is ook koud.. hier ~20 en das al frisquote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:19 schreef Ama het volgende:
17.6 hier (computerkamer), vind ik best fris als je niet beweegt.
Ik heb vanmiddag wel een nieuwe hamer gekochtquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:35 schreef mschol het volgende:
en NU vind iemand het nodig te gaan hameren...
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:12 schreef dud0r het volgende:
Peanut Butter Cup
Peanut Butter Cup Pint
Pindakaasroomijs met stukjes pindakaas omhuld met cacaofantasie.
Volgens de b en j site
Kreeg gisterenavond het idee dat de RTL nieuwslezer stiekem hier meeleest, ze hadden het over het nieuwe Belgische paspoort en dat item sloot af met 'zo kun je veilig de hele wereld over smurfen' en toen moest hij daarna heel stom gniffelen.quote:
Dan 4 verpakkingen kopen en 7 porties maken, of gewoon 1 portie van 175 gram nemen en klaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Een portie is 100gram. In deze verpakking zit 175 gram.
een portie van wat?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
wat is dat voor rare portiequote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Beetje sla erbijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Smurfen is toch een algemeen vervangsel voor alle werkwoorden?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg gisterenavond het idee dat de RTL nieuwslezer stiekem hier meeleest, ze hadden het over het nieuwe Belgische paspoort en dat item sloot af met 'zo kun je veilig de hele wereld over smurfen' en toen moest hij daarna heel stom gniffelen.
Dus wie van jullie is Antoin Peeters![]()
(rond 8:40 https://www.rtlnieuws.nl/(...)4246/rtl-nieuws-laat)
nee een portie shoarma is 450 gram. Echt fantastisch.quote:
Mwahquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee een portie shoarma is 450 gram. Echt fantastisch.
100 gram shoarma is nog niet eens 1 broodje volquote:
ditquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
100 gram shoarma is nog niet eens 1 broodje vol
https://www.1limburg.nl/hulpdiensten-naar-chemelot-vanwege-lekquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
100 gram shoarma is nog niet eens 1 broodje vol
niet mijn storing, niet mijn probleemquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/hulpdiensten-naar-chemelot-vanwege-lek
Goede attitudequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet mijn storing, niet mijn probleem
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/hulpdiensten-naar-chemelot-vanwege-lek
quote:Er is een lek ontstaan bij een zwavelzuurfabriek in het midden van het terrein.
Maar mocht het giftig of gevaarlijk zijn, zit je dan veilig genoeg??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet mijn storing, niet mijn probleem
ja, ik zit gewoon thuis.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar mocht het giftig of gevaarlijk zijn, zit je dan veilig genoeg??
Maar zelden is niet nooit, hier is ook Chemiepack ontploft, al hadden ze daar bij Buda in de buurt meer last vanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zit gewoon thuis.
Daarbij komt het echt maar heel zelden voor dat er daar echt iets gevaarlijk gebeurd voor omwonenden
Okeequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zit gewoon thuis.
Daarbij komt het echt maar heel zelden voor dat er daar echt iets gevaarlijk gebeurd voor omwonenden
Gelukkig gebeurt hier nooit iets.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zelden is niet nooit, hier is ook Chemiepack ontploft, al hadden ze daar bij Buda in de buurt meer last van
Nooit een verkeerslicht op rood of groen??quote:
Alleen wat vuurwerk af en toe.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit een verkeerslicht op rood of groen??
Maar ja dat is ook al weer meer dan 20 jaar geleden inmiddels...quote:
Ik heb er weinig van gemerktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zelden is niet nooit, hier is ook Chemiepack ontploft, al hadden ze daar bij Buda in de buurt meer last van
Ben je nu een mutant?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt
Zelden is niet nooit, maar wel bijna nooit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je pics in dm gehad?quote:
Geen superpowers dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik woonde toen 1500 km verderop, dus de kans lijkt me klein
Heeft wel indruk op je gemaakt hequote:
Snel de gordijnen dicht !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat er weer wat leven op straat is 's avonds.
Je moet daar alles twee keer uitleggen bij die halve tammiesquote:
*gooit wat vuurwerk het raam uit..quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat er weer wat leven op straat is 's avonds.
Ik denk dat het misschien zou helpen hem een tijdje in een pannetje met (bijna kokend) water te zetten zodat de wax zo zacht wordt dat het aan elkaar smelt?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, dat idee met die laagjeskaars is gewoon wat minder geworden in de uitvoeringMaar ja. Leuk geprobeerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/opinie/(...)-hun-grens~af8a8c2f/
Alsnog wel geinig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, dat idee met die laagjeskaars is gewoon wat minder geworden in de uitvoeringMaar ja. Leuk geprobeerd.
[ afbeelding ]
ja nou misschien dat het dan van de buitenkant mooier wordt ja. Maar sowieso is het potje te breed want niet alles gaat op. Aan de buitenkanten wordt het niet warm genoeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien zou helpen hem een tijdje in een pannetje met (bijna kokend) water te zetten zodat de wax zo zacht wordt dat het aan elkaar smelt?
Dan volgende keer een smaller potje of dikker lont.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou misschien dat het dan van de buitenkant mooier wordt ja. Maar sowieso is het potje te breed want niet alles gaat op. Aan de buitenkanten wordt het niet warm genoeg.
Leuk idee welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan ook dat al die kaarsen een andere smelttemperatuur hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou misschien dat het dan van de buitenkant mooier wordt ja. Maar sowieso is het potje te breed want niet alles gaat op. Aan de buitenkanten wordt het niet warm genoeg.
Nou niet allemaal, maar sommigen wel. Sommige laagjes zijn gewoon "harder" dan andere zegmaarquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het kan ook dat al die kaarsen een andere smelttemperatuur hebben.
Ik moet er een beetje aan wennen dat mijn weekend voortaan op vrijdag begint. Ik heb al de hele dag het idee dat het zaterdag isquote:
Vanavond dus poetsen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet er een beetje aan wennen dat mijn weekend voortaan op vrijdag begint. Ik heb al de hele dag het idee dat het zaterdag is
Alsof dat de enige is die hier praatquote:
Had ik net ook, komt wel dichtbij zoquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik net ook, komt wel dichtbij zo
Uiteraard groenquote:
Welke smaak?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik heb Jopen bier in de koelkast
Hmm, dat is een IPA zo te zien, ben ik niet echt fan vanquote:
Klopt is een IPAquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dat is een IPA zo te zien, ben ik niet echt fan van
Ik heb liever een gitzwarte stoutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |