Zuid-Amerika wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:03 schreef KingRoland het volgende:
wacht geen voetbal deze week? er zijn toch geen interlands
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klappen voor de parasieten van de zorg
maar het is wel lekker dat de echte verzorgers/dokteren er zijn als je een been breekt of cor op je longen slaat
quote:Op zondag 19 september 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij vrienden hebt. Wat een walgelijk persoon ben jij toch
Vertel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:15 schreef Tarado het volgende:
deze oude man heeft een vechtpartijtje gehad vanavond, nog altijd beter dan een hartaanval dat wel
wat gasten die uit een auto stapten en blijkbaar niet doorhadden dat het een fietspad was, kon ze niet ontwijken, op zich geen probleem totdat ze mij de schuld gavenquote:
En toen gaf je ze wat klappen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat gasten die uit een auto stapten en blijkbaar niet doorhadden dat het een fietspad was, kon ze niet ontwijken, op zich geen probleem totdat ze mij de schuld gaven
de tijd dat ik er zelf meteen opklapte heb ik wel gehad maar een beetje zelfverdediging is niks mis meequote:
Hopelijk ben je een beetje ongedeerd gebleven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
de tijd dat ik er zelf meteen opklapte heb ik wel gehad maar een beetje zelfverdediging is niks mis mee
Dat is alleen maar je goed recht natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
de tijd dat ik er zelf meteen opklapte heb ik wel gehad maar een beetje zelfverdediging is niks mis mee
beetje last van een voet maar verder valt het meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk ben je een beetje ongedeerd gebleven.
mwa dat is toch wat anders, alleen die jochies hadden waarschijnlijk gedacht dat ze die ouwe wel even neer zouden meppenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is alleen maar je goed recht natuurlijk.
En dan komen die sportschoolbezoekjes nog goed van pas.
Nou ja, gelukkig is dat niet gebeurd blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje last van een voet maar verder valt het mee
[..]
mwa dat is toch wat anders, alleen die jochies hadden waarschijnlijk gedacht dat ze die ouwe wel even neer zouden meppen
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig is dat niet gebeurd blijkbaar.
Ik zie nu een soort Clint Eastwood voor me ofzo.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:15 schreef Tarado het volgende:
deze oude man heeft een vechtpartijtje gehad vanavond, nog altijd beter dan een hartaanval dat wel
Ik drink niet makkerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die misklikheb je een kater ofzo
Heeft al dat trainen toch nog nut.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje last van een voet maar verder valt het mee
[..]
mwa dat is toch wat anders, alleen die jochies hadden waarschijnlijk gedacht dat ze die ouwe wel even neer zouden meppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |