Ik zag iets met Oreo donuts.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Amerikaanse weken bij de Lidl. M'n maag knort.
Ze hebben ook dit https://www.lidl.nl/p/milka-donuts/p55151545quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Amerikaanse weken bij de Lidl. M'n maag knort.
Ik zag Oreo en donuts en muffins en pindakaas en chips en gevulde gehaktballetjes.quote:
Hou op met me.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook dit https://www.lidl.nl/p/milka-donuts/p55151545
Geef.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag Oreo en donuts en muffins en pindakaas en chips en gevulde gehaktballetjes.
Valt hier wel mee maar weet nu al dat ik die Oreo donuts niet ga krijgen want dat zijn soort dingen zijn steeds op als ik naar de Lidl ga.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar die toko hier is altijd zo'n teringbende. Anders moet ik ervoor naar Bennekom rijden, daar is het volgens mij nog best keurig.
Gevulde gehaktballetjes kan je zelf wel makenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag Oreo en donuts en muffins en pindakaas en chips en gevulde gehaktballetjes.
Ja dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gevulde gehaktballetjes kan je zelf wel maken
Dit is zo'n stomme uitspraak.quote:
Ja precies. Alles wordt ook in van die bakken getieft door elkaar en mensen kunnen er ook niet normaal mee omgaan. Of het is snel op.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt hier wel mee maar weet nu al dat ik die Oreo donuts niet ga krijgen want dat zijn soort dingen zijn steeds op als ik naar de Lidl ga.
Toch veel lekkerder.quote:
Je krijgt een minpunt omdat je minpunten verzamelt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is zo'n stomme uitspraak.
Je bent wel minpunten aan het verzamelen vandaag zeg
Denk dat je volgende week beter even een busje kunt hurenquote:
Muffins ook, maar ja. Chips ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gevulde gehaktballetjes kan je zelf wel maken
Gewoon altijd als ze een lekker tijdelijk iets hebben bij de bakkerij. Weet nog steeds niet wat beste tijdstip is om wel heen te gaan. :Squote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Alles wordt ook in van die bakken getieft door elkaar en mensen kunnen er ook niet normaal mee omgaan. Of het is snel op.
Dat is meer werkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Muffins ook, maar ja. Chips ook.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt een minpunt omdat je minpunten verzamelt.
Hebben ze ook gebakken uienringen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Muffins ook, maar ja. Chips ook.
Mijn maag sloeg meteen op hol toen ik de folder zag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gezien, maar ik zag zoveel dat ik even overprikkeld was.
Nou hč. Suikerspiegel piekte alvast.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn maag sloeg meteen op hol toen ik de folder zag.
Wat haat je op ei.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Als ikeieren
had, had ik nu wel muffins kunnen maken.
Hmm gekookt eitjequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Muffins zijn zo gemaakt. Goed idee eigenlijk wel voor dit weekend. Chocola, chocola en banaan, appel-kaneel, wat wordt het.
Ze eet geen eiquote:
Bah. Weleens per ongeluk een ei op m'n hamburger gehad. Meteen onpasselijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gekookt eitjeof roerbakei
of een gebakken eitje op een hamburger ofzo
Ook wel eens per ongeluk op mijn burger gehad en dat vond ik zeker niet erg.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bah. Weleens per ongeluk een ei op m'n hamburger gehad. Meteen onpasselijk.
Dat is ook wel iets waar je je goed ziek in kan eten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil arretjescake maken maar heb geen zin in rauw ei.
Boh, spiegeleitje op een broodje hamburgerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gekookt eitjeof roerbakei
of een gebakken eitje op een hamburger ofzo
Ik heb geen honger meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
Zo'n lekker zacht gekookt eitje. Dat je de bovenkant er af bijt en dan het eigeel er uit zuigen
Gadver nee, wel een hard gekookt eitje.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
Zo'n lekker zacht gekookt eitje. Dat je de bovenkant er af bijt en dan het eigeel er uit zuigen
Dat zijn toch wel veruit de matigste van die chocoladesnacks hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Zin in Maltesers ook. Lang niet meer gehad.
Geen dankquote:
Hard gekookte eieren zijn alleen goed voor eiersalade en gevulde eierenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Gadver nee, wel een hard gekookt eitje.
Meestal koop ik dan doosje van zes en maak ik met wat overblijft gewoon een grote bord roerbakei met kaas enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar hier verkopen ze eieren alleen per zes en dat is altijd zo kut als ik er maar één of twee nodig heb. Dump ze meestal bij m'n ouders dan of maak nog een keertje pannenkoeken. Maar die zes maak ik nooit op. Meestal als ik er eentje nodig heb jat ik die bij m'n ouders.
Blijft zo aan je kiezen plakken.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel veruit de matigste van die chocoladesnacks hoor
Jawel joh, dat het zo je broodje aflekt en dan er lekker in dippenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik vind niet lekker als het er echt zo uit komt lopen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, dat het zo je broodje aflekt en dan er lekker in dippen
Je hele kin onder omdat je een heel ei in je mond duwt en dan het laat exploderen in je mondquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef Ama het volgende:
Ik vind niet lekker als het er echt zo uit komt lopen.
Ja die zijn best ranzigquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gadver wat ranzig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hele kin onder omdat je een heel ei in je mond duwt en dan het laat exploderen in je mond![]()
![]()
Ja maar als je geen ei eet wordt dat lastig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Meestal koop ik dan doosje van zes en maak ik met wat overblijft gewoon een grote bord roerbakei met kaas enz.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Heb gewoon altijd een doos van 10/12 in de koelkast staan, eet dat redelijk vaak eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:51 schreef Ama het volgende:
Maar koop maar zelden een doosje eieren eigenlijk.Terwijl ik het wel lekker vind.
Elke 2 weken een doosje van 10 of 12 hierquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:51 schreef Ama het volgende:
Maar koop maar zelden een doosje eieren eigenlijk.Terwijl ik het wel lekker vind.
Valt nu wel weer mee bij mij, maar toen ik nog volle bak in revalidatie zat had ik toch wel 3/4/5 dagen per week twee eieren bij de lunch. Dan gaat zo'n doos vrij rap leegquote:
En het probleem is?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan sta ik zo bij de Lidl met de hele band vol Amerikaanse snacks. En tulpen.
Houd er nou maar over op voordat ik dat volgende week ook ga doen ...quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan sta ik zo bij de Lidl met de hele band vol Amerikaanse snacks. En tulpen.
Haha doe je toch wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Houd er nou maar over op voordat ik dat volgende week ook ga doen ...
Ben echt al jaren niet bij een lidl geweestquote:
Lidl is best chill.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben echt al jaren niet bij een lidl geweest
Keertje roerei maken voor mezelf en het kind en dan ben ik al door 6 eieren heen.quote:
En het probleem is?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar niet echt in de buurt hier, al kom ik er nu wel vrij eenvoudig langs als ik een kleine omweg naar mijn werk rijdquote:
In mijn woonwijk zit een Lidl.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar niet echt in de buurt hier, al kom ik er nu wel vrij eenvoudig langs als ik een kleine omweg naar mijn werk rijd
Ik ook al ruim twee jaar niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben echt al jaren niet bij een lidl geweest
Hier zit er geloof ik niet eens eentje in de gemeente.quote:
Hadden ze toen ook Amerikaans voer?quote:
Volgens mij nietquote:
Dat hebben ze elk jaar tochquote:
Is dat een soort koude pindasaus?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij nietze hadden wel een keertje pindakaasijs tijdens die Amerikaanse week maar die heb ik daarna nooit meer teruggezien. Was lekker.
Je bent wel gek van pindakaas hequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij nietze hadden wel een keertje pindakaasijs tijdens die Amerikaanse week maar die heb ik daarna nooit meer teruggezien. Was lekker.
Nee pluspuntquote:
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon een pot pindakaas in de vriezer gezet met wat melk erdoorheen ofzo.
Nee ik ook niet, geen idee of dat überhaupt kan, maar daar leek het een beetje op van de Lidlquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan
Sowieso nog nooit pindakaas op
Die zijn lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alles.
Ook die rare smaken van de pindakaaswinkel.
Heb je alweer honger?quote:
Zullen ze vast wel hebben, die hebben volgens mij achtendertigduizend verschillende smakenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, geen idee of dat überhaupt kan, maar daar leek het een beetje op van de Lidl
Heb je van B&J ook niet pindakaasijs ofzo?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:48 schreef dud0r het volgende:
ja want KAAAAAAAAAAAAAASquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Meestal koop ik dan doosje van zes en maak ik met wat overblijft gewoon een grote bord roerbakei met kaas enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |