Nou nou nou...quote:Op zondag 30 januari 2022 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Noord-Holland is wel de meeste relevante provincie van het land, dus tsja. Zuid-Holland een goede 2e, de rest tsja kun je missen als kiespijn.
Meur zequote:Op maandag 31 januari 2022 00:27 schreef tong80 het volgende:
Ach. Aan alles komt een eind. Dood topic.
Trusten.
RalfGodquote:Op zondag 30 januari 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit @:el-stinho @:maxi-mus @:tagliano
Die hype over dat MVV-account op Twitter begint ook wel gênant te worden. Zijn er nu serieus mensen die over de grond rollen van het niveau van die grappen? Ralf had één leuk ding, zijn Tinder avontuur tijdens de Olympische Spelen. Die grappen tijdens de wedstrijd waren in het begin wel leuk, nu zijn ze toch wel heel vaak (ver)gezocht.quote:
madquote:Op maandag 31 januari 2022 08:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die hype over dat MVV-account op Twitter begint ook wel gênant te worden. Zijn er nu serieus mensen die over de grond rollen van het niveau van die grappen? Ralf had één leuk ding, zijn Tinder avontuur tijdens de Olympische Spelen. Die grappen tijdens de wedstrijd waren in het begin wel leuk, nu zijn ze toch wel heel vaak (ver)gezocht.
quote:
En die andere????quote:Op maandag 31 januari 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Woordle 226 6/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Waarom heb jij andere kleurtjes?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 226 6/6
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟩⬜⬜
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 22 5/6
🟨⬜⬜⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik de browserversie gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |