SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Okay, nu zie ik het. Thx topperquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen schrijven ingesteld als groene achtergrond en topicstarter als blauwe achtergrond
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oh hij zat nog wel in de vorige topic? dacht ik te laat wasquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij kan je met een abo meerdere mensen een kleurtje geven
als je bijv niks van mij wil missen <3
kwam de vrijmibo weer hard aanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Evelien is de Liese versie van vorig jaar. Man/vrouw dan. Liese was kwa persoonlijkheid beter te pruimen.
Is dat al duidelijk dat ze dat gedaan heeft?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:12 schreef Sofia35 het volgende:
Jammer van grace dat ze doet alsof ze vriendinnen zijn terwijl ze op nawel heeft gestemd
Kan niet lang duren voor Nawel daar achter gaat komen. Weet Nouch dat eigenlijk al?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:12 schreef Sofia35 het volgende:
Jammer van grace dat ze doet alsof ze vriendinnen zijn terwijl ze op nawel heeft gestemd
Ze vertelde dat aan Vera dacht ik. Dat ze het met pijn in haar hart gedaan heeft om andere te beschermen. We gaan het vanavond in de uitzending misschien zienquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat al duidelijk dat ze dat gedaan heeft?
Dacht dat ze op Peter of Julio zou gaan, bij een van de twee had ze geen contact en ook niet met Eveline.
Volgens mij weet nouchine het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan niet lang duren voor Nawel daar achter gaat komen. Weet Nouch dat eigenlijk al?
--------
Nawel past haar prinsessenkroontje alvast voor de in de liveshow.
[ afbeelding ]
hoe komt ze aan t kroontjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan niet lang duren voor Nawel daar achter gaat komen. Weet Nouch dat eigenlijk al?
--------
Nawel past haar prinsessenkroontje alvast voor de in de liveshow.
[ afbeelding ]
Zat er nog net inquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh hij zat nog wel in de vorige topic? dacht ik te laat was
Ze worden niet op iq aangenomen blijkbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:20 schreef Thorelf het volgende:
leroy heeft last van muggenbulden..... heeft hij wel een scholing gehad. zijn woordenschat is ook zo klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |