetje per ongeluk heel lang in het oude topic blijf hangen. Maar dat is gewoon omdat ik geen afscheid van kan nemen, ik heb verlatingsangst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Oei ... praat je daar met iemand over?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze doen vervelend tegen me. Ze denken dat ik niet tot 301 kan tellen omdat ik soms een beetje per ongeluk heel lang in het oude topic blijf hangen. Maar dat is gewoon omdat ik geen afscheid van kan nemen, ik heb verlatingsangst.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa
Wel een beetje jammer dat hij halverwege het nummer de stream uitzet![]()
Anyway...nu ben ik ook bij Gizmo
Ja, nu met jou.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ... praat je daar met iemand over?
Ik zou kunnen zeggen ah gossie, wil je erover praten? Maar ben niet zo sympathiekquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
jawel jij kunt datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar geschikt voor ben
Erger kan het toch niet worden!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar geschikt voor ben
Let the beat control your body!quote:
Kan de volgende die de LaPo heeft een TT met een boom neerzetten? Bij voorkeur met FS erin.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen ah gossie, wil je erover praten? Maar ben niet zo sympathiek
we plempen hem ff volquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kan de volgende die de LaPo heeft een TT met een boom neerzetten? Bij voorkeur met FS erin.
Beter erin dan eraan hangendquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kan de volgende die de LaPo heeft een TT met een boom neerzetten? Bij voorkeur met FS erin.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
we plempen hem ff vol
en dan zet ik jou weer in de boom
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
Het gaat hier verdomme weer snel, ik kan dat op mijn leeftijd niet meer bijhouden
Ik heb mijn broekie anders nog aan iddquote:
tmiquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn broekie anders nog aan idd
Dat word het eerste weekend van februari gedaan in de feest bunker van @dud0r daar heb jij al meerdere PM's over ontvangen over het hoe en watquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
we hebben B00ster niet eens ontgroend
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn broekie anders nog aan idd
sssttttttttquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word het eerste weekend van februari gedaan in de feest bunker van @:dud0r daar heb jij al meerdere PM's over ontvangen over het hoe en wat
Kom maar op!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
we plempen hem ff vol
en dan zet ik jou weer in de boom
The Curequote:
waar wil je heeenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
ja zijn we er al bijna?
kan sneller hoor?
Je hebt een missie he??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
ja zijn we er al bijna?
kan sneller hoor?
Je kunt tot 175 tellen, dan moet 301 ook wel lukken toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
post 301quote:
Dat is niet heel moeilijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
post 301
en dan zonder dat B00ster het door heeft
You sneakerdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
post 301
en dan zonder dat B00ster het door heeft
Kijk. Therapie geslaagd. Dank u dokter! Ik zal u nooit vergeten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt tot 175 tellen, dan moet 301 ook wel lukken toch?
oehhhh zou ik nu een Viva note krijgenquote:
Jeetje, this is beginning to sound a lot like VF Californiaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kijk. Therapie geslaagd. Dank u dokter! Ik zal u nooit vergeten.
Ik kan alleen geen afscheid nemen van u, want verlatingsangst.
Ik ben genezen! doei!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, this is beginning to sound a lot like VF California
Er zit iig iets wat met bomen te maken heeft in de bandnaamquote:
NSB'erquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zit iig iets wat met bomen te maken heeft in de bandnaam![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
We shall see, two hundred fourty-three
quote:
quote:
Ik mag niet meer kletsen met vrouwelijke FOK!ster van muisquote:
oh ff wachten danquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag niet meer kletsen met vrouwelijke FOK!ster van muis
Wat is ze streng.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
waarom noem je haar muis, dan moet ik aan iemand denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deepackquote:
Tsja, dat heeft ze van mij afgekeken :pquote:
Snap ik, maar ik noem haar al sinds 2017 muis als koosnaampjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom noem je haar muis, dan moet ik aan iemand denken
en nu?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat heeft ze van mij afgekeken :p
Nu nog even wachten tot de GHB inslaat bij haarquote:
ik ben nu geen meisje meerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu nog even wachten tot de GHB inslaat bij haar
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu nog even wachten tot de GHB inslaat bij haar
Nu doe je jezelf te kort madamquote:
ik heb speciaal voor jou mijn geslacht aangepastquote:
Speciaal voor mij jaja.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb speciaal voor jou mijn geslacht aangepast
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Werk je ergens naartoe ofzo Greys?
Ik ga wel lekker losquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |