Hebben ze ook gebakken uienringen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Muffins ook, maar ja. Chips ook.
Mijn maag sloeg meteen op hol toen ik de folder zag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gezien, maar ik zag zoveel dat ik even overprikkeld was.
Nou hè. Suikerspiegel piekte alvast.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn maag sloeg meteen op hol toen ik de folder zag.
Wat haat je op ei.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Als ikeieren
had, had ik nu wel muffins kunnen maken.
Hmm gekookt eitjequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Muffins zijn zo gemaakt. Goed idee eigenlijk wel voor dit weekend. Chocola, chocola en banaan, appel-kaneel, wat wordt het.
Ze eet geen eiquote:
Bah. Weleens per ongeluk een ei op m'n hamburger gehad. Meteen onpasselijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gekookt eitjeof roerbakei
of een gebakken eitje op een hamburger ofzo
Ook wel eens per ongeluk op mijn burger gehad en dat vond ik zeker niet erg.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bah. Weleens per ongeluk een ei op m'n hamburger gehad. Meteen onpasselijk.
Dat is ook wel iets waar je je goed ziek in kan eten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil arretjescake maken maar heb geen zin in rauw ei.
Boh, spiegeleitje op een broodje hamburgerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gekookt eitjeof roerbakei
of een gebakken eitje op een hamburger ofzo
Ik heb geen honger meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
Zo'n lekker zacht gekookt eitje. Dat je de bovenkant er af bijt en dan het eigeel er uit zuigen
Gadver nee, wel een hard gekookt eitje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
Zo'n lekker zacht gekookt eitje. Dat je de bovenkant er af bijt en dan het eigeel er uit zuigen
Dat zijn toch wel veruit de matigste van die chocoladesnacks hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Zin in Maltesers ook. Lang niet meer gehad.
Geen dankquote:
Hard gekookte eieren zijn alleen goed voor eiersalade en gevulde eierenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Gadver nee, wel een hard gekookt eitje.
Meestal koop ik dan doosje van zes en maak ik met wat overblijft gewoon een grote bord roerbakei met kaas enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar hier verkopen ze eieren alleen per zes en dat is altijd zo kut als ik er maar één of twee nodig heb. Dump ze meestal bij m'n ouders dan of maak nog een keertje pannenkoeken. Maar die zes maak ik nooit op. Meestal als ik er eentje nodig heb jat ik die bij m'n ouders.
Blijft zo aan je kiezen plakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel veruit de matigste van die chocoladesnacks hoor
Jawel joh, dat het zo je broodje aflekt en dan er lekker in dippenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik vind niet lekker als het er echt zo uit komt lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |