SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Okay, nu zie ik het. Thx topperquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen schrijven ingesteld als groene achtergrond en topicstarter als blauwe achtergrond
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oh hij zat nog wel in de vorige topic? dacht ik te laat wasquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij kan je met een abo meerdere mensen een kleurtje geven
als je bijv niks van mij wil missen <3
kwam de vrijmibo weer hard aanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Evelien is de Liese versie van vorig jaar. Man/vrouw dan. Liese was kwa persoonlijkheid beter te pruimen.
Is dat al duidelijk dat ze dat gedaan heeft?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:12 schreef Sofia35 het volgende:
Jammer van grace dat ze doet alsof ze vriendinnen zijn terwijl ze op nawel heeft gestemd
Kan niet lang duren voor Nawel daar achter gaat komen. Weet Nouch dat eigenlijk al?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:12 schreef Sofia35 het volgende:
Jammer van grace dat ze doet alsof ze vriendinnen zijn terwijl ze op nawel heeft gestemd
Ze vertelde dat aan Vera dacht ik. Dat ze het met pijn in haar hart gedaan heeft om andere te beschermen. We gaan het vanavond in de uitzending misschien zienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat al duidelijk dat ze dat gedaan heeft?
Dacht dat ze op Peter of Julio zou gaan, bij een van de twee had ze geen contact en ook niet met Eveline.
Volgens mij weet nouchine het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan niet lang duren voor Nawel daar achter gaat komen. Weet Nouch dat eigenlijk al?
--------
Nawel past haar prinsessenkroontje alvast voor de in de liveshow.
[ afbeelding ]
hoe komt ze aan t kroontjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan niet lang duren voor Nawel daar achter gaat komen. Weet Nouch dat eigenlijk al?
--------
Nawel past haar prinsessenkroontje alvast voor de in de liveshow.
[ afbeelding ]
Zat er nog net inquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh hij zat nog wel in de vorige topic? dacht ik te laat was
Ze worden niet op iq aangenomen blijkbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:20 schreef Thorelf het volgende:
leroy heeft last van muggenbulden..... heeft hij wel een scholing gehad. zijn woordenschat is ook zo klein
Je bent te mild voor deze wereld schatquote:
dat hoeft ook niet ,maar als fam of vrienden zou ik zeggen zou je dat wel doen in bb huis gaan. beetje voor zijn beschermingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ze worden niet op iq aangenomen blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn geen van allen intelligentquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet ,maar als fam of vrienden zou ik zeggen zou je dat wel doen in bb huis gaan. beetje voor zijn bescherming
hij is andersquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:25 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze zijn geen van allen intelligent
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Yolk het volgende:
Misschien vind je Leroy zielig.
Ja? Bedenk er dan maar bij,
dat ik niet vaak iemand aantrof
die zo blij kon zijn als hij.
Speciaal voor sjampquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Nawel : 'THE PRINCESS IS HERE!'
Niet nawel maar julio en evelien gestemdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:16 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ze vertelde dat aan Vera dacht ik. Dat ze het met pijn in haar hart gedaan heeft om andere te beschermen. We gaan het vanavond in de uitzending misschien zien
Dus jij vind een Evelien bijvoorbeeld niet saai?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:42 schreef Italy1404 het volgende:
Julio eruit. De saaiste persoon. Voegt niets toe.
Hahahah, nou evelien is lekker gezellig. Ik ga dan liever bier drinken met julioquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:42 schreef Italy1404 het volgende:
Julio eruit. De saaiste persoon. Voegt niets toe.
Dus datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahahah, nou evelien is lekker gezellig. Ik ga dan liever bier drinken met julio
Ja dat is ook wel weer waar…quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahahah, nou evelien is lekker gezellig. Ik ga dan liever bier drinken met julio
wat staat er eigenlijk op je profielfoto? vraag ik me al jaren afquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Goh evelien raar he, dat je niet met grace gesproken hebt aan wie zou dat liggen. En ook niet met Salar en Vera. Met de jongens kans ze allemaal wel. Zij ziet vera en dimi los van elkaar.
Ziet er hier wel schattig uit maar in het echte leven brrrrrr zou dat niet in m’n tuin of huis willen hebben.quote:
Maak het dood!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
Hey, ze hebben @:Soury in de tuin!
[ afbeelding ]
Was vanmiddag al geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef odie22 het volgende:
Nawel mag wel blijven , dat wordt nog wel oorlog tussen haar en Salar
Vind dat niet zo vreemd. Kijk naar haar uitstralingquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef odie22 het volgende:
Evil ine is het gewent om met (vleer)muizen en ratten om te gaan
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind dat niet zo vreemd. Kijk naar haar uitstraling
Maybe she's used to it, Maybe it's Evil-linequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:49 schreef odie22 het volgende:
Evil ine is het gewent om met (vleer)muizen en ratten om te gaan
Ik zie wel een boa contrictor om haar nek of Nawelquote:
Tja, te lang geen groot onderhoud. Die begint uit elkaar te vallen. Morgen vallen haar tanden er uit, en binnen een week liggen d'r tieten er afquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Huh nawel haar extensions zijn eruit?
Ja, ik denk dat er ook een horde muizen onder dat dak zitquote:
Wat ze eigenlijk altijd al doetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
is nous nu van alles bij elkaar aan liegen?
niet spoileren, ik zit net de uitzending van gisteren terug te kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit terug te beredeneren .. Salar heeft nu doen voorkomen dat hij op Nawel heeft gestemd. Maar bij Vera en Kristof was hij heel verbaasd dat zij op Eveline en Nawel hadden gestemd, omdat het plan Eveline en Julio was. En bij de jongens leek hij echt oprecht, omdat hij heel verbaasd was.
Maar waarom zou hij laten geloven dat hij op Nawel heeft gestemd?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, te lang geen groot onderhoud. Die begint uit elkaar te vallen. Morgen vallen haar tanden er uit, en binnen een week liggen d'r tieten er af
ze beschuldigd anderen vooral salar van roddel en leugens, en ze is zelf de hele dag al aan het roddelen, ze lult door wat salar haar in vertrouwen heeft verteldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
En da's allemaal waar! Want zij kan nie liieeeege!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze beschuldigd anderen vooral salar van roddel en leugens, en ze is zelf de hele dag al aan het roddelen, ze lult door wat salar haar in vertrouwen heeft verteld
miste je alquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen BB drama gehad vandaag
Ja, dat snap ik ook nog niet helemaal. Misschien wilde hij bij Kristof en Vera de schijn nog ophouden dat hij niet op Nawel heeft gestemd (dat gesprek was volgens mij nog voor de confrontatie met Nawel waarin hij dat toegaf). Hopelijk zien we het straks in de uitzending.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit terug te beredeneren .. Salar heeft nu doen voorkomen dat hij op Nawel heeft gestemd. Maar bij Vera en Kristof was hij heel verbaasd dat zij op Eveline en Nawel hadden gestemd, omdat het plan Eveline en Julio was. En bij de jongens leek hij echt oprecht, omdat hij heel verbaasd was.
Maar waarom zou hij laten geloven dat hij op Nawel heeft gestemd?
Wie heb je genomineerd?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen BB drama gehad vandaag
en er is niemand die dit hoort en ziet?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze beschuldigd anderen vooral salar van roddel en leugens, en ze is zelf de hele dag al aan het roddelen, ze lult door wat salar haar in vertrouwen heeft verteld
Nee wij vertellen het sowieso niet door. 100 %quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
en er is niemand die dit hoort en ziet?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee wij vertellen het sowieso niet door. 100 %
Ik heb ooit zo'n directeur gehad. Die had altijd dezelfde mening als degene die hij als laatst had gesproken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Noush kan gewoon niet zelf denken en luistert naar diegene die der het meest influisterd en dat zijn Nawel en Evenlien dus, terwijl ze dus een leuke band had met Salar lachen en dollen enzo, dat is niet meer dus omdat het ingefluisterd is dat het fout is.
Noush is 1 grote kleuter
Meer invloed dan ooit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef Jockari het volgende:
En wat met dit eigenlijk ???
[ afbeelding ]
die gaan lekker op een warm plekje zittenquote:
Vaak blijven ze wel uit de buurt van de poes.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaan lekker op een warm plekje zitten
in de kussens van die banken ofzo![]()
Ik dacht juist dat het plan Nawel en Julio was?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nog niet helemaal. Misschien wilde hij bij Kristof en Vera de schijn nog ophouden dat hij niet op Nawel heeft gestemd (dat gesprek was volgens mij nog voor de confrontatie met Nawel waarin hij dat toegaf). Hopelijk zien we het straks in de uitzending.
heeft ze vorig jaar niet gekeken dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Nouch maar niet vertellen dat die ook gewoon binnen zitten
Hoop dat ze een keer op het campingbedje in de tuin moetquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze vorig jaar niet gekeken dan?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat ze een keer op het campingbedje in de tuin moet
Klopt, en Vera had het niet begrepen en dus Nawel en Eveline genomineerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik dacht juist dat het plan Nawel en Julio was?
Uh... dat doen ze dus wél. En uit ervaring kan ik je vertellen dat dit kietelt en je toch enigsinds bezorgd maakt over waar dat beest allemaal in gaat bijten terwijl jij probeert hem er weer uit te werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef Sofia35 het volgende:
Alsof een muis door de pijp van je broek gaat kruipen 😂😂😂😂
Herriner me ooit bij een huisgenote ooit , viel een muis zo uit plafond zo snachts bij haar in bed .n. xDquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:04 schreef Sofia35 het volgende:
Alsof een muis door de pijp van je broek gaat kruipen 😂😂😂😂
Wow meen je niet. Gatverdammequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh... dat doen ze dus wél. En uit ervaring kan ik je vertellen dat dit kietelt en je toch enigsinds bezorgd maakt over waar dat beest allemaal in gaat bijten terwijl jij probeert hem er weer uit te werken
Geronimooooooooooooooooooo! *plof* ... NAILED IT!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:06 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Herriner me ooit bij een huisgenote ooit , viel een muis zo uit plafond zo snachts bij haar in bed .n. xD
Bij mij ook serieus gezakt. Was de eerste 2 weken mijn favo, nu niet meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:02 schreef Sofia35 het volgende:
Overdreven troll die nouchine. Sjonge jonge
Wtf ik zou een trauma hebben voor de rest van m’n leven. Wat ontzettend vies. Hoe reageerde ze ?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:06 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Herriner me ooit bij een huisgenote ooit , viel een muis zo uit plafond zo snachts bij haar in bed .n. xD
Huismuisquote:
Wil je alleen saaie streams dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine mag van mij volgende week naar huis. Vindt haar echt irritant
Zo mogen mijn huismuis ook hebbenquote:
ach sommige dingen moet je gewoon niet laten zienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Vorig jaar kregen ze van die diervriendelijke muizenvallen.
Misschien doen ze dit jaar mensenvallen.
Nou kan ze zelf niet meer eens rustig met haar capuchon over haar kop buiten gaan nukken.quote:
Tobias gestemd, die verdient wel een lekker warm bad.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef Jockari het volgende:
En wat met dit eigenlijk ???
[ afbeelding ]
Tsja weet wat ze voelt, en zou ook niet meer in de tuin willen.....spinnen pak ik ook al zijn ze groot. Maar muizen en ratten bbrrrrr. Muizen kunnen zich heel klein maken en overal tussen door ze zijn zo vlug en misschien uit angst jou richting op lopen.....ook ik walg van ze en kan me gedachten alleen nog maar op die muis richten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:00 schreef Sofia35 het volgende:
Alsof een muis vanuit het niks op je gaat zitten ofzo. Die dieren zijn net zo bang
ik zou het zeggen als ze net in bed ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Als ik in dat huis zat zou ik te pas en te onpas roepen dat je weer een muis zag.
Tobias: "Kijk! Mijn been is weer genezen! Ik kan er gewoon weer op lo*KLAP*quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach sommige dingen moet je gewoon niet laten zien
gewoon een klem zetten
Mag niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach sommige dingen moet je gewoon niet laten zien
gewoon een klem zetten
Kristof en Peter toch ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:06 schreef cheanny het volgende:
[..]
Klopt, en Vera had het niet begrepen en dus Nawel en Eveline genomineerd.
dan zitten er hooguit een paar tenen tussenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tobias: "Kijk! Mijn been is weer genezen! Ik kan er gewoon weer op lo*KLAP*"
Echte mannen doen datquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:11 schreef Whuzz het volgende:
Geef Rambo gewoon een vlammenwerper en laat hem op muizenjacht gaan
Begrijp ik wel en mee eens. Maar als je daar met 15 mensen zit zou ik echt niet zo overdreven reageren.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja weet wat ze voelt, en zou ook niet meer in de tuin willen.....spinnen pak ik ook al zijn ze groot. Maar muizen en ratten bbrrrrr. Muizen kunnen zich heel klein maken en overal tussen door ze zijn zo vlug en misschien uit angst jou richting op lopen.....ook ik walg van ze en kan me gedachten alleen nog maar op die muis richten.
lekker warmquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:13 schreef Jockari het volgende:
Snap niet dat ge met zo'n "botten" in huis rondloopt...
[ afbeelding ]
Laat die scary-oke maar komen jaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:11 schreef freaky40 het volgende:
Voorbereiding op hell week is vroeg begonnen...
Leuk vind ik dat altijd. Dat je mening over mensen zo kan veranderen. Ik had dat bv met Salar maar dan andersom. In het begin vond ik hem een irritant ventje maar nu kan ik stiekem wel om hem lachen af en toe. Nouchine vond ik lief en schattig in het begin en nu erger ik me rot aan haar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij ook serieus gezakt. Was de eerste 2 weken mijn favo, nu niet meer.
"wát een slécht verháal!"quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Vera: Ik hou van diertjes!
Salar: Ook van dát soort diertjes????
Vera:
Salar: ECHT!?
Dimi: Ook van slangen... ze houd van mijn ANACONDA
...
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Vera:
Dimi: Ook van slangen... ze houd van mijn ANACONDA regenworm>:)
...
Pauper opmerking.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Vera:
Dimi: Ook van slangen... ze houd van mijn ANACONDA
...
Idem dito bij mij !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:14 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Leuk vind ik dat altijd. Dat je mening over mensen zo kan veranderen. Ik had dat bv met Salar maar dan andersom. In het begin vond ik hem een irritant ventje maar nu kan ik stiekem wel om hem lachen af en toe. Nouchine vond ik lief en schattig in het begin en nu erger ik me rot aan haar.
gevoel stuur je niet hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:15 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi met z’n magere kippenborst. Ze had beter voor een tobi kunnen gaan ( als hij interesse heeft ) of een Kristoff.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef Ireth het volgende:
* Ireth loves muisjes![]()
* Ireth haat spinnen!!!
Ja, maar bij Toop is intussen een rechterbeen geamputeerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:15 schreef Sofia35 het volgende:
Dimi met z’n magere kippenborst. Ze had beter voor een tobi kunnen gaan ( als hij interesse heeft ) of een Kristoff.
Spinnen eten muggenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef Ireth het volgende:
* Ireth loves muisjes![]()
* Ireth haat spinnen!!!
Denk dat hij een robotbeen terug krijgt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, maar bij Toop is intussen een rechterbeen geamputeerd.
ik vond hem denk na 1 week leuk. weet niet precies meer hahaquote:
Godver. Heeft hij zich voor niks helemaal glad geschoren!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vond hem denk na 1 week leuk. weet niet precies meer haha
niet dat hij in mijn bed mag hoor!
Muggen vinden mij niet lekker??? Het hele huishouden ligt wakker van het gezoem en de jeukende muggebulten en ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Spinnen eten muggen
* Whuzz haat muggen!!!
was voor jouquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Godver. Heeft hij zich voor niks helemaal glad geschoren!
Of The Six Million Dollar Man... Wie kent hem nog ?? Ik word oud denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat hij een robotbeen terug krijgt.
Tobiator!
Nee, maar dimi toont 0,0 interesse in Vera behalve vandaag dan een beetje. Zoals kitty als zei het is fakequote:
Heb verleden jaar echt vreselijk last gehad van.muizen hier in huis zag ze zo onder me dressoir vandaan lopen richting keukenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
Als ik in dat huis zat zou ik te pas en te onpas roepen dat je weer een muis zag.
Same here.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Muggen vinden mij niet lekker??? Het hele huishouden ligt wakker van het gezoem en de jeukende muggebulten en ik heb nergens last van
Fair enough. Als iemand zo veel moeite voor me doet geef ik me gewonnenquote:
Kitty zei dat Vera Fake wasquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Nee, maar dimi toont 0,0 interesse in Vera behalve vandaag dan een beetje. Zoals kitty als zei het is fake
Oja, maar die hoor ik laatste dagen niet meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mis : Even aan m'n moeder vragen
oh ja en had ik maar iemand om van te houdenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Heb verleden jaar echt vreselijk last gehad van.muizen hier in huis zag ze zo onder me dressoir vandaan lopen richting keuken
"2 zachte armen om mij heen... etc..."quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh ja en had ik maar iemand om van te houden
die hoort door niemand van hun gezongen te worden hhahaquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat doen ze welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die hoort door niemand van hun gezongen te worden hhaha
ken?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
ik had deze pop toen ik kleiner was
[ afbeelding ]
Yep !!! hier ook succes de laatste dagen met dit type val.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werken als een trein. Véél beter dan die houten dingen.
Beetje pindakaas in het lokaas gat en klaar.
potverdorrie allemaal eruitquote:
Ik noteer 'm voor volgende keer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zoiets had ikquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werken als een trein. Véél beter dan die houten dingen.
Beetje pindakaas in het lokaas gat en klaar.
Kon je door zijn oog kijken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik volgens mij ook? Was dat niet met een knopje op zijn rug waarmee je zijn arm omhoog kon "pompen"??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar die zijn makkelijk te vangen.quote:
Iedere dag een rat in de kooival. We leren ze dan zwemmen, maar kunnen ze blijkbaar niet zo lang.quote:
Lee Majors .. de 6 miljoen dollar man.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, dit is een kindvriendelijk forum, dat soort uitleg over jouw sextoys hoeft hier niet hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had ik volgens mij ook? Was dat niet met een knopje op zijn rug waarmee je zijn arm omhoog kon "pompen"??
hadden wij een poosje terugquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedere dag een rat in de kooival. We leren ze dan zwemmen, maar kunnen ze blijkbaar niet zo lang.
Maakte die ook muziek?quote:
Pas maar op voordat ze het lerenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedere dag een rat in de kooival. We leren ze dan zwemmen, maar kunnen ze blijkbaar niet zo lang.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maakte die ook muziek?
Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein
Zo .. parate kennis???quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maakte die ook muziek?
Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hallo, dit is een kindvriendelijk forum, dat soort uitleg over jouw sextoys hoeft hier niet hoor![]()
ik heb die erika nu opstaan, word spontaan vrolijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gij durft Suuz ;-) Ben ik al voor verwijderd geweest ;-)
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb die erika nu opstaan, word spontaan vrolijk
Ik zou een andere kiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
ik wil ook een mars op mijn uitvaart. nog even vastleggen
hoever moet ik dan lopen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoever moet ik dan lopen?
weet ik welke schoenen ik aan moet
Doen we in de kist erbijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
Hier heb je 'm al !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
Pro-tip:quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoever moet ik dan lopen?
weet ik welke schoenen ik aan moet
Langzaam? Wij zinken harder dan de Kurskquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het niveau van onze grappen begint langzaam af te zakken naar dat van Leroy....
onze??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het niveau van onze grappen begint langzaam af te zakken naar dat van Leroy....
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die hebben wij ook natuurlijk !
[ afbeelding ]
Krijgen we niet allemaal te zien, vorige week ook al niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
we hebben niet alle nominaties gehad toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |