SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Zodat @greysbones denkt dat ze de boel manipulerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Noem me achterdochtig, maar waarom laten ze niet alle nominaties zien?
JANKENquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
Vera heeft net het nieuws over opa ontvangen op tv en ik zit gewoon weer te janken
nou inderdaad is toch wel iets waar je op zit te wachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Krijgen we niet allemaal te zien, vorige week ook al niet.
Zonde, da's toch zo'n beetje het leukste om te kijken toch.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
Vera heeft net het nieuws over opa ontvangen op tv en ik zit gewoon weer te janken
hoest met je kiezen? die er niet meer zijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
Dimi die op vera af loopt en whoppa, de sluizen zijn open![]()
* Ireth pakt doos tissues...
ohhhh overtreding hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
Ze laten zien dat Dimi inderdaad meteen rechts ging ipv naar de DBK.
Verdiend strafquote:
ik huil snel maar jij wint het dan wel van mijnquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
Dimi die op vera af loopt en whoppa, de sluizen zijn open![]()
* Ireth pakt doos tissues...
Dank je had ook tissues nodig en dan kappen ze het af met stomme reclame pffffffffffffquote:* Ireth pakt doos tissues...
Ach hou op, van de week zat ik al te janken bij de aankondiging van de film Armageddon... simba naast zijn dooie vader, je kan me opdweilen...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik huil snel maar jij wint het dan wel van mijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |