SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik denk dat Leroy zichzelf nog niet eens begrijptquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ligt het aan mij, of is Leroy in elk gesprek gewoon niet te begrijpen?
Dat klopt. Hij lult veel maar zegt niets. Indirect zij Tobias dat ook over hem.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ligt niet aan jou, hij begrijpt zijn eigen niet eens weet je welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:28 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik heb hem wel op pauze gezet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:29 schreef suzi1 het volgende:
ja vraag me af, moet ik S2 pauzeren en zo beluisteren. of nie?
En ondertussen zegt Leroy op de andere stream dat hij hem wel weten te vinden als hij geknipt moeten worden maar zich niet openstellen naar hem. Ik kwam te laat binnen, maar dacht dat hij Salar bedoeldequote:
Leroy wed op het verkeerde prinselijke paardquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ondertussen zegt Leroy op de andere stream dat hij hem wel weten te vinden als hij geknipt moeten worden maar zich niet openstellen naar hem. Ik kwam te laat binnen, maar dacht dat hij Salar bedoelde
Sorry dat ik je aanvielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aanviel
OPRECHT sorry, bedoel je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Neuquote:
Ze is idd niet op haar bekje gevallen. Deed ze dat maar eens, dan was ze wat stillerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:33 schreef Harry het volgende:
Ik vond Nawel eigenlijk wel sterk.
Bij Peter vond ik dat al, en nu bij Salar weer. Beiden weet ze krachtig op hun plaats te zetten.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aanviel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik mijd hem meestal al ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |