Hoe voel je je inmiddels Tong. Ietwat positiever gemutst na je rustmoment?quote:
Schrok er van dat ik 4 uur heb geslapen. Zo lekker Nederland Servië kijken. Carpe Diem brother. Nu effe lekkere muziek aan het draaien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe voel je je inmiddels Tong. Ietwat positiever gemutst na je rustmoment?
Heel goed, heel goed. Ik zet straks rustig 20 jaar VI op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrok er van dat ik 4 uur heb geslapen. Zo lekker Nederland Servië kijken. Carpe Diem brother. Nu effe lekkere muziek aan het draaien.
Doe ik ook zo. Eerst ff oasis afdraaien.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed. Ik zet straks rustig 20 jaar VI op.
Els deed het waarschijnlijk als vrijwilliger daar waar Lenny hier opschept over prijzige aankopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard Els is nu ook een zorgheld
klappen voor de parasieten van de zorgquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els deed het waarschijnlijk als vrijwilliger daar waar Lenny hier opschept over prijzige aankopen.
Laat mij maar liggen hoor het is dat ik immuun voor alles lijk te zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klappen voor de parasieten van de zorg
maar het is wel lekker dat de echte verzorgers/dokteren er zijn als je een been breekt of cor op je longen slaat
lekker beunen, goed voor de ziel heb ik gehoordquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij maar liggen hoor het is dat ik immuun voor alles lijk te zijn.
Alhoewel, vandaag verlof gekregen omdat ik gisteren zo overwerkt/moe was dat ik zelfs paaltjes over het hoofd zag.
@:afcniels
Niks mis mee. Die arme jongen wordt gewoon gedemoniseerd.quote:
Ik ben nu 31 maar heb nog nooit iemand meegemaakt die mij fysiek verslaat in mijn werk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker beunen, goed voor de ziel heb ik gehoord
ben jij zo'n type die nooit wat breekt, scheurt of kneust?
Als je die tyfus bagger van Gallagher helemaal zat bent, hier een lekker albumpje:quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ik ook zo. Eerst ff oasis afdraaien.
Het lijkt er helaas op dat de aftakeling toch begint in te zetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alhoewel, vandaag verlof gekregen omdat ik gisteren zo overwerkt/moe was dat ik zelfs paaltjes over het hoofd zag.
Aan mijn werkbus zeker (lol)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er helaas op dat de aftakeling toch begint in te zetten.
Was je daarmee over wat paaltjes gereden?quote:
Ben ook kapot moe na deze werkweek.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |