Maar mocht het giftig of gevaarlijk zijn, zit je dan veilig genoeg??quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet mijn storing, niet mijn probleem
ja, ik zit gewoon thuis.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar mocht het giftig of gevaarlijk zijn, zit je dan veilig genoeg??
Maar zelden is niet nooit, hier is ook Chemiepack ontploft, al hadden ze daar bij Buda in de buurt meer last vanquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zit gewoon thuis.
Daarbij komt het echt maar heel zelden voor dat er daar echt iets gevaarlijk gebeurd voor omwonenden
Okeequote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zit gewoon thuis.
Daarbij komt het echt maar heel zelden voor dat er daar echt iets gevaarlijk gebeurd voor omwonenden
Gelukkig gebeurt hier nooit iets.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zelden is niet nooit, hier is ook Chemiepack ontploft, al hadden ze daar bij Buda in de buurt meer last van
Nooit een verkeerslicht op rood of groen??quote:
Alleen wat vuurwerk af en toe.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit een verkeerslicht op rood of groen??
Maar ja dat is ook al weer meer dan 20 jaar geleden inmiddels...quote:
Ik heb er weinig van gemerktquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zelden is niet nooit, hier is ook Chemiepack ontploft, al hadden ze daar bij Buda in de buurt meer last van
Ben je nu een mutant?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er weinig van gemerkt
Zelden is niet nooit, maar wel bijna nooit.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je pics in dm gehad?quote:
Geen superpowers dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik woonde toen 1500 km verderop, dus de kans lijkt me klein
Heeft wel indruk op je gemaakt hequote:
Snel de gordijnen dicht !quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat er weer wat leven op straat is 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |